zzzzzebrabukse

FINALLY! Hater seriøst når netter er helt fucked og jeg må bruke iPhonenettet, som også er helt fucked. Har vel brukt snart 1 time på å få lastet opp disse 3 bildene. Hva jeg ikke gjør for bloggen, blæhh! Skal jo vise dere alle innkjøpene, men er litt av et ork når man ikke har en fotograf i nærheten. Familien har reist på hytta, så jeg er helt alene, uten mat, uten lappen, uten bil, veldig sulten og grinete pga det triste været. Hater at været skal gå så mye utover humøret mitt, orker ikke å stelle meg eller gjøre noe. Bare 26 dager til vi suser til Florida, LA DET GÅ FORT!

Først får dere se min nye, kule, sexye zebrabukse :) WII! Neste blir sjiraffbukse!


Trøtte trynet

399 kr fra Bik Bok, men betalte halvparten siden den var på salg. zzzebra! Hvor får man kjøpt sjiraffbukse?

48 kommentarer

Siste innlegg