1. Hei, Tuva! Jeg har lett ette det innlegget der du forklarer bra hvordan man får bort reklamen som kommer på sidene på facebook, men jeg finner det ikke. Lurer bare på om du kunne være så grei å reposte det? 🙂
      Takk på forhånd, søt video!

    2. Hahaha, så morsomt da! 😀
      -Jeg har akkuratt startet en blogg hvor jeg blogger om andre ting en hverdag, skjønnhet og mote. Blogger anonymt og det siste innlegget mitt handler om da broren min døde i fjor. Ville blitt glad om du tok deg en tur innom- <3

    3. Tuva, kan du lage et innlegg om det dekselet du har på iphonen din i denne videoen? 🙂 så så fint ut <3

    4. du er sinsyk flink til å blogge begynnte å følge din blogg i går du er først så er tcmn på 4 plass av de bloggene jeg leser og ps:sykt eid
      du burde egentlig ha ligget på 1 eller 2 plass på blogglista over norge!!

    5. nu må du ikke bare ta en bloggpause igjen 😉 keep up the good work! du har vært kjempeflink i det siste og bloggen din e dødsspennende 🙂

    6. Bra film! Gidder du kommentere tilbake? Vi blogger om: hverdagen, 1D, cheerleading, musikk, blogger, hobbyer og mye mere. Ha en fin fredag!

    7. ser du e så fette teit, blirhuff, gal av at du trur du e nåt.. syns synd i dæ :/
      og du blogge faen mæ aldri,du fortjene ikke å ligge på topplista. det e nok dessverre ikke av sjalusi etc.. mene, sånn serr…ta hintet..enten blogge du, eller la være…

    8. Tuva har ikke blogget i det siste siden vi har kidnappet henne med oss til Gran Canaria etter hennes eget ønske!! :)) du kan følge hele prossessen på solguttene.blogg.no! hehe

    9. haha! “kem du had sex med” er det vanlig for dere å bare ha sex sånn plutselig? hvor mange partnere har du hatt? 🙂 bare en ganske så nysjerrig jente hehe!

    10. få med deg Therese, og dra å se polarshow! det er et stykke om henne der. nora marie winther var der idag, og hun flirte seg ihjel!
      ring 41426379 for å bestille biletter!

    11. herregud.. “enten blogge du, eller la være”
      asso, ho kan no vel få blogge akkurat når ho vil? tosktryne

    12. Røyker therese? Ser ut som at hun tar fram
      En røyk før hun går ut når eivind skalSkrive melding for henne.

    13. Hei, jeg lurte bare på en ting. Jeg opplever veldig ofte å bli kvalm/slapp når jeg trener, fordi jeg ikke spiser rett tror jeg før jeg trener. Hva spiser du før trening? Hvor lenge før treninga spiser du? Hva spiser du rett etter trening? 🙂

    14. pleeeease ikke si at du tar enda en bloggpause………..:(( du har oppdatert så bra og ofte i det siste, så det hadde vært skikkelig surt om du hadde tatt enda en pause:'(

    15. La henne ta så mange pauser som hun har lyst til da. Hva om noe har skjedd på hjemmefronten, om hun er syk, lei seg. Er ikke så mange som hadde orket å leke glad og blid hver dag på en blogg som skal representere seg selv for resten av livet, og grunnen til at hun ikke har sakt ifra at hun tar en pause er vel for det er noe galt? Også vet hun ikke hva hun kan si, sier hun at hun har en bloggpause, uten grunn vil alle begynne å tråkke ned på henne, la et menneske være et menneske, som deg selv, kommenter snilt, ikke at hun suger, er dårlig blogger osv, det gjør jo bare at bloggpausene blir lenger, la henne få ha litt frihet i et par dager.
      Dessuten er det prøveperiode på vgs nå, kanskje hun prioriterer karakterene i år fremfor bloggen? Hadde hun ikke hatt blogg i fjord hadde hun bestått. 🙂
      Så til Tuva: Jeg klikker meg innom hver dag her, blir skuffet når det ikke er nye innlegg, men jeg har ingen krav til et innlegg hver dag, du er flink med bloggen, uansett om du ikke blogger på et par dager. Håper du snart kommer tilbake og at du har det bra! Klem fra meg 🙂

    16. ikke si at du har tatt enda en pause, du gjør det jo hele tiden… synes ikke du fortjener å være på topp 20 egentlig….

