No more pink

Endelig er alt det rosae borte, ble så lei alt det rosae at jeg ble kvalm av å gå inn på min egen blogg – tipper jeg ikke var den eneste. Liker at det nye er så enkelt, oversiktlig og behagelig. Utrolig deilig og motiverende med nytt Fortsatt er det Cecceaya som har laget designet, hun er så flink! Besøk foto/web-bloggen hennes her, der tipser hun om diverse fototriks ++ som kommer godt med, hun har god peiling på hva hun driver med! :)

Så hva synes dere om designet? Noe som mangler/burde endres?

For litt siden dro Raade meg med på en bruktbutikk som jeg egentlig aldri er innom, som ligger i en bakgate her i Tromsø. Der fant jeg faktisk min nye skoleveske til kun 250 kroner. Hadde den eksistert i en vanlig butikk i dag ville sikkert prisen vært bortimot 1000-lappen, vil jeg tro. Den har plass til absolutt alt; skolepc, bøker, sminken og til og med kameraet + mer. Synes den er så kul, så ville bare vise dere den. Går nok dessverre ikke ann å finne en helt lik, det som er så fint med bruktbutikker hehee :)


69 kommentarer

Siste innlegg