Hipp hurra

Ojj ojj, her går det unna! 17. mai, ALLEREDE!? Gratulerer med dagen, kjære Norge ♥

Ligger fremdeles i sengen. Skal snart stå opp og få på meg bunaden, eneste grunnen for at jeg ELSKER denne dagen :) Glad jeg er ferdig med alt av tog, småsøsken og slike ting, men det eneste toget jeg skal se i dag er russetoget. Og kanskje borgertoget! Så skal jeg til søsteren min å spise middag sammen med resten av familien. Blir nok en fin dag :)

I går, 16. mai, er som alle vet den store “partydagen”. Siste dagen av russefeiringen til russen, så da må den taes helt ut, og alle har ei unnskyldning for å feste. Men jeg valgte faktisk å være edru i går, kjørte heller med Catarina, og det er jeg utrolig glad for i dag! Flinke Tuva! Har gledet meg til Therese er ferdig med russetiden, så jeg endelig har treningsvennen og bestevennen min tilbake.


Sliten russ!


Jeg ba henne om å se litt glad ut.


Catarina 

Ønsker alle ei fin feiring, så blogges vi vel i kveld!!! 🙂

REKLAME/TIPS: VISA deler ut 2 500 kr hver dag de neste 4 dagene! Fyll enkelt ut skjemaet her og bli med i trekningen av 2 500 kr, 1 mobiltelefon og pakketur for 2 til OL verdt 50 000 kr! Husk å huke av boksen for å bli med i trekningen av mobiltelefon!


18 kommentarer

Siste innlegg