    17. liker bloggen din veldig godt Tuva, du er veldig pen også! men lurte på om du kan ha video blogger ? 🙂

    18. Det er så irriterende å se at dere står her og beskytter henne fordi hun får kjeft. Er man på topp 20, så skal man blogge, fordi man tjener jævlig godt på det.

    19. serriøst, nå igjen? Du tjener søren meg driit mye på at vi leser bloggen din, så gjør den forbanna jobben din, drit irriterendes når du holder på sånn som dette!! Tenk litt, d e akuratt som å ha jobb på kiwi foreksempel, å drite i å komme på jobb.

    20. dere ser hun synker lengre ned på topplista, å det er fortjent når man ikke gjør jobben sin ordentlig. er det noe galt så si ifra her på bloggen at du trengerenpause,istede for at vi skal klikke helt i kommentarfeltet. just saying !

    21. hahaha, for en snik 😉 morsomt !
      MEN plis spar oss for disse pausene .. slutt eller blogg 😉 det er ikke SÅ vanskelig å blogge. Send inn en liten hilsen fra mobilen med bare ” hei ” . Samme hva , tror ikke du aner hvor mange du faktisk irrirterer med å ikke blogge : p eller skriv snakkes om 5-6 dager ! du går i andre klasse på vidergående , ta å vis det litt da ! lol omg hater deg :SSS neida , digger bloggen din ! men kom igjen da 😀

    22. enda en pause?!
      synes det er dårlig gjort av deg å ta så masse pauser uten å si ifra!
      synes ikke du fortjener alle de pengene

    23. haha, konge av han, alt folk kommer på 😛
      håper ikke du har tatt enda en pause, forstår viss du har det, men håper ikke du har gjort det for jeg digger å lese på bloggen din, du skrive så bra, ALLTID morsomt, interesant, fine bilder, bra anmeldelser osv. !! 😀 så håper du blogger snart igjen 😀 !!
      og ikke slutt å blogge, ta heller pauser enn å slutte!! 😛

    24. Herregud, enkelte som kommenterer her er jo helt skutt virker det som.
      Skjønner dere ikke at det er DERES skyld at hun er på topplista?

    25. Hei Tuva!
      jeg har fulgt bloggen din en stund og vet at du er stor Harry Potter fan!
      Jeg har en gladnyhet til deg, om du ikke visste om dette fra før av.
      hvis du går inn på pottermore (.com) så kan du være med i dette fantastiske universet. du får egen stav, du blir plasert i et av husene og kan oppleve masse nytt stoff om bøkene som ikke står i bøkene.
      Håper du storkoser deg!
      Mvh
      Maria 🙂

    26. Oh, looord! Luksusproblem eller? “Åneeei, må blogge! Hardt liiv! Får jo tross alt bare flere titalls tusen i måneden for å ta bilder av meg selv å skrive noen få ord!” Jeg har et eget liv og det er ikke sånn at verden går under bare fordi du ikke blogger på noen dager, men unnskyld at jeg sier det – du fortjener ikke alle pengene om du plutselig forsvinner og blir borte leeenge av gangen. Skjønner jo at du trenger pauser, though……

    27. Hei, kjempe flott blogg! Hvor er de solbrillene som du har på videoen i fra? Har lett etter sånne, men finner faen ingen steder.. Hadde blitt utrolig glad for svar!

    28. Herregud folkens, lay off! Haha, tror dere virkelig dere kan bestemme hvor ofte Tuva kan blogge? Hun har ikke bedt om og ligge så langt oppe på lista. Det er jo deres fortjeneste at hun får penger. Slutt og les bloggen da vel, hun blir sikkert drit lei dere hvis dere blir så bitchy hver gang hun tar noen pauser..

