Bra kveld

Kvelden i går var en suksess. Startet med vors hjemme hos oss med fine jenter og masse vin – selv om leiligheten er langt i fra ferdig innredet. Mangler blant annet lamper haha, så vi sitter her i mørket. Vinduskarmene skal også males, så etterhvert blir det nok veldig fint her. Gleder meg til å vise dere!! Vi er bare litt trege.. 

Tok selvfølgelig ikke med meg kameraet ut på byen, men ble tatt noen bilder på vorset. SummerBreeze var forresten helt sykt bra! I-roboten var helt sinnsyk. Om du ikke aner hva jeg snakker om så se video nr. 2 i forrige innlegg. Dumpet til og med borti en kjekk fyr som jeg skal på besøk til snart haha.. Veldig bra kveld, som avsluttet med at Therese kom krypende inn døren og trengte soveplass, lille søte dyret. Nå er jeg alene for første gang på veldig lenge, Mariell er dratt hjem til Lyngen og alt av besøk er dratt hjem. 


Sofie, Mette og Ida <3


Haha veldig sosialt dette så ut daa


Meg og Mariell, samboeren.


Seee så kul Karen er blitt på håret!! Elsker det, ble VELDIG fristet til å gjøre noe lignende selv!


Så sexy


Sofie, meg, Mariell, Mette og Karen <3


Sko fra Nelly, Shorts fra Bik Bok, topp fra A’gaci (usa) og meg fra Kina. 

Har en helt søppelsekk med klær som jeg gjerne skulle blitt kvitt, mulig jeg legger noe ut for salg her på bloggen senere eller i morgen, så klikk innom senere om du er interessert 🙂

30 kommentarer

Siste innlegg