How to get tan

Får hele tiden spørsmål om hvordan jeg blir “så brun”, så da tenkte jeg å gi dere et godt tips om dere vil ha en super brunfarge i sommer (og året rundt forsåvidt)!

Etter to dager i solen har jeg fått en farge på likhet med fargen jeg har fått etter to UKER i syden tidligere, og det er ikke tull, jeg er helt sjokkert! Solen her er utrolig sterk, men i tillegg har jeg begynt på noe som heter “Super Tan” – hørt om det før? Det hadde ikke jeg for litt siden, men det er tabletter noe alà Betakaroten som hjelper deg å bli brunere, bare bedre. Jeg har testet ut Betakaroten tidligere og kan med sikkerhet si at disse er mye mer effektive. Super Tan er et kosttilskudd så det er altså helt ufarlig å bruke, det hjelper deg å bli brun på en sikker og effektiv måte + at den beskytter mot rynker og motvirker tørr hud.


Èn pakke inneholder 32 tabletter.


Du skal ta to tabeletter per dag 30 minutter før soling. Husk å drikk masse vann, huden trenger veske.

Så noen skrytebilder av brunfargen jeg har fått på TO DAGER(!!):


Bruuuun <3 Og den nye bikinien fra VS da, den er jo superfin til solbrun hud :)

Trenger kanskje ikke si så mye mer, men her er noen fakta hente fra Proteinfabrikken om Super Tan:

Nøkkelen til brunere og sunnere hud ligger i kroppens naturlige fremstilling av melanin som er avhengig av kobber. Super Tan tilfører kroppen det den trenger av kobber og antioksidanter for å forbedre bruningseffekten i tillegg til å beskytte huden mot de frie radikalene fra sollys og annen UV-stråling. Høres nesten litt for godt ut til å være sant, men jeg har brukt det i litt over to uker nå og jeg merker faktisk stor forskjell. Jeg har aldri hatt problemer med å få farge på kroppen, men har aldri blitt så fort brun på så kort tid, positivt overrasket! Elsker det, og er utrolig spent på hvor brun jeg faktisk kan bli, haha! 

Pakken koster 199 kroner og du kan kjøpe den selv HER hvis du vil.

57 kommentarer
    1. Er det arr du har under puppene? hahaha, bare lurte, siden det var noe hvitt der.. du må ikke svare, hvis det er privat eller noe.. 🙂

    2. Kan det kjøpes i butikken? er under 18…
      Er det 100% sikkert at man ikke blir oransje av disse tablettene? 🙂

    3. Hei! Hvor lenge før man drar til syden må man begynne på tablettene? Ser at det er 32 stk i en pakke, og det holder jo bare til 2 uker i syden + eventuelt to dager før..

    4. Ja har tatt dem i snart 3 måna. Men pga at man e ginger så bir man ikke brun 🙁
      Nei man får vel ta sånn der selvbrunings dusj eller krem

    5. Skal man bare ta tablettene de dagene man skal sole seg, eller skal man ta dem hver dag uansett om man skal sole seg eller ikke?

    6. Kan du komme med før/etter-bilde etter operasjonen? Jeg vurderer å ta silikon (er 23 år, så har vurdert dette ganske lenge) og det ser ut som du har fått di driiiitfine puppene! 🙂

    7. Hei Tuva! Utrolig nok har jeg aldri lagt igjen en kommentar på bloggen din, men det var vell på tide nå. Jeg har lest bloggen din omtrent hver eneste dag i ca. ett år. Bloggen din har vell vært en av mine topp bloggere, altså de jeg synes blogger best, og jeg føler må titte innom jevnlig. Jeg synes du skriver utrolig bra, bildene dine er i god kvalitet og er ikke bare av deg som sitter med et faket smil i senga med bare skjorta liksom. Elsker at du kan ta bilder med deg uten sminke og når du lager grimaser og våger å legger de ut på bloggen din der tusenvis kan se deg. Modig. Vet ikke hva jeg hadde svart om jeg måtte fortelle noen om du var seriøs eller useriøs. Du kan skiver veldig bra seriøse innlegg, noe jeg vet mange sitter pris på en gang i blant. Men du kan jo også ha de mest useriøse innleggene som er ganske gøy å lese når du ikke har hatt en fullt så bra dag. Jeg synes rett og slett det er perfekt for en blogger, altså man kan være både seriøs, useriøst, man kan legge ut bilde der du er sminket/usminket og med venner, familie og lignende. Elsker at du ofte har konkurranser også! Ah, kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at du blogger, glede i hverdagen altså! 🙂
      Jeg synes du har en helt fortreffelig klesstil. For eksempel den dyre t-skjorten du har noen innlegg ned på bloggen. Haha, jeg skjønner jo at det er mange som har en slik en, men du kledde den sykt bra. Er vell sikkert for at du er så brun, hehe, heldiig!
      “Super Tan” har jeg faktisk hørt om før og jeg vill ikke overaskende prøve den ut. Høres supergenialt ut. Jeg har faktisk ganske store problemer med å få en brun farge, jeg er alltid den lyse i gjengen. Tror du den kan hjelpe? Hadde vært så bra, er virkelig en løsning for meg. Jeg har aldri vært noe fan av selvbruning, blir alltid flekkete og orange. Tror den skal få komme hjem til meg, og håper virkelig den virker 🙂
      Håper du storkoser deg i USA, sammen med de andre folkene. Ser kjempekoselig ut, og kan bare ha drømt om å få dratt dit. Gleder meg så til å følge bloggen din videre! Hils Therese, så snakkes vi sikkert senere! 🙂