    29. synes alle de lange blogg-pausene (hvis det i det hele tatt er det som er tilfellet) eller bare latskap som sist blir litt mye. si heller ifra om at du har sluttet og blogge eller hva nå en du sliter med akkurat nå. jeg leser bloggen din hver dag. men synes det blir for dumt at du ikke kan si ifra hvis du ikke skal blogge. du tjener mange tusen kroner i mnd pga alle blogg-leserne dine, og mener da at du kan si ifra om du skal ha pause eller slutte.
      ellers synes jeg faktisk bloggen din er topp.

    30. til alle dere bitcher som sier at ”blabablala det er jo deres skyld at hun er på topplista blablablabla buhu dere kan det til selv blabala” hold kjeft!
      tuva må faktisk skjønne at når hun ble på topp 20, så er det et viss PRESS med å blogge! serriøst tuva; du tjener flere tusen på å slenge inn et par iphone bilder og skrive hei, drar for å drikke meg drita, hade.
      skjerp deg

    31. seriøst, syns du burde komma med gode grunna for at ikkje blogge. sjukt simpelt av deg å tjena peng på noe du nesten ikkje gjer, og da einaste du blogge og ikkje minst skryte øve e den jævla treninge di. shit, viss du ikkje like å blogga, men gjer da berre for pengane e da so og sei svindling.
      likte deg bedre før, når du brente for blogginge og ikkje tok evig lange pausa 🙂 du kan i da minsta sei ifrå. HEJDÅ

    32. særriøst tuva? no e æ dritlei av at du slutte blogginga uten å si ifra! du kommer alltid tilbake med unnskyldninge å late som ingen ting. æ skjønne jo at du her mye å gjøre, men da kan du jo hverfall si ifra først. å vis du e så drita lei å blogge, så synes æ du kan gi plassen til noen andre! unnskyll altså,men særiøst. du blogge 100% sikkert bare pga av pengan!

    33. særiøst tuva? no gidd æ virkelig ikke læse bloggen længere. æ læste hele tia bloggen din før, men no gir æ dæ ikke klere sjangsa! det hadde vært greit om du hadde sakt ifra først(om du va syk, mye lekse, el. andre problema), men som vanli, så gjør du det ikke! vis du e så dritlei av å blogge, så synes æ faktisk at du kan gi plassen til noen andre. æ va alltid inne her før, men no har æ innsett at du kun blogge for pengan!

    34. serrrr?
      nå skal du begynne igjen ja! uten å si i fra(!!!) til og med -.- du fortjener ikke de pengene lenger synes jeg

    35. woow, pause igjen. hvor lenge er det siden sist du hadde pause uten å si ifra, ei uke? fire dager? skjer deg! dette her er faktisk jobben din og du tjener fett penger. og det eneste du gjør er pause etter pause uten å innformere leserne dine. men jeg skjønner faktisk at du blir lei, har blogget før selv og ble veldig fort lei, og du som har blogget så lenge og så mye. men når du ligger på topplista så må du nesten bare blogge, eller i hvertfall si ifra 🙂 har ikke noe imot deg, synes du virker kjempe grei og ikke minst pen, men kan bli litt irriterende når du aldri sier ifra nåår du har pause (som er ganske ofte). 🙂 ikke frekt ment

    36. Denne 7 min. lange videoen er vel egentlig bare morsom å se på for dere som faktisk var der.. Den varer i 7 min, og man hører så vidt hva dere sier..
      Du tar deg pause etter pause, uten å informere leserne dine om det, og nå er jeg virkelig lei, nå mister du hvertfall meg som leser! 😉

    37. Haha! – Noen av leserene dine Tuva er litt tragiske, greit at jeg sier det, eller? Hehe, lurer meg på hvor mange ganger de sier det samme, om og om igjen. Og at de skal slutte å lese bloggen din osv. Men de gjør de jo ikke. De klarer jo ikke et min uten deg fordi du er så pen, morsom osv. Jeg har personlig lest bloggen din utrolig lenge, og har aldri angret på at jeg leser den. Bare stå på videre, Tuva, og ikke ta til deg de sære kommentarene. Bare le av dem. :-)))
      – Ta den tiden du trenger, ikke stress med å blogge! 🙂

    38. greit at Tuva ikke klarer å si i fra når hun ikke blogger, men folkens…HUN KOMMER IKKE FORTERE TILBAKE VED Å KLAGE HER. seriøst. gå å les en bok istedet om dere virkelig er så desp etter å lese noe.
      takk for meg.

