Fine krøller med MAST

Jeg har alltid vært utrolig kjedelig når det kommer til styling av mitt eget hår, enten sletter jeg, eller ikke gjør noen verdens ting med det. Har prøvd å krølle håret mitt faktisk bare to ganger tidligere, men begge gangene har jeg brukt sikkert 2 timer på å krølle hele manken, og krøllene varte ikke stort lengre. Har alltid misunnet de med nydelige prinsesse krøller, men har liksom sett på det som mission impossible med mitt eget hår. 

Alle har vel hørt om krøllstaven Gorgeous? Har lenge hatt lyst til å teste den ut, så jeg spurte Janne fra Makestyle om jeg kunne. Da tipset hun meg heller om å teste ut MAST – en ny krøllstav designet av Makestyle selv. Så utrolig enkel å bruke og ikke minst gir den et fantastisk (og varig) resultat! Jeg har jo ikke testet ut Gorgeous, men tror MAST-staven er samme greia, eneste forskjellen jeg kan tenke meg er at det følger med en varmehanske (som er utrolig nyttig) og at den er 100 kroner billigere :)

Jeg testet den ut for første gang i går, da hjalp Karen meg med å krølle. Jeg ba henne om å ta “stramme” krøller i redsel for at krøllene skulle falle ut alt for fort. Jeg fikk skikkelig korketrekk-krøller, som dere kan se på bildene under. Krøllene har roet seg litt nå. Deilig at jeg slipper å tenke på hvordan jeg skal ha håret når jeg skal ut på byen ikveld, for krøllene er minst like fin dagen etter – om ikke finere :)


Den har et herlig lilla design og ser veldig eksklusiv ut. Den har herved blitt mitt hårs nye bestevenn, bare etter første bruk! Er blitt helt frelst, endelig kan jeg også pynte meg med fine krøller. Karen ble ikke mindre imponert, så hun måtte låne den så hun fikk fikset håret hun også før hun skulle på byen.


Se de flotte krøllene! Personlig synes jeg det er ganske kult med slike “stramme” krøller, men det regulerer man helt selv med staven. Som sagt har de roet seg i dag, kan vise dere hvordan de ser ut i dag, senere. 

Fram til 4. september har Makestyle lanseringstilbud på MAST (direktelink), så du får staven til 499 ,- om du kjøper innen da. Du sparer 200 kroner :)

50 kommentarer

Siste innlegg