Så sånn er det

Jeg skjønner at det å være borte fra bloggen ikke er særlig populært hos dere, og jeg vet mange ser på det som “dårlig gjort”, og det har jeg for så vidt forståelse for. Men helt ærlig, så er jeg ganske lei av å blogge, det har jeg vært en stund nå (det har dere sikkert skjønt for lenge siden). Jeg tar ikke bloggingen like seriøst som før, og tror ikke jeg kommer til å bli en superblogger framover heller. Man blir faktisk UTROLIG sliten i hodet av å tenke “hva skal jeg blogge om i dag, da?”, dagen lang, hver eneste dag.

Men jeg har ingen planer om å legge ned bloggen riktig enda, for det er jo tross alt “jobben min”, som enkelte av dere skal påpeke hele tiden. Altså, greit jeg tjener penger på denne bloggen, men jeg ser mer på det som en hobby som jeg er så heldig å tjene penger på. Det er jo en luksus-situasjon som jeg er veldig takknemlig for. Men en hobby er noe man holder på med fordi man liker det, og hvis jeg en dag eller to (eller to uker) ikke føler for å holde på med hobbyen min, så lar jeg jo være. Men da går lesertallet litt ned, og jeg tjener mindre penger, for dere som lurte på det. 

Måtte bare lufte litt tanker for dere, sånn at dere forstår hvordan jeg tenker. Nå nærmer det seg sommer, finere vær, skolefri og mye gøy, så da blir jeg automatisk mer gira på å blogge når jeg faktisk har noe mer spennende å dele. Satser på det!  

41 kommentarer
    1. Har lagt merke til for lenge siden at du ikke tar bloggen serriøst!!
      Bare slutt liksom, du er ikke live mitt.. hopper ikke ut av vinduet bare fordi du slutter liksom.. 🙂

    2. Eneste grunnen til at du ikke legger ned bloggen er fordi du ikke vil gi slipp på pengene du tjener 😉

    3. Håper og tror at veldig mange har forståelse for dette, og de som faktisk ikke gjør det, prøv å skriv en blogg med flere tusen lesere selv, jeg skjønner at du blir sliten av det .spesielt nå, med mye regn, snø og drittvær før sommeren. Man blir rettogslett bare utslitt 😛 Kom heller med gode innlegg litt sjeldnere enn ofte og kjedelige 🙂

    4. Jeg må innrømme at jeg har savnet bloggen din , men jeg har også full forståelse for at du vil ha litt pause fra bloggen innimellom også da jeg selv blogger litt og vet at det er veldig tidkrevende! Vi som lesere kan ikke bli sinte og sure fordi at det ikke kommer oppdateringer mange ganger on dagen/ hver dag, vi skal heller være glad for at du vil dele såpass mye som du gjør med oss og være glad når du oppdaterer!
      Håper du har en fin dag videre, vakre Tuva!
      Hilsen Astrid:)

    5. Skjønner deg veldig godt! 🙂
      Forresten, det med at du ikke har fått deg kjæreste enda.. jeg tenker sånn at det ikke er utseende ditt som stopper da, så da må det heller bli personligheten din.. for utseende ditt er vilt!!

    6. eneste grunne til at du ikke slutter å blogge er fordi da vil du miste turen din med tcmn som dok har fått sponsa ::pppPPPpppPPP

    7. Synes du har vært flink de siste dagene, synd hvis bloggingen føltes å være tvang da også..
      søt bil i bakgrunnen, og bare så du vet det.. om du så ikke blogger på 2 mnd, så leser jeg bloggen din når du starter igjen! 🙂 Har ikke blogg selv, kun fordi jeg ikke ”tørr” å blogge. Er redd for oppmerksomheten rundt det, hehe. stå på, å blogg når du føler for det.

