Innkjøp fra Oslo

Nå er det ikke lenge igjen før vi fester på hengeren og kjører til IKEA i Haparanda. Handlelisten er klar, gjenstår bare å pakke veska og vente på at Therese skal komme og hente meg. Karen og Joakim blir også med, sånn at vi har flere sjåfører. Hadde vært litt skummelt om bare jeg og Therese skulle kjørt alle de 8 timene hver vei. Vi er framme sent i kveld, og da er planen å ta inn på hotell. Har ikke bestilt noe, men regner med det er ledig, i verstefall får vi sove i bilen. Håper det er internett på hotellet, om ikke snakkes vi ikke før sent på lørdag/søndag når vi er hjemme igjen. 

Ville vise dere innkjøpene jeg gjorde i Oslo forrige helg. Ble ikke så mye shopping, i og med at mesteparten av tiden brukte vi på å ligge vannrett i hotellsenga. På lørdagen dro vi og spiste middag og etter middagen hadde vi vel bare èn time til shopping før butikkene stengte. Så ikke på helgen som en “shoppinghelg”, men noe fikk jeg røsket med meg fra Zara og Bik Bok 😀


Zara


Zara


Zara


Bik Bok


Bik Bok


Bik Bok


H&M

Nå skal jeg komme meg avgårde, så snakkes vi når vi snakkes! Ønsk oss god tur og lykke til, da 🙂 

63 kommentarer

Siste innlegg