Siden sist

Hei! Nei nå begynner jeg å bli dårlig på å oppdatere.. Nå er det 9 dager igjen her i paradis, kommer til å savne varmen og alle de fine, fantastiske folkene vi har møtt – men skal sies at det skal bli godt å komme hjem til sine egne regler. Prøver å utnytte hver dag så godt som mulig, og i dag skal vi på Universal Studio og Adventure Island – det kommer til å bli sykt gøy! Universal Studio er, for dere som ikke vet, en park hvor de har satt opp filmsett til mange berømte filmer og serier, som f. eks. Harry Potter! Å se Harry Potter “live” gleder jeg meg utrolig mye til, er jo superfan som dere vet! Adventure Island er en svær park med karuseller og berg-og-dalbaner, som sikkert ikke en gang kan sammenlignes med Tusenfryd!! Den her dagen blir med andre ord sykt bra!


Har vært dårlig på å ta bilder de siste dagene, men her er meg, Lema og Therese før Discoen. Discoen var ganske gøy, fikk litt flashback til ungdomsskolen da (alkoholfrie fester hehe), men tror aldri jeg har danset så mye på en kveld!! Sminken bare rant alle veier. 

Innkjøpene siden sist:


// Aldo


// Aldo


// Aldo

Husker dessverre aldri navnene på butikkene jeg kjøper fra, utenom de tre veskene som er fra Aldo. Beklager for det! Nå skal jeg vekke Therese og spise frokost. Litt usikker på om jeg tørr å ta med kameraet i dag.. Hater å ikke ha iPhone, får ikke tatt iPhonebilder en gang da.. Men har akkurat ringt banken og fått overført mer penger til kontoen til Therese, så må bare komme meg til en Apple butikk!

102 kommentarer

Siste innlegg