Kjolene

DER JA! Har hatt problemer med å laste opp bilder på bloggen, fordi den “meny tingen” har vært borte. Ble tipset om at jeg skulle prøve og trykke på HTML av/på som er i høyrehjørnet av boksen man skriver innlegget i, og da funket det :) Så da vet dere det, om dere får samme problemet!

Vel… Mange av dere kjenner meg veldig godt! Jeg klarte faktisk ikke å velge farge, så jeg gikk for alle tre. Men det var 3 for 2, så da var det litt mer akseptabelt?! Kjolene kostet 499 kr per og er fra LMC(!) En butikk jeg vanligvis ikke handler i, men av og til finner man noen skjulte skatter.

Var de ikke nydelige?!???!!!! :):):)


Guess who? xD

TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 8 dagene! Fyll ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!

67 kommentarer

Siste innlegg