Haulaus

Ja, da var helgen endelig over (for et par dager siden da..) og skolehelvette slått inn for alvor. Endelig, faktisk. Helgen har bestått av alt for mye fyll og skallebank, men klager ikke på det, har hatt det alt for morsomt. Som jeg sikkert ikke har rukket å fortelle dere (i og med at jeg bortprioriterer denne bloggen stadig vekk, jeg er så slem som glemmer dere av..), så har det vært Døgnvill denne helgen. Døgnvill er en festival her i Tromsø med kjente artister, god stemning og masse tilreisende fra hele Nord-Norge kommer for å oppleve alt dette. Kjente og bekjente, masse haulause mennesker som kommer for å lage en stor folkefest i byen rett og slett. Det er faktisk obligatorisk å legge fra seg alt av hemninger og handle vinmonopolet tomt for prosenter hvert år når det er Døgnvillhelg, så jeg er unnskyldt. 


Vin er alt for hyggelig


Britt Inga (?). Klarte aldri å huske hva hun het, men husker jeg synes hun var sykt trivelig.


Løfter meg bare opp ja

Nå føler jeg meg 100% klar for å ta fatt på et nytt skoleår, måtte det bli det beste! Og kanskje skjerpe bloggingen? Vi får se. 

31 kommentarer

Siste innlegg