Arrestert for å gå i BH

Vi er så utrolig slitne om kveldene etter en hel dag i solen, men oppdatere bloggen må man såklart. I dag startet vi dagen med å ta en engelsktest for å finne ut hvilket nivå vi ligger på – som jeg og Therese nesten forsov oss til (sjokk..), fordi vekkeklokken tydeligvis fungerer slik at det begynner å spille musikk. Man våkner ikke av musikk.. Så joda spent på hvor mange forsentkomminger det blir på oss. Men uansett, jeg er helt ok/dårlig i engelsk, ligger på 3-4 hjemme i Norge, men synes faktisk testen var helt grei og klarte å svare på nesten alt, vet ikke om alt var rett da men. Man blir delt inn i fire forskjellige nivåer, og jeg vil tippe jeg kommer på nivå 2 eller 3 hvor 4 er det høyeste. I morgen har vi sportsday, så begynner skoletimene på tirsdag så da får vi vite hvilket nivå/klasse vi kommer i, blir spennende og se om jeg suger helt jævlig eller ikke. 

Ellers idag har vi vært på stranden og etter det dro vi på en Down Town Disney som er en Disney Shop-greie, som igrunn var mest egnet for barn, så vi spiste bare middag på resturant, chillet og ventet på å dra tilbake til hotellet heheh. Men i morgen er det som sagt sportsday, det gleder jeg meg til, for det er jo liksom min greie. Elsker sport, og spesielt ute i solen! 


Liten del av hotellet. Hoteller er veldig stort!


Bildet av meg, Therese, Malin og Turi, tatt første dagen, i Miami. Har lånt det av Turi som også blogger om turen. Visste dere forresten at her i Florida kan man bli arrestert for å gå offentlig i bh, men ikke bikini? Therese visste jo seff ikke dèt første dagen, tenk om hun hadde blitt arrestert 0.+ 


Lets go to the beach


Nettopp vært på stranden, våt, fin og lykkelig. Og litt solbrent, helt syk sol her!


Blogge litt


Sykt god! Men klarte ikke spise halvparten en gang. Prøver forresten å unngå så godt som mulig å spise for mye junk. Blir lite/ingen trening her nede så må passe litt på føler jeg, men vi er generelt mye i aktivitet da så overlever. Mye av maten består jo av pizza, burger og annet usunt. Engster meg ikke kjempemye, men litt må man jo passe på selv om man er på ferie. 

26 kommentarer

Siste innlegg