Bedre stemning blirrre ikke

God morgen, god morgen!

Siste feriedag, shitt jeg blir deprimert av det. Men det er bare og holde ut, mye bra å se frem til; 18 år om 20 dager (!!!!) og snart sommerferie, Florida og mye, mye mer. Siste dagen skal selvfølgelig brukes til trening, i dag er det beina som skal få en runde juling. Men først må huset ryddes, støvsuges litt og trappen måkes så jeg kommer meg ut døren. Where them boys at når man trenger de? Seriøst, alle jenter skulle hatt en handyman som stod klar til tjeneste anytime. 

I går chilla jeg bare med Therese nesten hele kvelden, før vi dro ut en liten tur. Var faktisk helt sykt artig! DDE er herved min favoritt-partymusikk. Bedre stemning blir det ikke, tror rett og slett jeg må adde alle sangene deres inn i partylista!


Har aldri dratt på fest med så lite sminke før (eller jo, har faktisk vært helt sminkefri en gang), det var sykt digg og behagelig, haha!

Sap?

44 kommentarer

Siste innlegg