Details

Hei! Klokken 6 på søndagsmorgenen kom vi hjem fra IKEA, og siden det har vi montert og fikset i leiligheten siden vi har stått opp til vi har lagt oss. Leiligheten begynner snart å bli noe man kan kalle et hjem. Fortsatt en del som gjenstår, men i løpet av helgen skal vel så og si alt være på plass. Inntil da står “livet” på vent, sånn som bloggen, sosiale sammenkomster med venner, har en del skolearbeid jeg ikke har fått gjort, en full mailboks med ubesvarte mail – har til og med ikke rukket å stelle meg ordentlig. Skal bli utrolig godt å komme på plass! 

Vi brukte faktisk 10 timer på IKEA. Vi var en av de første kundene som kom og de ALLER siste som gikk, haha! Stakkars Joakim som måtte vente 9 timer på oss kjærringer som skulle handle alt vi kom over, han brukte nemlig bare èn time der inne. Vi jenter skulle vært like effektive som gutter i blant. Vi måtte gå to runder siden handlevognene og hodene våre var helt fulle og utslitte. Tid til mat hadde vi heller ikke, timene gikk så fort. Men vi fikk kjøpt utrolig mye, nesten alt vi trengte, så det lønner seg absolutt å ta turen til Sverige på IKEA om man skal innrede en hel leilighet. Brukte faktisk ganske mye mindre penger enn jeg hadde sett for meg!

Dere får ikke se leiligeten før den er helt ferdig, men her er noen snikbilder av noen detaljer. Mye rot over alt, så dere får bare se litt:


Rommet mitt. “Blomster” og vase fra Skeidar, hylle fra IKEA, resten husker jeg ikke.


Gangen. Duk og lampe fra IKEA.


!!!!!!! Bildet og og “blomster” fra Skeidar.


Bibelene våre fra Skeidar.


Fra Nille.


Skeidar.


Fra Nille.
 

Puter fra Jysk.


Vår første middag i leiligheten hadde vi ikke før i går, taco <3 Har faktisk ikke hatt tid eller redskap til å lage middag tidligere! Tacofat fra Nille, bordbrikker fra Skeidar og resten fra IKEA.


Ups, skjedde et lite uhell på veien til…

– Spente på å se resten?:)  

368 kommentarer
    1. Skikkelig bra blogg du har laget! Liker godt bloggere som tar bloggen litt seriøst, og prøver å lage den litt fin og ikke bare sånn helt vanlig. Litt annerledes med gode bilder og god tekst osv. Føler liksom at man bryr seg litt mer om oss som leser da. Og da blir jo det gøyere å kommentere og lese den også!! Kjempe bra!
      Men du! En annen ting, jeg har en konkurranse på bloggen min akkurat nå, hvor du kan vinne et Star Tour gavekort på 5000 kroner! Har du lyst til å delta? Hadde satt stor pris på om du hadde giddet. Det hadde også vært helt fantastisk om du kunne laget et blogginnlegg om den så flere får det med seg 🙂 Tusen takk på forhånd!!!!

    2. Blir spennende å se resten 🙂
      Forresten; kunne du vennligst si hvor dere har kjøpt det Taco settet? Innmari kjekk sak!

    3. Lurer på om du har noe erfaring med bruk av sololje i solarium?:D
      Leste nettopp på ett innlegg du hadde i 2011 der mange skrev masse skumle ting om brannskader osv.. ble veldi skremt av det! Så hadde vært fint om du kunne sagt hvordan du opplevde det?:)

    4. Kjøpte dere det “fatet” dere har tacoen og tilbehøret på, på ikea eller noen annen plass? 🙂

    5. Bahhhh, stakkars type;) 9 tima faktisk!=)
      Likte det bilde av Tobben o Ero i lag med Cornelis som du har på veggen på rommet=)
      Lykke til i ny leiligheta!

    6. Du har blitt så flink å blogge de siste ukene! Du har liksom fine og innspirerende bilder, og de er så lyse og fine, haha. Fortsett med det <3

    7. Føler greit med Joakim, men digga innkjøpene! Bildet fra Skeidar må lett være fav’en.
      Bytter gjerne bort litt mannlig shoppingeffektivitet mot interiørskills!
      Peace!

    8. Ville bare si at du må være forsiktig med å ikke ha så mye vekt på den hvite hylla fra IKEA! Den er jo ikke den hylla med mest festing, så for mye vekt kan nok bli skummelt..
      Gratulerer med flott leilighet forresten! Veldig fint 🙂

    9. Klarer ikke å vente, er så spent. Har ventet lenge på dette innlegget, og si til Terese at hun og må prøve å få til ett innlegg.. 😉
      Klem Caroline

    10. Ble utrolig fint! 🙂
      Hvis du interesserer deg for Twilight, kan du gjerne stikke innom bloggen min en tur! Der kan du lese mye om den kommende filmen, det begynner å nærme seg premiere nå:)
      -Twilight0news.blogg.no

    11. Hei! gleder meg til og se huset deres på bloggen, men kan du vær så snill og si til Therese at hun må blogge snart? Hun mister så mange lesere! :s

    12. Jeg er en stor fan, jeg leser bloggen din hver dag! Den er kjempe fin 😀 Kan du kikke innom min blogg? (www.fotolyc.blogg.no)

    13. Så veldig bra ut, det dere hadde kjøpt. Gleder meg utrolig mye til å se resten av leiligheten, har ventet helt siden jeg hørte dere skulle få den 😉

    14. hei, kjempe fin blogg!
      jeg tenkte at hvis du trenger inspirasjon om hva du skal blogge om, så har jeg noen tips
      -hva du gjør om dagen
      -outfit
      -favoritt klær
      -minner
      -rom video
      -video om dagen din
      -hva du har i vesken din
      -hva du liker å gjøre
      -10 ting vi ikke visste om deg
      innlegg om hva du liker best. eks. sjokolade vs potetgull

    15. dere er bare så sykt heldige ! Ser sykt frem til å flytte ut, skal også gjør med venninna mi 🙂

    16. Off, angrer meg hver gang jeg gir deg min støtte ved å gå inn her.. Du blogger jo aldri lengre !! 🙁

    17. angrer hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din. hadde det ikke vært for at leserne dine var så håpefulle ville du ikke lenger ligget på topplisten. synes du skylder oss såpass at du gidder å blogge. uten oss ville du aldri hatt råd til å flytte inn i den leiligheten du bor i nå, og du ville heller aldri hatt en så stor økonomisk frihet som du har. skjerp deg og vis litt takknemlighet! takk for meg

    18. hva er vitsen med å ha blogg når du aldri blogger? greit, dere har kanskje ikke fått internett i huset enda men seriøst, skjerp deg! jeg sjekker hver dag om du har blogget noe men det har du ikke så nå har jeg gitt opp.. håper du skjønner at du burde fortsette eller så fortjener du faen ikke plassen på topplisten.

