“Konfirmantbilder” av meg

Heeeisann! Har tidligere sagt at jeg blogger litt sånn som jeg føler for, så noen dager fravær i ny og ned må ikke overraske dere. Men jeg kommer alltid tilbake, dere blir ikke kvitt meg!

Helgen har gått til konfirmasjonsfeiring av Bernt Halvor, lillebroren min, så huset har vært fullt av folk. I går var selve dagen – kjempefin feiring med hele familien og familievenner tilstedet. Etter selskapet dro vi nærmeste familien videre på hytta, hvor jeg befinner meg nå. Veldig deilig å være her, men reiser heldigvis hjem i igjen i dag haha! Fine taler, masse god mat og kaker, og en anledning for å bruke yndlingsplagget mitt: Bunad. Jeg er så utrolig glad for at jeg eier en bunad, det er virkelig det flotteste plagget jeg eier. Føler meg utrolig fin i den!

Tok 400 bilder i går, skal vise dere et lite bildedryss fra gårsdagen, må bare rekke og se gjennom først. Men først noen “konfirmantbilder” av meg i bunad, haha :)

– Hvilket bilde likte dere best? :)

89 kommentarer

Siste innlegg