Gratulerer med daaaagen

GRATULERER SÅ MYE MED 18 ÅRSDAGEN, BESTEPIA MI ♥♥♥ Både jeg og hun har gledet oss helt vilt til denne dagen, for nå har jeg endelig noen å dra ut med til en hver tid! Personen jeg alltid har det gøy med, personen som er på samme nivå som meg når det kommer til spontanitet og galskap og ikke minst like glad i fest og moro som meg. Kan det bli bedre? NEI DET KAN DET IKKE. Hvordan skal det gå når vi bor under samme tak.. Det taket bør være solid!

I går tok vi jomfruturen (som lovlig) til Therese ut på byen. Selv om det var onsdag og de fleste fornuftige mennesker holder seg hjemme og langt vekke fra alkoholen, så var det en veldig vellykket kveld/natt/morgen. Hun trivdes veldig kan man si! Hadde ikke trodd noe annet, jeg og hun sammen er en fest i seg selv. Var nesten bare eldre folk ute i går, i og med at D.D.E spilte. God kok, jeg liker eldre menn, helst i 50-årene, alkoholiker på deltid og ølmage 😉


Rett før vi skulle ankomme den røde løperen ved inngangen til Rogers. Mæææd stoka!


KONGE!!!! Tok han i handa, omg starstruck!! Nei men serr, digger D.D.E!


Bursdagssussss! Gratulerer til både Therese og Joakim som blei 18 i dag :)


Meg akkurat nå.. HADE

87 kommentarer

Siste innlegg