Jeg, PT?

God kveld kjære lesere!

For øyeblikket ligger Karen og sover ved mine side, vi har tatt en høyst nødvendig powernap. Hadde lyst å dra og trene, men hvis jeg lytter på kroppen kjenner jeg at den trenger hvile. Får heller gi maks i morgen! Skal heller legge meg ned å se på gårsdagens Paradise og lade opp batteriene.

Dere husker Ole? En stund siden han har vært på bloggen, så kanskje ikke, men han har i allefall skaffet seg Personlig Trener. Ikke bare det, han er blitt KOMPIS med PT´en sin! Hannes venner er mine venner (hehe lol), og en PT er ikke dumt å ha vennegjengen. Håvar heter han, og han har inspirert og fortalt meg mye om yrket. Det er faktisk noe jeg sterkt vurderer å bli, tror jeg har egenskapene som skal til for å bli en god PT! For første gang i mitt liv har jeg funnet ut hva jeg kunne tenke meg å utdanne meg som, føles herlig! 

Noen bilder fra livet mitt:


Var litt for godtroende i morgest, så kledde på meg litt sommerlige klær.. Vel, jeg måtte faktisk innom byen for å kjøpe meg en jakke, var så jævlig kaldt. Eventuelt at jeg brukte det som unnskyldning for å kunne kjøpe en ny jakke, haha! Viser vel i morgen :) 


Bussbitches


Mirror, mirror on the wall, who is fairest of them all.


Katinka, my manager ;) Har jeg vært litt flink å blogge nå da, Katinka?! 

Synes dere det funker med iPhonebilder i ny og ned? Kameraet er så sinnsykt slitsomt å drasse med seg. Må vel investere i et mindre kamera óg.. 

30 kommentarer

Siste innlegg