Bh&bikini

Hadde idrettsdag på skolen idag, så vi var tidlig ferdige. Var egentlig ikke vits i å møte opp, for jeg kunne ikke gjøre noen av øvelsene + at ingen andre i klassen møtte opp, bortsett jeg og ei annen i klassen haha. Sporty klasse.. Beste jente og gutt kunne vinne gavekort på kjøpesenteret, men jeg gadd/kunne ikke stille, tenkte at jeg for èn gangs skyld måtte gi de andre en sjangse. De andre ble sikkert glade for det!

Jeg og Therese dro og spiste og kikket litt i butikkene. 

Colorblocking!!!

Ny bikinioverdel fra Cubus :)

Og mine to første nye bh’er til de nye puppene mine :) Så da var det avslørt, hoho! Veldig fornøyd med resultatet, og tusen takk for gratulasjoner til dere som allerede har skjønt det! 

87 kommentarer
    1. Jeg lurte bare på om du kunne lage et innlegg om de nye puppene dine!! <3 Da hadde jeg blitt så glad, og det er ting vi liker å lese! 🙂 Kan du fortelle litt om hvordan det var, hvor mye du tok, hvor mye det kost og hvordan det føles nå (smerte, ubehagelig, deilig) !? <3 Håper veldig på et innlegg! 🙂

    2. hei tuva! kan du ikke være så snill å fortelle om operasjonen? om pris og strl? jeg skal ta jeg også så fort jeg har råd til det 🙁

    3. Grattis! Haha, jeg så ikke d i det forgie innleget, så bare på smilet ditt 😀 Du e sååååååååååå digg.

    4. Syns det er litt merkelig, for du har trent, tatt sol osv. det kan man ikke gjøre så fort etter en operasjon

    5. kan du vise resultat på bilde før og etter?…..med bh altså….en uten puter push o.s.v……liksom en singlett f.k.s?……også fra siden? 🙂 jeg vil ikke virke pervers altså…er bare veldig nysgjerrig…hehe..:)

    6. nice! grattis 😀 Mange gram er det i hver pupp?
      Hvordan klinikk var du på? kan du skrive et innlegg om klinikken, pris osv 🙂

    7. for en syk kropp du har! kan du lage et inlegg med dine beste treningstips eller noe likende? elsket bikinitoppen forresten! 🙂

    8. Gratulerer med nye pupper =) De så naturlige ut, hvertfall utfra hva jeg klarer å se på bildene dine, jeg syns de passet kroppen din fint =)
      Antar du kanskje føler deg litt øm ?? Det gjorde hvertfall jeg første tiden :-p
      Men vet du hva, det er så verdt det når du ser resultatet i en skikkelig god BH som støtter orntlig ;o) Nå vet ikke jeg hvordan dette er for deg, og når du har fått beskjed om at det er ok å ta i bruk BH med spiler…men du bør kanskje være litt careful med å gå rett på vanlig BH med engang, etter en slik operasjon…? Jeg fikk beskjed om å vente i ihvertfall 6mnd, for å unngå stygge arr.

    9. Syns du så helt smashing med nye pupper! Ikke at du ikke var det fra før av, men det så virkelig pent ut! I tillegg så var de ikke sånn typisk “ballong”-pupper heller, noe som jeg personlig ikke liker 🙂
      Hadde vært fint om du hadde skrevet litt om operasjonen, smerter, pris, om du har silikonet over eller under brystmuskelen osv, siden det er flere som kunne tenke seg det som fyller 18 litt senere i år, hehe 😀

    10. Kan du skrive litt om hvor mye det kostet, hvor mye du tok, om det var ondt og slik?:) vurderer å ta selv, så greit med litt tips:)

    11. Kan du værsåsnill og lage ett innlegg om sjølve operasjonen og kor mykje du tok og pris..?
      Er nåke eg òg vil ta i seinare tid, og skulla gjerne likt å sett korleis det vart(i bh) og ka pris og kor mkje..det hadde betydd veldig mykje for meg 🙂
      PERFEKT KROPP !! misunnelse gaange tii.