    19. Fy faen så dårlig bloggen din er!!! Du må virkelig blogge oftere!! Dårlig blogger ass!! Jeg kommer nok neppe til å klikke meg inn på bloggen din igjen!!! Du tror at du bare kan ha et innlegg i uka og thats it!!!? Denne topplisteplassen din er ikke fortjent i det hele tatt!!!

    20. nei vet du hva….jeg også angrer meg i hjel på hver gang jeg trykker meg inn på bloggen din…du blogger altfor lite til å fortjene plassen på topplisten. Det er bare på grunn av oss lesere du bor i en så fin leiliighet og lever som fuglen.
      Vis litt takknemlighet å blogg litt…men dette gidder jeg ikke mer….du er elendig på dette…hade bra

    21. Tenk at du tjener penger på denne bloggen, å det er bare på grunn av oss lesere som vil klikke seg inn å lese.. det vi møter eg møsing av hvor dorli det var på festen … Ass hvor blir det av bloggingen ?

    22. hold kjeft da, det er ingen som sier at man MÅ blogge hver dag for å komme på toppen! Ho har nettopp flytta, tenk dere litt om.. det er ikke nødvendigvis masse nett i den leiligheten enda. så barnslig, respekter at andre faktisk har et liv.

    23. BLOGG for faen! En blogg er til for å blogge på, ikke en plass du skriver shitt en gang i uka(måneden) for å få betalt. SLETT DEN eller blogg skikkelig!!!!!!

    24. Gitt opp.. du blogger aldri lengre..
      Men om jeg skal si mine siste ord , prøv å blogg litt mer (vet at du kanskje stresser med flytting osv,!), og kom med flere interresange ting enn at du går ut på byn og prøver å begynne å trene for fullt igjen.. syntes du var mye flinkere til å blogge før :)! Var mer interessang blogg da ..

    25. de flytte å flytte i ukesvis! akorat som om folk hadde fått fri fra jobben i 2-3 ukers ti for å flyttainn i ein leilighet! heilt sikkert 😛 de har ti t å blogga, å når du har ein tinntekt på så mye i mnd så må du nesten reisa t nåken me internett for å blogga. men tuva å therese blogge nok kun for pengene .. eg hadde gjort akorat det samma, men hadde vertfall hatt jobb ved siden av istede for å ver så sykt lat 😛

    26. Helt fette seriøst??? Du blogger jo ALDRI!!! Du sier først at du skal slutte og blogge, så sier du at du skal kjøpe en leilighet og a skal du plutselig blogge, liten sammenheng eller??? Greit det visst du ikke vil blogge men gi nu fan i å blogge da ikke blogg en gang i månden! Skjønner ikke hvorfor jeg eller andre gidder å gå på bloggen din!!!! HELT UTROLIG !!! Du er så falsk som det går ant å få det !!! DÅRLIG BLOGG!!!!!

    27. Kan ikke vi alle bare slutte å trykke inn på bloggen hennes.. Det er sant at hun ikke fortjener å ligge på topplisten, men det er ikke hun som bestemmer at hun gjør det, det er oss. Jeg slutter ihvertfall å trykke innpå bloggen nå..

    28. Haha slapp av, hun er ikke et dårlig menneske selv om hun ikke blogger! Skjønner hvorfor hun og Therese ikke blogger så mye nå, de er jo i en innflyttingsperiode, tror ikke en gang de har internett….

    29. Jeg ELSKER bloggen din, men du blogger ikke så ofte.. Blir ganske skuffet når jeg går innom bloggen din hver dag og du ikke har blogget. Men jeg skjønner at dere holder på å flytte inn, så det er greit 🙂 Stå på! ♥

    30. Forstår at bloggen ikke er hele livet ditt osv. Jeg hadde heller aldri i verden orket å blogge flere ganger om dagen 🙂 Men, jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er dårlig gjort å ta opp plassen til en som kanskje fortjener det mer. Jeg forstår at du blogger for pengene og tingene, siden du nå må betale husleie osv. Hadde nok vært bra gira på pengene/tingene selv. Men, jeg synes at du enten burde skjerpe deg eller slutte. For dette blir egentlig litt dumt! Skaff deg en jobb der du jobbet før ellerno, da får du jo penger til husleien osv. Bare et råd 🙂 Ikke for å være frekk/slem. Synes bare det er litt dårlig mot de faste leserne dine.

    31. HVORFOR BLOGGER DU ALDRI!?
      elsker bloggen din, men er så kjedelig å klikke seg inn på den hver eneste dag, også er det ikke noe nytt å lese fra deg 🙁 kjedelig..kjedelig..kjedelig.. håper du snart begynner å blogge vanlig igjen 🙂 skjønner jo at du sikkert har mye å gjøre også, ved siden av <3 xo

    32. nå har jeg fått nok av deg og therese. dette er jobben deres, så møt opp.. Dere fortjener ikke plassen. dere har mistet meg som leser isåfall.. Husk at det er jeg + mange andre som skaffer dere en økonomi, men desverre nå mistet dere en som støttet dere 😉

    33. BLOGG PLIS!! DU FÅR PENGER FOR DET, OG DA BURDE DU SERRIØST GJØRE JOBBEN DIN, FORTJENER IKKE Å LIGGE PÅ TOPPLISTA NÅR DU IKKE BLOGGER.
      TAKK:)

