Det er sol

Og jeg våknet for sånn 1 time siden… HATER når det skjer. Fikk i allefall 1 time med solskinn før skyene begynte å seile over sola. Fortsatt varmt og fint vær, så denne kvelden blir nok veldig fin. Elsker å kunne pynte meg i sommerlige klær uten å fryse rumpa av meg. Gleder meg til å pynte meg i kveld :) Blir i sååå godt humør når det er sommer!!!

Enja, min tidligere veldig gode venninne, fyller 18 år, og det skal selvfølgelig feires som faen i kveld. Å bli 18 år er stor stas! Bare synd jeg forsov meg til polet. Hater når det også skjer. Må egentlig bare få på meg klærne og komme meg avgårde, bursdagsgave og andre nødevendige ting må kjøpes inn. Ønsker alle en fin dag :)


Frokosten min har bestått av FIRE is på verandaen. Glad i is? VELDIG!


Blomster x)

91 kommentarer

Siste innlegg