    12. Vær så snill å lag et innleg om de nye puppene dine! Om det var vondt, hvor mye du tok, pris, hvordan det føles etterpå, om man kan “kjenne” at det er silikon der osv! Har tenkt å ta selv når jeg er 18 så hadde vært fint med litt info 🙂

    13. Kan du ha et innlegg om brystforstørrelsen? Før og etter bilder, om operasjonen, når du tok det, hvor mye det kostet, hva familien din mener, osv? 🙂 Utrolig interressant!

    14. kan du skrive ett inlegg om puppene?
      er VIRKELIG noe folk liker og lese! 🙂 har veldig lyst å ta silikon selv! kunne du snakkt litt om det var vondt osv 🙂 ?
      Gratulerer 😀

    15. Kan du ikke skrive et eget innlegg om det?
      Har vurdert å tatt selv, men er så usikekr… så du kunne ha vert til hjelp her! 🙂
      Pris, størrelse, hvor du tok, hvordan formen er osv 🙂

    16. kan du værsåsnill å ha innlegg om operasjonen?? er faktisk ganske interessant og jeg vurderer å gjøre det selv, ikke fordi jeg vil ha større pupper, men fordi jeg er litt missfornøyd.
      Værsåsnill, hvor mye kostet det? og hvor mye tok du? og hvordan type silikon?

    17. Tok du silikon i tromsø? driv å spare til det så skal ta i løpet av neste år, og er fra tromsø…tok du over eelr under muskel? var du lenge på klinikken før du dro hjem etter operasjonen? håper på svar!!:) Mange som finner det interressant fordi vi har planer om å gjøre det selv, så flott om du orke svare:)

    18. Gratulerer såå mye! På bildene under så det utrolig fint ut ihvertfall! Jeg har også kjempe lyst til å ta silikon..Blir jo helt missunelig her, Kunne du ikke plis lagd et lite innlegg om hvor mye du tok, om du tok under eller over muskelen og hvor mye det kosta? Det ble såå fint!!

    19. gratulerer!! så gøy 😀 har egentlig ganske store pupper iforhold til kroppen min, men er virkelig misfornøyd med fasongen på dem. synes det blir mye finere fasong med silikon 🙂 du kunne ikke skrevet litt om det da? om operasjonen hvor mange gram du har osv? tror det er noe veldig mange er nysgjerrige på.

    20. Tuva! Du måå ikke bruke vanlig bh enda, å ikke bikini heller! Kjempe fint resultat men man burde virkelig bruke sportsbh døgnet rundt i minst 6 uke! Æ brukte det i nesten et halvt år og tapa arran i hvertfall 3 måneda. E kjempe gla for at æ gjor det, arran mine e nesten usynlig. Selv om det va kjipt da å måtte sove med sportsbh å skifte tape hver gang den løsna.. Det har masse å si for resultatet:)

    21. Gratulerer Tuva!! Jeg vurderer selv å ta, kunne du skrevet et lite innlegg om hvor mye du tok og pris? 🙂

    22. Gratulere med ny-puppene. Fort gjort! Såg det på bildene i innleget før dette! Tejpen stak ut litt 🙂 Hvad str. er du oppe i nå ? 🙂

    23. Kunne du skrevet et innlegg om inngrepet? 🙂
      Sånn generelt om alt rundt temaet liksom? Har veldig lyst på selv, eneste som stopper meg er selve inngrepet. Ikke vet jeg hvordan jeg skal gå frem heller, hehe 🙂

    24. Tror du du kan lage et innlegg om puppene dine? Jeg virderer silikon sterkt selv, og har en del ting jeg virkelig ønsker å få svar på! hva kostet alt tilsammen? og er det vondt? Hadde blitt utrolig glad om du kunne ta deg tid til å gjøre det 🙂

    25. Må du ikke gå med bandasje osv ganske lenge etter du har tatt silikon??,,, trodde du måtte bli sengeliggende osv i minst en uke.. Kan du skrive et inlegg om dette please??