    8. Er det noen butikker man kan kjøpe den på?:) hvis ikke, hvor lang tid tar det før man får den i posten?

    9. Den bikinien var bare rååånydelig! Og du har veldig flott kropp, puppene dine ser kjempebra ut, de ser fortsatt naturlige ut, men kjempeflotte! Må si jeg misunner dere … men skal forhåpentligvis innom Florida med jobben en gang i fremtiden…

    10. Bestilt 😀 Takk for tipset! Nå går jeg på vanlig betakaroten, og det har hjulpet mye, spesielt på det å ikke bli solbrent. Men disse her hørtes jo helt fantastiske ut, haha! Bestilte faktisk 2 pakker med en gang. Fine, fine Tuva, håper dere stoooorkoser dere masse i tiden framover 🙂

    11. HEI! veit du om det er dumt å gå på både betakaroten og SuperTan samtidig? Betakaroten tar jeg jo hver dag, det skal jeg vel ikke med SuperTan annet enn når jeg skal sole meg? Håper på svar (:

    12. Men det står at man skal ta 30 min FØR man skal ut i solen. Skal man fortsatt ta 2 tabletter hver dag hvis det er regn og ikke sol?
      Og hvis det er sol på morgenen og man vil gå ut å sole seg, så tar man en tablett og går ut, da har det jo ikke gått 30 min, har dette noe å si ?

    13. Er det ingen mulighet for å kjøpe de utenom på nettet? DESPERAAAT!! reiser til syden snart, har helt glemt å begynne på betakarokten, hahha 😀

    14. Missunner virkelig kroppen din, brunfargen, håret, ja hele deg!
      angående supertan:
      * hvor mange dager tok det å motta produktet?
      * hvordan er det med frakt? finner ikke noe på hjemmesiden, så er det gratis?
      * vet du om det finnes det i noen butikker der de selger andre produkter fra det samme merket?
      hadde satt pris på svar!:-)

    15. Hvorfor er det en liten tynn strimle under bikinioverdlen din som er i en teip aktig farge ??? Teiper du puppenen dine eller??

    16. det er jo nikotin i tabelettene, som gjør at du kan bli avhengig. Detter er jo nesten det samme som røyk. Eg har veldig lyst å prøve disse tabelettene, men eg fikk ikke låv, siden det var nikotin i dem…. å da kan eg jo bli avhengig.. så pass på hva du svelger 🙂

    17. Bruker du masse solkrem i USA? isåfall, hvilken solfaktor bruker du?
      Jeg skal til USA om ikke så lenge , så hadde vært fint med svar :))
      Fine bilder <3

    18. hei
      jeg drar til syden natt til torsdag, denne uken. bestilte disse på mandags ettermiddag, så tror du jeg får de før jeg drar?? hadde vært supert om det hadde skjedd! : ) elsker bloggen diiiin : )

    19. Jeg gikk på betakaroten i starten av sommeren, men slutta igjen fordi den typen jeg hadde smakte helt forjævlig. Så jeg lurer bare på om supertan smaker vondt? Om det er smak i det heletatt? Har veeldig lyst å prøve denne, men er redd for smaken. Høres rart ut, hahah.. Håper du kan svare på dette, hadde satt stor pris på det! 🙂

    20. skal man ta begge tablettene før man går i solen med engang eller en før du går i sola og etterpå eller ? 🙂

    21. Hei 🙂 Dette hørtes jo midt i blinken ut for meg! Tengte å bestille en pakke. Men må jeg ta noen før jeg drar til syden eller begynner jeg å ta tablettene første dagen i syden? 🙂

    22. Hei 🙂 har kjøpt pillene, bare lurer på om man skal ta de hver dag? vet du det?, står ikke på pakken. Ser du skriver en halvtime før soling, men her i Norge er jo været så usikkert. Er jo ikke sol hver dag. Skal man likevel gå på de hver dag da, eller ta de en halvtime før de dagene hvor det er sol:))

    23. Får man kjøpt det i butikk i så fall hvilken? Eller må man bare bestille på nett? Og er det sånn abonnement som på betakaroten eller fritt kjøp om du skjønner?

    24. Dumpet bare borti denne siden og leste innleggene… til dere som tror det er nikotin i disse tablettene… Nicotinamide er ikke Nikotin men et B-vitamin (b3)
      Men en annen ting er at langvarig bruk av dette skaper ubalanse i kroppens mineralbalanse…. i tilegg kan man på sikt risikere å få mye mer føflekker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg