Disco Bowling

Har hatt problemer med å få lastet opp bilder siden det er så mange som bruker nettet samtidig, så har litt blogging å ta igjen.. Beklager for det!  Men i allefall – tenkte å dele bilder med dere fra hele gjengen var på Shore Lanes Bowling Center, hvor det var Disco Bowling! Det var utrolig gøy, spesielt siden jeg vant begge rundene heheh (delt førsteplass med Therese den første runden). 


Lema og Andrea <3


Therese og hennes flørtepus mehe


Lema, Andrea og Turi. Turi blogger også om turen og du kan lese bloggen hennes HER. Hun er kjempeflink til å ta bilder, så låner av og til noen fra henne. 


Her er mitt Italienske leketøy! Prøve å ta et bedre bildet med han, men han er dessverre ikke så fotogen haha! Må kanskje gjøre et nytt forsøk i dag da, for deres skyld. Elsker forresten at han har funnet bloggen min og bruker google translate for å oversette, og jeg blir konfrontert med jeg har skrevet om han haha :):) 


Delt førsteplass med Therese.


Overlegen seier 🙂


I loved lindsey’s bowling outfit! She’s one of the leaders, she’s so cool 🙂


Me, Lindsay and Bill – the best leaders! 


Sexy shoes


Venter på pizza. 


Turiiii

19 kommentarer

Siste innlegg