    26. Tenk om alt bare er en stor spøk :O? hun kan jo ikke være så aktiv, rett etter en operasjon.. det sier seg jo selv!…

    27. Jeg syntes det føles som å få kjørt en moped over brystkassa i en uke etterpå! Klarte såvidt å komme meg ut av senga for å gå på do engang, måtte alltid ha hjelp…
      Man går jo på sterke smertestillende i tillegg, så jeg skjønner ikke hvordan du har klart å trene og gå i bikini osv :p Selv måtte jeg gå kun med støtte-bhn i 2 mnd.

    28. Trenger å vite grammene du tok! Skal selv ta snart, og dine ser perfekte ut! 🙂 Gratulerer med et perfekt resultat!

    29. ELSKER den bikinitoppen, kjøte den i svart selv i dag! 🙂 skal også se etter rosa i min størrerlse et annet sted! har ønsket meg den i et år nå, så var kjempegøy å finne den! jeg personlig kommer nok til å bruke den mest uten stropper, syntes det er så fint!
      Du er pen, elsker og misunner deg for kroppen din! hater min egen!
      STÅ PÅ! Kjempefin blogg, fast leser!

    30. Haha, så latterlig! Ble jo ikke noe fint jo ;-D Syns det er så typelig når jenter på 18 tar silikon. Sier litt om hvor mye silikon som er i hodet…

    31. åguuu! kan du være så snill å lage ett inlegg om det ? om str, pris, hvor mye du tok, før/etter bilde (med bh/bikini) da. str før og str etter. og sånne ting som alle vil vite ! 🙂
      hadde vært utrolig nice 😀 jeg og vil ta !
      værsåååååværsåååååværsåååå kjempe snill da 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    32. lag inlegg om det da <3
      før / etter. str før / etter . hvordan det føles, smerter ol. hvor mye du tok, hvor mye det kostet, hvorfor du kan trene allerede og være så aktiv ?! og slike forskjellige ting 😀
      VÆR SÅ SNILL! HADDE VÆRT HELT PERFEKT INLEGG 😀 jeg og vil taa !!

    33. herregud, er så gøy å se alle som ikke skjønner en spøk 🙂
      men unnskyld, tuva. det sier litt om deg, når du “kødder” med dette. Er ikke spesielt kult at et forbilde for så utrolig mange jenter, gjør slikt. Selv om du er toppblogger, og sier selv at du ikke er et forbilde på den måten, så er du det.. Det sender ut feil signaler , okei ?
      Vet at du gir faen uansett, men har selv vært en usikker jente da jeg var på din alder, og det at tynne jenter (som deg) begynte å vise usikkerhet på sin egen kropp, var ikke særlig behjelpelig.
      Se på det som konstruktiv kritikk, allright? Mener virkelig ikke noe vondt med det, for du er ei sikkelig nydelig jente!:-)

    34. Er du veldig fornøyd med resultatet?
      Var det vondt i ettertid?
      Har du gått opp mye i bh-størrelse?
      Hvor mye/mange gram la du inn?
      Hvor fikk du utført inngrepet?
      Hvor mye koster det?
      Hilsen ei som vurderer å ta når jeg er ferdig på vgs 🙂

    35. GRATULERE såå masse:) jeg har også kjempe lust på, men er litt usikker også.. kan du skrive litt om hvordan prosessen var? før oprasjonsdagen?oprasjonsdagen? å etter?

    36. OG en VIKTIG ting til! fikk du støtte med betaling? eller batalte du alt selv? og hvordan gikk det i og med at du er 17 år?:)

    37. Haha! Hvorfor kjøper du bh med extra innlegg inni fra Cubus hvis du har tatt silikon? Latterlig da?
      Da skjønner jeg jo hvorfor du gikk opp noen str, det står jo på lappen på bh’n at du må kjøpe 1 til 2 str større en du har. Som sakt hvorfor ha eksta innlegg hvis du har silikon boobs?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg