Innkjøp fra Bik Bok 50%

God morgen solstråler! Det fine med å være alene hjemme er at man kan sprade rundt i undertøyet mens man lager frokost, høre på høy musikk uten at noen blir forstyrret, danse og synge litt, rote litt mer enn normalt uten at noen bryr seg. Det er det fine! 

Innkjøpene fra Bik Bok. Alt var på 50%, så fikk MYE for pengene, viktig å utnytte salget! 


Tubebher er utrolig fint om sommeren spesielt!


49 kr per topp, så jeg kjøpte alle fargene.. Men herregud, 49 kr = 250kr for alle!! Utrolig fresh med de fargetubebh’ene under!


Tror jeg skal ha et av disse på i kveld :)


Utrolig fin rygg på denne.


“Skinn”bukser <3<3<3 

Blir mest sannsynelig en tur ut på byen i kveld :) Gleder meg til det, har jo måtte tatt det veldig rolig de siste ukene, så har vært lite/ingen partyhardy. Skal pynte meg skikkelig i kveld, tror jeg!

43 kommentarer

Siste innlegg