Deja vu

Alt er tungt dagen derpå, til og med å blogge. Eller spesielt det å blogge. Man vil egentlig bare ligge som en ball i sofaen og gråte over at helga allerede er over, og litt tårer fordi hodet som regel verker og magen skriker etter feit mat. Når jeg og Therese flytter sammen skal vi leie inn en kokk hver søndag. Vi 18 åringer her i Tromsø har jo bare èn uteplass å gå til, altså Rogers. Selv trives jeg ganske bra der, men litt variasjon i helgene hadde vært supert. Får liksom litt deja vu-følelse hver jævla helg. Har sagt det før men sier det igjen; Jeg må bare finne meg en kjæreste snart. 

Nå som jeg holder på med prosjektet “spise sunt” har jeg bare èn dag i uka hvor jeg kan spise akkurat hva jeg vil ha – altså søndager. Eller lørdager, jeg må velge. Men problemet er at jeg har ingen usunn mat i huset, alt jeg kjøper for tiden er knekkebrød, havregryn, kylling og fisk liksom haha (+ mer selvfølgelig). I skrivende stund spiser jeg en banan for å si det sånn, sykt digg og trivelig. Er ikke sånn at jeg driver og “slanker meg”, men jeg vil ha litt kjappere resultater og da må dessverre kostholdet også fokuseres på. Etter alt for langt opphold fra trening pga operasjonen, og ikke minst USA (la på meg 3 kg der..), så må tiltak gjøres. Viktig å føle seg vel, og det gjør jeg ikke når jeg ikke tar vare på kroppen (litt vin er bare sunt xD)

Før jeg dro ut i går:


Er blitt så avhengig av falskvipper når jeg skal ut på byen, irriterende uvane. Tror disse er noen billige fra h&m. 


Smykke//Bik Bok


Topp//BikBok    Skjørt//h&m


oii så fine negler

Går det noe bra på TV i dag?

37 kommentarer

Siste innlegg