    34. Herregud for et fravær du og Therese har! dåkk kan no iværtfall skriv et jævla innlegg om at dåkker har mye å gjør! haha dåkk burde nokk bynn å blogg snart, så dåkker ikke møst læseren og dett av topplista, da har dåkker jo ikke rå tell å bo i den fancye leiligheta dåkkers lenger:):)
      xoxo;¤

    35. Nå begynner jeg og bli lei! Jeg kikker innom bloggen nesten hver dag for og se om du har blogget, men det har du kanskje noen ganger, noen få av de veldig mange ganger jeg går innpå. Og ikke si at det er jeg som trykker innpå bloggen din hver eneste dag, for det er bare tull. Men dette her er faktisk jobben deres, og det er vi lesere som har skaffet dere penger til den store drømme leiligheta deres. Der virker ut som du ikke har noe interesser av og blogge, at du blogger for og få penger ut av det. Og det syns jeg er veldig dårleg gjort. Men jeg har ikke noe imot deg som personen du viser deg på bloggen, absolutt ikke! 😉

    36. Forstår at folk venter på et nytt innlegg og sånt men det e ikke hennes jobb. Ho har andre ting å gjøre enn å blogge å ho har jo skrevet at ho ikke e så mye i blogghumør og at ho vurderer å ta en pause og sånt. Ingen trenger å bli sur for det!!!!

    37. pia: jobben hennes er jo å blogge? trur du virkelig hun har hatt råd til den leiligheten vis hun ikke ha vært på topplisten? Hun lever jo av denne bloggen, så er jo bare rett at hun faktisk gjør jobben sin å skriver et jævla innlegg:)

    38. Karoline Myrvang
      angrer hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din. hadde det ikke vært for at leserne dine var så håpefulle ville du ikke lenger ligget på topplisten. synes du skylder oss såpass at du gidder å blogge. uten oss ville du aldri hatt råd til å flytte inn i den leiligheten du bor i nå, og du ville heller aldri hatt en så stor økonomisk frihet som du har. skjerp deg og vis litt takknemlighet! takk for meg <-- SO indeed

    39. Serriøst! Koffor har du en blogg når du bare skriver 1-3 innlegg kver måned! Du er på topplisten pga oss! Så det er pga oss du og Therese hadde råd til den leiligheten og alle møblene dere har kjøpt! Så serriøs, skjerp deg VIRKELIG!! Hvist du ikkje kommer til å blogge oftere, kommer Ikkje du til å være på topplisten så mye lengre! Har bare to ord til til deg: SKJERP DEG!!!!!

    40. jeg er en person som aldri klager på bloggere. har aldri gjort det . men når du ikke har blogget på 11 dager.. daaa, du bloggger jo så bra og interresant, hvorfor ikke bare hive innpå et innlegg?

    41. Du skal fakisk være jævlig glad for at du får penger på denne bloggen her… Hadde gjerne bytta ut min jobb som kassadame med denne jobben, der du bare tar deg fri i en uke eller to uten å si ifra, spesielt når alt du trenger å gjøre er å skrive hva du har gjort på de ulike dagene 🙂

    42. bra innlegg og bra bilder du har på bloggen din!
      fin header også 🙂
      ha en kjempe fin kveld videre og kos deg .
      klem fra myownfashion
      hadde satt utrolig stor pris på en kommentar 🙂

    43. TUVA! Kan du være så grei å begynne å blogge daglig igjen snart? Savne det så ufattelig mye 🙁 Har så lyst å lese om hverdagen din i det nye hjemme ditt og hvordan det ellers står til!

    44. Du og tcmn fortjene fan meg ikke plass på topplista. Dokker blogge aldri, og om dokker gjør det, så e det fuckings bullshit og uintresange ting. Kor e Tuvawbloggen som æ før elska? som oppdaterte ofte, skreiv morsomt ,la ut bilder som ikke var fuckings kroppsfiksert? Æ savner det. kom tebake

    45. Seriøst?? Hvorfor er du på topplisten når du ALDRI BLOGGER?? greit nokk at du ikke har internett enda? eller er det barre noe du sier for og slippe og blogge? Therese har blogget mer enn deg! Du kan barre blogge hos en venninne eller på skolen? Herregud, du er så drit! det er oss lesere som er grunnen til att du ligger på topplisten, men hva er vits med det når du ALDRI blogger? vi kommer/har begunnt å gå lei, å du muster masse lesere! Hvordan vil du da klare og betale husleia om jeg tørr spørr ???

    46. si fra neste gang du tar bloggpause på over en uke. det er urettferdig ovenfor andre som strever for å komme seg opp. eneste grunnen til at du ligger såppas langt opp er fordi du lurer leserne dine til å komme innom bloggen din vær dag fordi du aldri sier fra.

    47. Dårlig blogging for tia.. har vert innom flere ganger om dagen.. siden du la ut dette inlegget.. utrolig dårlig mot leserene dine!! Du ligger høyere oppe en folk som blogger for harde livet 5 ganger om dagen.. du lurer leserene dine.. utrolig teit! du har ikke fått lagdt ut bilder av hele leiligheten! du sa du skulle gjøre det snart.. for over en månede siden ellerno? teit…

    48. Det er lov å si ifra når du skal ha pause, vi som leser bloggen har virkelig erfart at du bare tar deg en pause utenom å si ifra – utrolig irriterende, du mister utrolig mange lesere på det ..

    49. I stede enn å slenge dritt og kommentere her så slutt heller å trykk inn på ho.. så kanskje ho rykke ned evt bort fra hele topplista!!! :D:D

    50. HAHAH de fortjener ikke topplista? tror jeg dør av latter når jeg ser alt den dritten dere skriver. Hvis dere VIRKELIG hadde lest hva de skrev så hadde dere nok fått med dere at de verken hadde skaffa TV eller Internett, det og blogge fra mobil nett hver eneste dag er ikke så kult. Selv om de tjener penger på denne bloggen betyr ikke det at det er leserne på denne bloggen som gjør at de har råd til alt de kjøper. Slutt og kritiser hele tiden, tror ikke det er så gøy for TCMN og Tuva å blogge når dere faen meg kommer med negativt hele tiden. SE PÅ DERE SELV I STEDET!

    51. Synes det er litt dumt at du ikke bare sier i fra når du vil ha pause, så vi slipper å klikke oss inn mange ganger om dagen og bli like skuffet hver gang! Du mister nok lesere på det etterhvert. Jeg digger deg og bloggen din og mener det bare som et tips!

    52. Imorgen vil bli den beste dagen i livet ditt. Nå har du begynt å lese denne. IKKE STOPP! Dette er SÅ freaky! 1. Si navnet ditt ti ganger. 2. Si din mors navn fem ganger 3. Si din forelskelse tre ganger ……………………4. Lim dette til fire andre grupper Hvis du gjør dette, vil din forelsket kysse deg på nærmeste fredag. Men hvis du leser dette og ikke lime inn denne, vil du ha veldig uflaks. Send dette til 5 grupper innen 143minutter. Når du er ferdig trykker du *** din forelskelses navn vil vises i store bokstaver på skjermen. Dette er så freaky FORDI det faktisk fungerer

    53. faen så dritt at du ikke har blogget på lenge !!! kan du ikke bare blogge hver dag som vanlige bloggere ? du og therese har tapt dere skikkelig!

    54. Seriøst.. er det mulig? Hvordan i helvete kan folk være så jævla ignorante at de sitter å slenger dritt bare fordi Tuva ikke har tid til å blogge? Det er dere som slenger dritten som er grunnen til at hun ligger på topplista, er det så ille som dere skal ha det til så bare slutt for helvete å klikk dere innom. Skjønner ikke logikken til enkelte.

    55. Det ble fint! Men skjønner godt at du ikke har hatt tid til og blogge, har jo godt ganske så i ett med leiligheten deres 🙂 Håper den blir sykt fin, så i vhertfall sånn ut til nå!

    56. De som sier hun ikke har tid ; Hvis Therese greier å slenge inn noen blogginnlegg nå og da, så kan da i hvert fall Tuva også klare det? Hun har tid, men gidder rett og slett bare ikke – ergo LAT

    57. 9. plass, Tuva.. Du som nettopp har flyttet inn i dyr leilighet, har du virkelig råd til å falle ned flere plasser enn du allerede har gjort? Kanskje du skulle vise litt takknemlighet ovenfor de som faktisk sørger for at du får de pengene ved å i det minste si ifra når du ikke gidder å blogge mer. Det er rimelig tydelig at både du og therese blogger BARE pga pengene. Nå skal jeg slutte med den daglige runden innom for å se om du har blogget, og når flere gjør det samme så synker tallene dine drastisk.

    58. SERIØST, det er dødslenge siden du har blogget nå, er ikke rart du rykker lenger, og lenger ned på topplista, lykke til med å betale for leiligheten når du ikke lenger har penger…

    59. Det er ikke det at jeg ikke skjønner at du av en eller annen grunn trengte eller måtte ta pause fra bloggen. Men, du har såpass mange lesere som ser opp til deg og leser bloggen din at de fortjener en forklaring I DET MINSTE.

    60. At du i det hele tatt tjener penger på dette her er så jævlig dårlig gjort! Det finnes hundrevis av utrolig flinke bloggere her i landet, som er tusen ganger flinkere enn deg! Topplistebloggerne burde virkelig blitt sjekket regelmessig om de blogger! Dette er for dårlig! Så sant det ikke er noe alvorlig noe ( da har jeg forståelse, men det går an å gi beskjed ). SISTE gang jeg er innom bloggen din! Skal du ha penger til å beholde den fine leiligheten din, som du har skrevet om, burde du se å blogge igjen snart! Men tror ( og håper ) at du har mistet mange lesere!

    61. DET ER VÅR SKYLD AT TCMN OG TUVAW ER PÅ TOPPLISTA! ENESTE VI TRENGER Å GJØRE ER Å DRITE I OG TITTE INNOM. jeg gidder faen ikke å gi de penger ved og titte inn på bloggen dems uten at de gir noe tilbake

    62. hun får ikke betalt av blogg.no så lenge hun ikke blogger aktivt gjennom hele mnd 🙂 spennende å se hvor lenge leieligheten din varer så lenge du holder på sånn som dette..

    63. Men blogg da for faen!! Du fortjene ikke å ligge på topplista når du aldri blogger! 2 fuckings uker siden sist nå! SKJERP DEG

    64. DE HAR IKKE INTERNETT ENDA!!!!WAKE UP FOLK !
      dramafreaks !!!
      LES THERESE SIN BLOGG SÅ SER DERE AT HUN HAR SKREVET NOEN GANGER AT DE IKKKKKKEEEE!!!! HAR NETT !!!!!

    65. DE HAR IKKE NETT !!
      skriver det fler ganger jeg så folk skjønner 😀
      (og btw..ja, therese har blogget, men hun har blogget når hun har vært andre steder hvor det er nett)
      så igjen…DE HAR IKKE NETT !!!
      OK ?

    66. Hallo Tuva, du har en kjempe bra blogg! KOM NÅ IGJEN Å BLOGGE!!! Du mister lesere, men jeg leser både din og therese sin hver eneste dag <3

    67. Hjelper ikke å slenge DRITT for å få henne til å blogge! Skjønner hun blir lei jeg, med sånne masete lesere. Når noen sier at de har mista blogglyst, er det vel bedre å oppmuntre henne! Jeg ser den at man forventer en som blogger mye når man ligger så høyt på blogg.no, men det er ikke hun som gjør noe med det, det har jo med lesere å gjøre! Så å legge skyld på Tuva for å ligge høyt oppe er FAIL! Og dere som sier dere aldri kommer til å lese igjen, haha. Dere kommer fortsatt til å klikke dere inn, kanskje mer sjelden enn før, men når hun begynner å blogge igjen, så kommer dere garantert til å klikke dere inn igjen. I don’t think she cares anyways 😀

    68. HUN HAR FORTSATT IKKE NETT !!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT!!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT !!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT!!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT !!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT!!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT !!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT!!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT !!!
      HUN HAR FORTSATT IKKE NETT!!!

    69. Latterlig av deg å ikke blogge mer! slett bloggen din å gjør oss alle en stor tjeneste, like irriterende hver eneste dag å gå inn på en blogg man leser fast, å blir SÅ skuffa.. Grunnen til at du bor i en fin leilighet er jo oss, å nå er du for opptatt med “det nye fine” VI har “gidd” deg til å huske på oss. LATTERLIG. slett bloggen

    70. THERESE OG TUVA HAR IKKE NETT!!
      NÅR THERESE BLOGGER SÅ ER HUN ENTEN HOS FOLK ELLER ET STED HVOR DET ER NETT!!
      DE HAR IKKE NETT!!
      LEEEEEEEEEEEEEEEES KOMMENTAAARER FOLK!!!
      3 GANGEN JEG SKRIVER AT DE IKKE HAR NETT & 2 GANGEN HVORFOR THERESE KAN BLOGGE!!!
      LEEEEEEEEEEEES!!!!!’
      DE HAR IKKE NETT!!!!

    71. Jeg orker ikke slenge usaklig dritt utover hvor lite du har blogget i det siste, men en liten klage må jeg legge igjen etter så lang tid. Har lest bloggen din så lenge jeg kan huske og jeg blir så skuffet når jeg ser det samme innlegget om og om igjen. Jeg skjønner godt at det kan bli lite tid til blogging i denne perioden, men et lite pip nå og da hadde vært flott! Du kaller jo dette jobben din så en liten beskjed til leserne dine kan vel ikke være så mye å be om?

    72. Kan ikke folk slutte å klage?
      hvordan vet alle dere at hun bare får penger fra blogg for å betale leiligheten? hvordan vet dere om hun har spart opp penger til dette eller ikke?
      Det å flytte inn tar lang tid, de har ikke nett, og når dere skriver “Nå mista du en leser” tror jeg ikke hun bryr seg.. slutt å slenge dritt, la henne få flytte inn, slik at det blir helt ferdig.. Så kan hun blogge igjen når hun har lyst og har tid.. Ikke noe vits i å slenge dritt til både Tuva og TCMN, kanskje ikke rart man mister blogglysten ???

    73. nei det tar ikke 3 uker ¨å flytte inn i en leilghet. leiligheten trenger ikke å ha gardiner å hakommet 100% i orden for at tuva skal kunne legge igjen et inlegg. Å hvis hun ikke har nett burde hun i DET MINSTE klare å komme seg til noen som har nett. Er helt tåpelig at en så lat person skal kunne tjene så mye penger i mnd…

    74. ah,blir like skuffet hver gang jeg kommer inn på bloggen din og ser det samme gamle blogginnlegget.. håper du kommer sterkt tilbake igjen, snart !! 🙂

    75. Jeg likte bloggen din før men nå hater jeg den!!!!
      Du blogger aldri og jeg kjønner ikke at du er på topplista enda!!!!
      Håper du blir bedre eller så håper jeg at du går bort fra topplista!!!!
      Men jeg elsker deres nye lelighet!!!

    76. Kristin…… for det 1. så har tydeligvis tcmn nett. så for det andre hun kan faktisk bruke 3 min av 3gen sin eller koble seg til er nettverk når hun er på trening ellerno. just sying! hu kan mobil blogge!!!! hu er en drittsekk som ikke bryr seg om oss i det hele tatt. hu klarer vel å leve med det, som den bitchen hu er! (driter i skrivefeil)

    77. når man ringer å bestiler internett, så kommer di og ordner det jævla fort!
      seinest neste dag!
      så enten er du så lat som du ser ut til
      eller så ringte dere til noe billig dritt!
      kom deg vekk fra bloggen å la andre komme til som har noe å komme med!

    78. Blogg er ikke en jobb, det er en interesse. Det er ingen plikter i blogging, okei?
      Ro ned litt da folkens! Tror tuva klarer å styre selv hva hun vil, har tid og anledning til, og økonomien hennes klarer hun vel fint å passe på selv.

    79. om dere leser therese sin blogg, så ser dere at nettet enda ikke har kommet !;););););)
      og Therese blogger når hun er hos andre folk eller andre steder hvor hun har tilgang til nett!

    80. Utrolig kjedelig å komme på bloggen din, så er det dt samme gamle innlegget.. Håper på et blogginnlegg snart! Du kan jo mobilblogge litt også, vis dere ikke har fått nett?

    81. Heisann. vi er fem jenter fra storetveit ungdomskole i Bergen som har fått en oppdrag fra “leger uten grenser” og skrive en sak om “millioner mangler helsetjeneste i slummen” Visste du at 800 millioner mennesker i verden lever i et slumområde? Visste du at 1/10 har lite eller ingen tilgang på helsetjenester? Underernæring, forurensning, dårlig hygiene og elendige sanitære forhold er noe av det som fører til farlige og smittsomme sykdommer som kolera, meslinger og HIV. Dette er noe media ikke vil ha inn. De mener de hadde mistet lesere pga det er kjedelig og lese om. Vi lurer på om du kan dele facebooksiden vår. Om mange liker den kan vi sende den inn til media og vise hvor mange som faktisk hadde brydd seg. Facebooksiden: http://www.facebook.com/taushetdreper

    82. du suger så inst i helvete til og blogge.. fortjener IKKE og være på den JÆVLA TOPPLISTA.. kjerring ass

    83. Stå på Tuva! du kommer deg gjennom den tøffe tida! På det verste kan det bare gå oppover!
      STAY STRONG <3

    84. HERLIGHET TUVA!!! GJØR JOBBEN DIN! AT DU KLARER Å BARE IGNORERE ALLE LESERNE SOM FIKK DENNE BLOGGEN OPP PÅ TOPPLISTEN, SOM DU FIKK PENGER AV! GÅR DET AN. DET ER 27. OKTOBER I MORGEN OG DETTE INNLEGGET POSTET DU 9. OKTOBER. SE Å FÅ FINGRENE I GIR Å TAST PÅ ET TASTATUR FOR SVARTE! DETTE ER HELT UNØDVENDIG, JEG VET DU IKKE HAR INTERNETT. TCMN BLOGGER FOR DET? HUN SKJØNNER PEILINGEN. VÆR SNILL Å BLOGG FOR GUD SKYLD.

    85. Ok, kanskje hun ikke har nett? Samma det, hun burde skjønne at dette er en slags jobb, og hun må være aktiv. Hun kan vel bare dra til en venn å blogge? Det er da ikke så vanskelig! Den store grunnen til at hun ikke blogger nå, er rett og slett fordi hun faen meg ikke gidder! Det er jævla dårlig av henne å ikke blogge på nesten 2 uker. Må nesten si meg enige i de fleste her. Fy faen så dårlig! Du tjener faen meg penger på dette Tuva! Slutt å være så jævela dårlig, og få opp ræva di og blogg for de som elsker bloggen din! Jeg er egentlig ikke en fast leser, men blir jævlig irritert når folk som deg ikke fjortjener å være på topplista, men fremdeles er det. Jævla unødvendig. Fy faen.

    86. Heii heii, ja jeg elsker bloggen din men ikke like godt som før, jeg vet dere plages med flyttinga og sånn, men nå har du serr ikke blogget på snart 1 månede, jeg begynner og bli lei hehe, tcmn skriver mere på bloggen sin en det du gjør akkuart nå, jeg savner og høre fra deg!

    87. Holder på og bli gærn nå, må høre fra deg du blogger ingenting tcmn blogger mye mere en deg! jeg slutter og lese bloggen din om du ikke blogger snart, om du iallefall ikke begynner og blogge etter helgen så gidder jeg ikke mer jeg var fast leser her, tcmn er jeg fortsatt fast leser på, du bryr deg jo ikke om bloggen?? Det kan da serr ikke ta så sykt lang tid for og få flyttet, med internetten, du kan ta litt tid til bloggen også det skader ingen! Så vær så snill! Jeg liker bloggen din veldig godt og dette er ikke slemt ment!

    88. Har lest bloggen din så lenge jeg kan husker. Blir litt skuffa når jeg ser at du ikke gjør en “innsats” engang. Jeg skjønner at du ikke har nett og at du akkurat har flyttet osv, men si ifra i det minste! Dra til en venninne og skriv innlegg som du kan poste eller noe. Det er ikke så vanskelig. Håper du snart kommer tilbake..

    89. det er jo sant, det har gått utrolig lang tid siden hun har blogget. Hun har kanskje sine egne grunner til og ikke gjøre det. Men til alle som sliter for å komme seg på topplista, så syntes ikke jeg at blogger som ikke blogger fast og gjør alt for å i hvertfall få lagt ut ett innlegg, fortjener å være på topplista lenger..

    90. Du e jo da på skolen hver dag.. Koste dæ vell lite å slenge inn et innlegg i en pause? Før å vise litt interesse?:)

    91. Kristin, kan du faen meg holde kjeft?? ingen bryr seg om det du sier, for hadde de faktisk brydd seg om leserene sine så hadde de faen meg blogga uansett om de har nett eller ikke. Det går ann å blogge fra noen andre eller på mobilen, men når det er så himla vanskelig for dem så må dere skjønne at vi lesere ikke lenger nå er det som er viktig her. De har fått ALT det de vil ha pga OSS. og leiligheten har gjort susen tenker jeg. Lesere, tenk dere litt om, skjønn såppas!! Dere som prøver å beskytte tuva har ingenting å få sagt, dere burde vite bedre. kan ikke fordra folk med under 80 i iq…… du har herved mista veldig mange lesere tuva, LYKKE til med å få lønn neste mnd, vedder på at du blir kasta ut av bloggnorge snart

    92. Hahahahahahah! At folk får abstinenser når bloggen ikke oppdateres hver dag, DET var nytt for meg! Ler av kommentarene over!

    93. Tenk på hvor mange fantastiske bloggere det finnes der ute, som oppdaterer flere ganger daglig, med bra innlegg og masse fine bilder. Men langt oppe på topplisten ligger du, som oppdaterer et par ganger i måneden heretter. Er det rettferdig?
      Det er veldig forståelig at du bruker mye tid på flytting osv, og det kan godt hende det har skjedd noe alvorlig, som også da er en veldig god grunn, men synes det er på sin rett å gi leserne en liten beskjed i det minste.
      Savner bloggingen din!

    94. jeg har iq på over 80 =)
      Du kan heller ikke dømme noen du ikke har null kjennskap til !
      Selvfølgelig skulle jeg sett at Tuva blogget mer, men jeg blir ikke irritert/nedfor fordi hun ikke gjør det. Det er nok fordi jeg leser fler blogger, så da er det ikke “krise” om Tuva ikke blogger =)
      Jeg syns det er litt useriøst å komme med så mye bullshit til en person. Hun har vell sine grunner og hun ser nok ikke på bloggen som en jobb lenger. Det er jo ikke første gangen hun har hatt et langt opphold uten blogging og, så det er vell ganske klart at hun ikke anser bloggen som en jobb lenger.
      Det finnes mange andre blogger som dere kan begynne å følge med på. Tipper det er mange som blogger som gjerne vil ha fler lesere..det er jo trossalt en stor bloggverden her i Norge.
      Men værsåsnill og hold drittslenging osv langt unna et kommentarfelt, det blir så mye tull ut av det bare!
      =)

    95. Slett denne ubrukelige bloggsiden !!!!
      pissekjedlig !!
      lat du! ligger på sofaen halve dagen.
      tåler ikke trå til med jobb flere døgn i ukesvis som normale mensker med energi?

    96. Yeyy tjener penger på bloggen og ikke blogget på snart 1.måned … Blogg.no dere burde slette denne

    97. Er vel ikke lenge til du ikke er på noe toppliste i det hele tatt! selv om du ikke har nett, går det vel ann å blogge et MOBILinnlegg hos en vennine? eller er alt bare ren latskap?;)

    98. nå må du snart blogge, tuva. du har ikke blogget på 20 dager.. håper egentlig du rykker ned til 11 plassen slik at du ikke tjener noe.

    99. Altsååå… Jeg tror at hvis Tuva hadde hatt problemer med husleien, hadde hun blogget :p Så jeg tror nok hun skal klare det fint 😉

    100. Ja, dere har rett i at hun ikke har Blogget på lenge, og at det er alt for lenge siden osv, men der trenger serr ikke hakke ned på henne sånn som dere driver på, ja, ja jeg vet tcmn blogger men det kan jo være en eller annen grunn i det også, dere trenger ikke og vite alt!

    101. Ja, dere har rett i at hun ikke har Blogget på lenge, og at det er alt for lenge siden osv, men dere trenger serr ikke hakke ned på henne sånn som dere driver på, ja, ja jeg vet tcmn blogger men det kan jo være en eller annen grunn i det også, dere trenger ikke og vite alt!

    102. Biblene var helt rålekkere altså på bildene! Jeg vil gjerne ha sånne selv 😉
      Jeg elsker din blogg, tuvaw! Jeg har deg som ett av mine forbilder !
      Kommentere tilbake? , Picturees.blogg.no

    103. herregud når skal du starte å blogge igjen a?!!! er inne på bloggen din hverdag for å se om du har kommet med et nytt innlegg meen blir like skuffa hvergang…. jeg digger bloggen din men vis du ikke har tid til den er det mye bedre at du bare slutter !

    104. Hei!
      Stor fan! Kunne du kanskje ta en liten titt på bloggen min? Det er en mote/hverdags blogg, og er perfekt til deg som er 10-16 år gammel. Håper dere der ute som leser denne kommentaren kan også ta en titt♥
      MyMustachee♥

    105. har du tenkt å si noe som helst “farvell” eller? greit at du slutter å blogge, men savner virkelig å lese bloggen din! men vertfall et siste skikkelig farvell-innlegg<3

    106. Kjære Tuva! Lever du, eller?
      Nå har du ikke blogget på snart 20 dager, og det får oss til å ta bloggen din useriøst! Jeg håper virkelig at blogg.no snart fjerner denne bloggen din fra topplista, fordi du fortjener virkelig hverken plassen eller pengene! Skjerp deg, jente..

    107. Herregud alle sammen, hvis dere hadde lest på bloggen til Therese så står det at de ikke har fått nett enda. De kommer jo tilbake med en gang de har fått nett i hus.
      Tenk nå litt på hvor lang tid det tar å innrede en så stor leilighet og komme seg til rette der. Det er mye som skal gjøres, og da må kanskje bloggen prioriteres i siste rekke 😉

    108. fy faen du suger til å blogge:P
      for det første er innleggene dine dårlige, og du blogger ekstremt sjeldent. tenker ikke på denne ene gangen, men ofte tar det opp til en uke mellom hver gang det kommer innlegg. Du fortjener ikke pengene fra blogg.no

    109. Fyfaen.. du får penger for at du er så høy på topplista.. du tjener penger fordi folk går inn på bloggen din så ofte å venter på inlegg.. du har ikke engang sakt at du skal ga pause!? du har ikke blogga på flere uke.. folk blogger minst 5 ganger om dagen får å prøve å komme på topplista.. å du gjør ikke en dritt for de.. bare utnytter leserene dine.. bra forbilde må jeg si… burde virkelig ikke vert på topplista..

    110. Håper du kommer med ett skikkelig juicy innlegg om hvor TRAGISK ALL DENNE KLAGINGA ER! Skal hun slette bloggen? Why? Slutt å les den isteden! Så skal du se hun tripper nedover på topplisten. Her sitter dere å klager over at det er dere som gir Tuwa penger, ja kan forsåvidt stemme det, men allikevel klikker dere innom sånn at hun FORTSATT tjener penger! Faen, så dumme dere er 🙂 Hun vet det nok hun også, så ganske dødfødt å komme med “Jeg slutter å lese bloggen din!!!!!!!” surgjeip. Tydeligvis gjør dere ikke det! 😛

    111. Det er faktisk ikke Tuva sin feil at hun og Therese ikke har internett i den nye leiligheita da…. og vist det er så forbanna dårlig gjort av henne så slutt og gå inn på bloggen da. For uansett er det ikke noe kjekt og få så mye drittslenging mot seg!

    112. tuva kan jo blogg, det er bare fordi hun ikke vil. hun har jo alltid nett på skolen og hun sitt på bloggen og leser alt dritten dere sender, og det motiverer henne ikke i det heletatt. jeg ser jo at hun altid er pålogga på ffacebook, så det er rart at hu skylder på internett.

    113. Åh, dette er så latterlig! Haha, jeg ler av dere som sitter der hjemme å klager på at hu ikke blogger og utnytter plassen sin på topplista. Hun kan da absolutt ingenting for at hun har kommet på topplista, kan hun det? Og hvorfor i alle dager går dere innpå bloggen dag inn og dag ut hvis dere syntes den er så dårlig? Jeg blogger ikke selv, men hadde værtfall ikke orket å blogge mer hvis jeg bare fikk negative tilbakemeldinger. Dere er så tragiske. Blir så utrolig flau over sånne som dere. Tuva kan da absolutt inenting for at hun blir betalt, hadde jeg blitt betalt så mye og ikke hadde trengt å gjøre så sykt mye for det hadde jeg da elska det! Det er jeg helt sikker på at alle dere hadde å. Sjalu drittunger, herregud haha, latterlig

    114. Okei… alle dere som sier hun må skjerpe seg. Ja, hun blogger lite. Kjempe lenge siden siste innlegg. Men, hallo??? vis litt respekt?? Har selv hatt blogg, og det er faen meg vanskelig å lage et innlegg med massse bilder og lang lang tekst hver dag. Og når hun i tilegg akkurat har flyttet inn i ny leilighet, og hun har masse hun må kjøpe å ordne blir det faktisk vanskelig å få tid til. Og det er kanskje ikke alltid man orker heller!!!!!! Så, bitch pleas. Gå å vis litt respekt a`, hardt å få masse dritt slengt oppi trynet hver dag!

