Under oppussing

Det er både stressende og vrient å blogge når leiligheten er snudd på hodet pga maling, møbler og rot overalt. Mariell er hjemme i Lyngen for å jobbe og blir der frem til skolestart, så her er det jeg som styrer skuta. Er mye som enda ikke er på plass som må fikses, blant annet maling av stygge trefargede vinduskarmer som ikke passer inn i vår jentecrib.Tenkte egentlig å vente med og male til Mariell kommer tilbake, men jeg klarer ikke å sitte og vente på å få ting gjort, så jeg heiv meg like gjerne rundt. Ringte Raade for å få litt mannlig hjelp, men han malte bare ett vindu før han måtte på jobb. Så da ringte jeg Joakim, men han lå bare på sofaen og sutret over hvor trøtt og sulten han var. Makan!! Så her må man altså gjøre ting selv (wtf)?! Så dagen har altså gått til maling. Handywoman kalles det! Alle sammen; Bare ring meg om dere trenger hjelp til maling eller annet handywoman-arbeid, jeg er helt imponert over mine medfødte kunnskaper :) 


Deilig med litt hjelp – så lenge det varte..


Hvitt og fint! Skal sies at et slikt perfekt utført arbeid aldri kunne blitt utført av en mann. Meget fornøyd! I morgen står det store vinduet for tur. 


Gruer meg til å male dette STORE vinduet :s


Gleder meg såå til å vise det ferdige resultatet av rommet mitt/leiligheten :)


Denne smykkekleshengeren husker jeg ikke for øyeblikket hvor er fra, men skal fortelle dere så snart jeg finner ut, for den er helt genial!


Etter første strøk vell og merke!


Maling <3<3

48 kommentarer

Siste innlegg