Svar på ukens spørsmål

Hva skal du og Therese i Oslo neste helg?
– Først og fremst skal vi på EF Reunion party – det gleder vi oss sinnsykt mye til, spesielt til å møte Lema og Andrea igjen! Og faktisk kommer to av de Italienske guttene, kun for å møte oss (eller spesielt for å møte Andrea og Lema da, men vi gleder oss til å se dem vi også, vi alle ble jo veldig gode venner. For noen gentlemens, eller hva?!). Så skal vi selvfølgelig feste, shoppe og klikke. Vi blir fra fredagsmorgenen til mandagsmorgenen. Vi alle vet at det er få hemninger igjen når jeg og Therese har fått litt for mye innabords, så derfor har vi satt oss noen forhåndsregler; Vi har faktisk avtalt at vi ikke skal skrive noe om hvilket hotell vi skal bo på. Nettopp fordi Oslo (og over alt egentlig) er et skummelt sted å være, kanskje spesielt for oss som er “profilert”. Man kan jo si at bloggen nesten er et lokkemiddel for psykopater som vil gjøre slemme ting som å… ja – trenger ikke gå inn på detaljer. Fysj! Andre forhåndsregler vi har satt oss innebærer selvfølgelig at vi ikke skal vandre rundt alene eller ta imot drinker fra fremmede. Og helst ikke bli slått ned av gutter denne gangen. Flaks for meg at jeg er blitt så sterk. 

 
Fra EF Reunion Party i fjor. 

I hvilken bruktbutikk kjøpte du vesken? Vi Tromsøfolk lurer 🙂
– Bruktbutikken ligger inne i smuget der ved Eplehuset en plass. Tror ikke den er så veldig kjent, men er mange fine skatter å finne der!




“Hawaiiskjorta” kjøpte jeg også der.

Hvor ofte trener du?
– 5 ganger i uka ca. Kommer litt ann på hvilket program jeg følger eller hvor travelt jeg har det i helgene. Liker å nyte helgene, gjerne med en fest på lørdagen og da går lørdagene fort unna og søndagene går til hodepine.

Kan du fortelle hva du spiser i løpet av en dag?
– Nei, det vil jeg ikke. Kan alltids gi noen middags/frokost/lunsj-tips i ny og ned hvis jeg spiser noe jeg vil vise frem, men vil ikke skrive ned en liste: “Dette spiser jeg i løpet av èn dag”. Nettopp fordi jeg ikke vil at noen skal “kopiere” – ikke fordi jeg er sånn “faen er galt med deg som kopierer meg:S:S”, men fordi jeg synes det kanskje kan være litt skummelt hvis noen tenker sånn “vil se ut som Tuva, så må følge Tuvas matvaner slavisk”, så får de anoreksia også det er min feil liksom.. Haha okei lol.. Dere skjønner sikkert poenget! Søk heller opp på google “tips til sunn frokost” osv, du finner alt på google. 

Bare lurte på hvilket skriveprogram du bruker?
– Word. Lastet ned fra thepiratebay.se

Hei! Først vil jeg bare si at jeg digger bloggen din, og at jeg synes du har helt normale tenner, men mener å huske at du skrev noe om at du skulle fikse på dem? Bare lurte på om du fortsatt har planer om dette, har lyst å gjøre noe lignende.


– Tusen takk for det! Jeg har mellomrom mellom tennene som jeg ikke er så fornøyd med, så jeg har snakket med tannlegen om å få regulering. Tannlegen sa at det ikke var et alternativ, fordi da vil ikke tennene over samstemme med de under, om du skjønner. Så alternativet er å “bygge” på mine egne, noe som koster 4000 kr per tann, om jeg ikke husker feil. “Skjønnhetsfeilen” er ikke noe som plager meg så voldsomt, så det er ikke noe jeg blir å prioritere med det første. Men kanskje i framtiden!

Hvor høy er du?
– 1,64

Flyttet ikke du nesten nettopp inn i en leilighet med en venninne da? Hvorfor skal du plutselig flytte igjen?
– Det stemmer, flyttet inn med Mariell 1. August. Men av og til fungerer man bedre som venner enn samboere, så for at vi skal kunne bevare det gode vennskapet er det best at vi ikke bor sammen. 

Tror du det vil gå bra å bo sammen med Therese?
– Absolutt! Vi er som pølse i brød. 

– Hva lurer du på til neste gang? 

59 kommentarer

Siste innlegg