Chille

Heisann!

Har vært ei rolig, sminkefri og slaskete helg for min del, til forandring! Kjenner jeg kan bli mer vant til dette, kroppen har veldig godt av det. Heldigvis er ikke helgen over enda, da :) Lysten til å gjøre noe ut av dagen blir helt borte når været er så jævlig at huset holder på å falle sammen. Dere er heldige nede i sør som har sydenvarme, utnytt det så godt dere kan, jeg er ikke bare LITT sjalu!

I går var jeg ute og spiste med broren min, Raade, akkurat som sist lørdag. Veldig koselig som alltid! Og på kvelden var det selvfølgelig MGP. Hurra for Sverige! Veldig velfortjent! Hun dama er så utrolig d-e-i-l-i-g, får helt frysninger når hun opptrer. Men at Norge kom på sisteplass synes jeg derimot var veldig merkelig, menmen. Gratulerer til Sverige :)

Har testet ut det nye digitalkameraet mitt de siste dagene, alle bildene under er tatt med det. Må si jeg ble litt skuffet, iPhone tar liksom like brae bilder! 


Sånn går vi kledd om dagen! Eller i allefall jeg, ANGST for å fryse! I MAI fooor helveeete


Testing av kamera xD suuuug jo


søta

SAP?

118 kommentarer

Siste innlegg