    39. Du som kommenterte om ABB her kan gå å stikke en finger i ræva for så å suge å den! FY FAEN så frekt å si noe sånt. DU ER SYK I HODE!! ALLE dere som skriver stygge ting her er syk i hode. STALKER MUTCH?!?! Djises, la jenta blogge når hun vil, og IKKE når dere vil. SKAFF dere ett liv i stedenfor å rakk ned på andre sitt.
      Å en ting til, Du som kommenterte så fint, GO FUCK YOURSELF

    40. Hadde satt pris på om du sa ifra om hvorfor du ikke blogger. Blir så kjedelig å vente i flere dager på at du skal blogge, og da tenker jeg : fortjener ho virkelig plass på topplista? Nei, kanskje ikke, for du blogger ikke, men du får penger.

    41. Du som har kommenter litt lengre opp her, at hun minner deg om ABB, du burde virkelig tenke deg om før du snakker. At du i det hele tatt kan sammenligne en blogger med en massemorder, er helt sinnsykt. Voks opp. Finnes verre ting i verden enn at Tuva tar seg en pause inn i mellom 😉

    42. til ”herregud” her oppe. slapp av, jeg poengterte bare at hun er ute etter oppmerksomhet, akkurat som ABB er. selvfølgelig er det ikke i nærheten av så ille som det han gjorde, men det sa jeg heller aldri. seriøst, take a chillpill plis.

    43. NOK EN PAUSE… hvorfor er jeg ikke overrasket?:)
      SLUTT Å BLOGG!DU GJØR DET BARE FOR PENGENE UANSETT!

    44. Du må slutte og blogge for pengene
      Skal du blogge så si i fra når du tar en pause da og ikke bare blogge en stund og så en pause blogge og pause da mister du sykt mange lesere og det er sykt teit gjort mot oss som leser bloggen din !!!!!!!! DU BARE BRUKER OSS FOR PENGENE!!!!!!

    45. Sluttet ikke du på jobben din for å bruke mer tid på bloggen? Du sier at det å blogge er jobben din, men da tror jeg nok ikke at du tar jobben din så seriøst. Du kan ikke bare stikke fra jobben din i noen dager uten å varsle. Sånn som du gjør hele tiden! Jeg vet at du også har et liv og at du ikke alltid har tid til å blogge, men ettersom du sier at dette er jobben din burde du absolutt ta bloggingen din mer seriøst. Hvis du fortsetter sånn, kommer du til å miste mange lesere, og da slutter du nok til slutt å tjene penger på bloggen din også. Jeg synes at du skriver bra og har en bra blogg, men det at du tar deg så lange pauser hele tiden synes jeg bare er dumt. Jeg kommer til å sjekke av og til m du har blogget igjen, men hvis dette skjer en gang til kommer jeg ikke til å lese bloggen din lengre. Dette er dårlig gjort av deg Tuva!

    46. ikke slutt å blogg!!! du er en av de kjekkeste/råeste/morsomte/mest interesange bloggen her!! så ikke slutt! ta heller en pause!

    47. bare drit i de idiotene som skriver at du bør slutte å blogge! hvis ingen vill lese bloggen din lengre så stopper de å gå inn på den, og da synker du ned, så folk har lyst til å lese bloggen din, det er en grunn til at de blir irriterte når du blogger (og sender frekke ting til deg i kommentarene) og det er fordi de vill lese bloggen din!!! så kom igjen ikke slutt! du blogger kjempe bra, og det er alltid kjekkt å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg