Litt lei

Siden jeg skal være barnevakt for tantegullet mitt i kveld og dermed ikke kan dra ut på byen (Really?? Må ha slått meg i hodet når jeg sa ja til å være barnevakt på en LØRDAG!!), så måtte jeg bare ta en tur ut i går. Var egentlig helt vanvittig dårlig på byen, men med herlige jenter og litt alkohol i blodet blir det alltid en suksess likevel. Vorset er som regel mye hyggeligere enn byen, for på byen splittes alle, så jeg må heretter slutte og stresse så med å komme meg ut. Jeg har ikke vært 18 år i mange måneder, men jeg savner faktisk å dra på hjemmefest! Greit for dere å vite liksom. 


Dagens kjærringråd: Om strømpebuksa ryker er det bare å knyte den!


Glaaad jente


Nydelig modellpose


Standard pose. Kjolen er fra Nelly, koster 299kr, dere finner den HER!


Fineste Mettemooor 


Britus i godsiget

Selv om jeg koset meg masse må jeg helt ærlig innrømme at jeg er ganske lei av å drikke meg full og dra på byen, tror jeg er nødt til å finne meg en kjæreste som kan binde meg fast til sofaen på lørdagskveldene. Jeg har ikke ro i kroppen til å sitte med potetgull og film på skjermen i helgene, tenker alltid litt sånn YOLO! Faen så jeg hater det ordet. Men helt seriøst dere, heretter skal det bli mindre festing og mer trening. Savner de gode treningsrutinene jeg hadde før brystoperasjonen, gleder meg til å finne tilbake til de asap!

Nå skal jeg ligge i fosterstilling i et par timer til før jeg tar tak i dagen. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg