Spesiell drøm

Våknet akkurat fra verdens merkligste powernap. Til en forandring føltes den helt utrolig lang, for jeg har vært gjennom litt av hvert i drømmene mine. Jeg drømte faktisk at jeg ble voldtatt, og at det ble filmet og lagt ut på nett. Jeg gikk til politiet, men de verken trodde på meg eller ville hjelpe meg. Følte meg som en liten, hjelpesløs jente. Jeg tror ikke på sanndrømming, så ble ikke bekymret når jeg våknet, bare veldig glad for at det var en drøm, haha. Håper aldri i verden jeg opplever voldtekt, det må være noe av det verste en jente kan bli satt ut for. De mannfolka som voldtar stakkars jenter skulle blitt skjært av tissen på, og deretter 21-års fengsel med åpent sår på tissen sånn at de får problemer med å urinere for resten av livet.. Spenstig historie! 

Nå skal jeg prøve og få med meg noen på spinning. Tvilsomt at noen vil være med, men da får jeg bare dra alene. 

43 kommentarer

Siste innlegg