Fordeler ved å være toppblogger

Penger :)
Man kan tjene penger på blogg, spesielt hvis man har mange lesere. Ganske mye penger også, men det er ganske mye opp til bloggeren selv hvor mye den vil tjene. Jeg kunne tjent mye mer enn jeg gjør bare jeg hadde tatt bloggen mer seriøst, just so you know. Om man har mange lesere og tar bloggen seriøst kan man jo faktisk leve av den! 

Sponsorgaver :)
Som blogger får man, som alle vet, mye fint i posten. Både klær, sminke, smykker og dyrere ting. Veldig sjeldent jeg kjøper sminke selv!

Leserne :)
Med mange lesere er det akkurat som å ha venner over hele landet, som støtter deg om du har en dårlig periode i livet, og smiler med deg når du deler gledelige nyheter. Lesere som gir deg tips, råd og deler erfaringer som kommer godt med. Setter utrolig stor pris på alle leserne mine! Hadde jeg av en eller annen grunn havnet på gata i Oslo fordi hotellet mitt brant ned eller noe, så vet jeg at noen lesere ville invitert meg på overnatting om jeg trengte det haha (lol bra eksempel). Føler at dere lesere er mine “venner” ♥

Opplevelser :)
Man får ikke bare matrielle ting, men opplevelser også. Som for eksempel språkreisen jeg og Therese skal på i sommer til Florida med EF. DET BLIR EN OPPLEVELSE FOR LIVET!!!  

“Kjendis” :)
Man blir jo en “kjendis” av å blogge, eller en “bloggkjendis” liker jeg å kalle det. Både bra og dårlig det, kommer vel ann på øyet som ser. Litt spesiell opplevelse når du er på kondomeriet i Oslo og etterpå får du 15 kommentarer på bloggen om hva du kjøpte der (sann historie). Går man på en skikkelig snurr på byen/fest blir det ikke ubemerket, og ryktene går, spesielt i en mindre by som Tromsø. Noen påstod på bloggen at jeg er en hore på byen haha seriøst.. Vel, denne var kanskje negativ, men det er vel øyet som ser, som sagt. 


Bloggbitches

Dette var et ærlig innlegg som sikkert noen ser på som et “skryteinnlegg”, men whatever, tenker noen synes det er interessant. Tenkte å lage et med ulemper ved å være toppblogger senere en gang, om dere vil? (dumt spørsmål)

36 kommentarer

Siste innlegg