    8. Husk at hun tjener penger på OSS! Det er pg oss at hun tjener. Vi må bare slutte å besøke denne bloggen, så tjener hun ikke med penger på det 🙂

    9. omg! kan ikke alle slutte med de kommentarene..? whats the point? dere kan jo ikke vite at det er derfor hun ikke legger ned bloggen.. jeg har ikke så mange lesere og ikke så fin og kul blogg men jeg ville aldri finne på å legge den ned, og siden tuva sin blogg er kul og hun har mange lesere så skjønner jeg hvorfor hun ikke legger den ned 🙂 bloggen er ikke tuva sitt liv. det var hun som lagde bloggen, hvis hun ikke hadde gjort det så tror jeg at noen hadde kjedet seg. jeg tenker som så at det er bedre å ha pauser i mellom innlegg så leserene kan glede seg til et nytt innlegg enn å ha 2 innlegg hver dag om at hun ikke har noe å blogge om.. just sayin it!!

    10. Ingen trenger å klage på at du tar en liten pause! Hvorfor kan ikke alle bare være fornøyd med at du gidder å blogge i det hele tatt da? du kan jo bare si at du slutter hvis det er det du vil (nå mener ikke jeg at du har sagt det elns) men jeg mener bare at folk kan være fornøyde med at du blogger og være glad for at du blogger så ofte som du gjør. Og ikke klage på de gangene du ikke blogger! Det er bare dårlig gjort, det er ditt valg og ingen skal bli sure for det!
      Litt lang kommentar, blir bare irritert på sånne folk!! :((
      Forresten kan du bytte header snart?? 😀

    11. Synes det er helt greit at du ikke blogger når du ikke føler for det. Hadde jo selvfølgelig vært best hvis du blogget 3 ganger om dagen, hver eneste dag, men herregud, det er jo faktisk grenser for hvor mye vi skal kunne forvente av deg! Du har jo et liv å leve

    12. åkjærevene dere som skriver ” å hun blogger bare pga penger, hun vil ikke miste turen osv. ” kan dere ikke bare la være å besøke bloggen og kommentere ? Dere har ingenting med det å gjøre så bare stay away. Gidd å besøk bloggen om dere bare skal være så frekke. Grunnen til hvorfor hun ikke blogger har dere fint lite med. Hun gjør så godt hun kan og jeg tror neppe dere heller ville mista den der turen UANSETT. Hun har et liv så kan dere ikke bare være stille. Så tilogmed en person som hadde kommentert ” du er ikke livet mitt ” , når sa hun det liksom ?
      Jaja, stå på Tuva jeg synes du er flink ivertfall!

    13. Skjønner deg helt. Skjønner ikke hvorfor folk klager, de er jo ikke akkurat nødt til å lese bloggen din. Dersom de ikke forstår deg, er det bare å la være, og drite i å besøke bloggen din. 🙂

    14. Tuva, jeg skjønner helt hva du mener, og jeg har ingenting imot det altså. Men kan du bare væære så snill å si ifra når du føler for å ta noen dager fri?

    15. Forstår deg der. Men værsåsnill å ikke legg ned bloggen. Du kan heller blogge med om trening, er så gøy å lese om treningen din og se framgang osv :))

    16. dette var det eneste vi trengte å vite skjønner du, så er jeg sikker på at mange flere hadde holdt kjeft! stå på 🙂

    17. skjønner deg, men jeg lurer på noe og har et problem. Av og til har jeg veldig lyst til å bruke fine klær og ha fin stil, slik som deg. Så det er ofte jeg går fint kledd, får komplimenter osv, men neste dag orker jeg ikke, så bruker jeg joggebukse et par dager til.. Sååå, hvordan orker du det? 😛

    18. Jeg tror litt på de her som sier at den eneste grunnen til at du ikke slutter å blogge, er sponsorgaver og penger, men ærlig talt, hva er galt med det? jeg, og de fleste andre her ville vel gjort akkurat det samme! 😀 Men jeg håper du får tilbake blogglysten snart, for jeg savner å like bloggen din! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg