In Miami, baby

Heisann!

Endelig er vi på hotellet i Miami etter en helt forferdelig lang dag med reising og venting. All ventingen var egentlig det verste, ventet faktisk i nesten 6 timer på flyplassen i London, og det var helt grusomt etter en søvnløs natt. Jeg og Therese er ikke akkurat noen overlykkelige mennesker som er trivelige og være sammen med når vi får for lite søvn, så vi holdt mest kjeft. Flyturen til Miami gikk ganske greit, fikk sovet litt bortsett fra da jeg fikk helt akutt vondt i kneèt, på en helt merkelig måte. Så måtte liksom opp å gå av og til midt i flyet for å få bort smerten haha, helt merkelig! Og dere, jeg kan ikke forstå hvordan noe som helst menneske klarer å snike seg inn i Amerika. Har aldri gått gjennom så mange sikkerhetskontroller i hele mitt liv! Helt vanvittig strengt!

Men ja, nå er vi endelig kommet frem til hotellet i Miami. Har allerede fått smakt litt på det herlige livet her nede, vi hoppet rett i Jacuzzien som er rett utenfor hotellet. Sent på kvelden, men enda deilig og varmt, så blir nok vanvittig varmt og fint i morgen når vi skal på shopping og stranden. Vi skal være her i Miami frem til lørdag (torsdag klokken 24.00 nå i Miami), så drar vi videre til Cocoa beach hvor vi skal bo resten av oppholdet. Men vi må prøve og få oss litt søvn nå, skal opp klokken 9 i morgen. Tror ikke det blir så vanskelig, gleder meg masse 😀


Må dele dyne med Therese i natt. Æsj!


Her er Ida og Andrea som vi bor på rom med. Veldig koselige og spenstige jenter som stilte opp på bloggbilder nydusja og sminkefrie, haha 😀 

God natt!

35 kommentarer

Siste innlegg