    115. DU MÅ BLOGGE LITT OFTERE, HA OUTFIT OG SÅNT
      BLIR SÅ LEI MEG NÅR JEG GÅR INN PÅ SIDEN DIN HVER ENESTE DAG OG DET FORTSATT IKKE ER SKREVET NOEN INNLEGG

    116. har vært fast leser i fler år men nå gidder jeg ikke mer….. fyfaen har aldri vært borti en så sløv blogger

    117. Seriøst, du fortjener virkelig ikke å være på topplista lenger… Det verste er jo at du bare driter i hele bloggen og alle leserne som har fått deg så langt! VIS LITT TAKKNEMLIGHET!! selv om dere sliter med internettilgang så hadde du faktisk klart å slenge inn et lite innlegg hvis du virkelig ville – og det vet jeg at du vet godt! Og ikke bare skriver du ikke på en måned, men du sier søren meg ikke unnskyld heller når du kommer tilbake! utakknemlige drittunge.. Se på alle de faste leserne dine, inkludert meg selv, som pleide å se opp til deg og elske bloggen din! Håper du er fornøyd med alle hatersa.. når du ikke engang klarer å ta ansvar for bloggen din så vet ikke jeg helt om du er klar nok til å ta ansvar for deg selv. Sikker på at du er klar til å forlate mamma?

    118. KAN DU BLOGGE SNART?? Kan du ikke bare slette bloggen hvis du ikke vil blogge, da skjønner hvertfall vi lesere at du har sluttet, og vi slipper å sjekke om du oppdatert….. KOM IGJEN

    119. lol tuva
      du og tcmn er så late når dere ikke engang orker å bruke 5 minutter på å oppdatere bloggen
      er det så vanskelig?
      vis litt hensyn til oss lesere som gjerne vil høre fra dere!! synes det er rimelig dårlig gjort.
      jeg er 100% sikker på at dere ikke jobber med den forbanna leiligheten hvert jævla minutt i døgnet.
      seriøst, ikke skap dere sånn
      dere er tragiske

    120. herregud, nå må du komme deg på beina igjen. BLOGG. folk gidder jo ikke å lese bloggen din når du blogger like dårlig som en ku danser!

    121. Litt irriterende at du ikke engang kan gidde å si ifra at du ikke skal blogge mer, mange går faktisk innpå her hver dag og er faste lesere. og noen er sikkert bekymret for deg i tillegg.. Kan jo hvertfall si ifra da! Tenke litt på andre og liksom 🙂

    122. Liker bloggen din, men før elsket jeg den.. du må skjerpe bloggingen din altså du kan i hvertfall skrive et innlegg av og til du har ikke skrevet siden 9.oktober, i morgen er det 1.novemeber.. jeg er så lei av og gå inn på bloggen din og se den samme overskriften ”details”, vet du hører det mange ganger, men helt seriøst nå MÅ du blogge ellers er du snart uta av topplisten for og si det sånn.. stå på, og begynn og blogg :))

    123. Du suger ræv, håper du synker drastisk og ikke har en dritt igjen av penger til å betale husleia med..

    124. Hallo Tuva!!!
      Må si jeg er utrolig skuffet over deg. At du ikke kan komme med et eneste lite innlegg der du kort og godt forklarer hva du har tenkt med denne bloggen synes jeg er ufattelig dårlig i forhold til dine faste lesere som har fulgt deg i så lang tid!
      Vi har fått med oss at du og tcmn er i en flytteprosess til denne såkalte “bloggleiligheten”, men dette synes jeg drar seg litt for langt ut for ditt vedkommende.. Du bør i det minste være såpass ærlig med deg selv og dine lesere at du enten takker for deg og innrømmer at du er ferdig med blogging, eller oppdaterer oss med NOE?!? Dette med mangel på Internett har vært en unnskyldning så lenge at INGEN kjøper den lenger. Det finnes ikke ÉN internettleverandør som i 2012 bruker 1.mmd på å servere dere nett, så dette blir for dumt! Feigt av deg å boikotte og dårlig gjort mot leserne! Jeg snakker SAKLIG (som flere av dere over meg burde gjøre), og ber deg være såpass voksen at du kommer med den sanne forklaringen! Dét skylder du oss faktisk. Kom med NOE, ikke lat som at du ikke får med deg noe av det som skjer, regner med at du har venner du er hos minst 1gang i uka som har Internett.. Dette blir for dumt og umodent, selv for en 18-åring!

    125. Alle dere som sier “ÆÆÆH DE HAR IKKE INTERNETT ENDA DA”, det tar ikke så lang tid å få internett. Vi fikk det tre dager før vi flytta inn. Når blogging er jobben deres og egentlig betaler for alt de har så burde internett være nesten den første tingen de skaffer. Er rett og slett bare bullshit og unnskyldning for å ikke blogge.

    126. Jeg skjønner at blogglysten ikke alltid er på topp og at du har det travelt. Men kjære deg. Det har snart gått en måned.. Om du klager over at du ikke har nett, du har iphone! Og det er gratis blogg.no app der som du kan bruke og det er mobiltnett. Det er ikke så slitsomt å ta seg 5 minutter om dagen til å skrive hvertfall et innlegg! Helt ærlig, du fortjener ikke å være på topplisten lenger. 1 mnd pause fordi du klager over nettet blir for drøyd. Sorry

    127. Jeg synes virkelig både du og Therese burde bli fjernet fra blogg.no nå! Herregud, så dårlig! Driter i om dere ikke har internett eller i det hele tatt har en annen grunn! Dette er rett og slett for dårlig! Som en over sier: ”angrer hver gang jeg klikker meg inn på bloggen din! ” Trofaste lesere som blir skuffet gang på gang! Det er på grunn av oss du har fått råd til all den fine sminken, klærne og leiligheten din!

    128. du har liksom bare ikke blogga på en måned… syns jo heeeeelt klart du fortjener å være på topplista

    129. Bitch, ka faen? Du tjener på dette jævla hurpe!! Skjerp deg a , du går å kjøper deg dyre ting, og det er vi som har gjort til at du tjener, så gjør faen meg nokke me det a, støgga

    130. HUN HAR IKKE INTERNETT DA IDIOTEEEEER! HERREGUD.
      OG IKKE SI HUN IKKE FORTJENER DET, DERES “FEIL” AT HUN FORTSATT LIGGER PÅ TOPPLISTA.
      Herregud, så retard dere er. HEIA TUVA :):):)

    131. trodde bogg.no hadde slik regel at de som ikke hadde blogget på såogså lenge ble kasta ut av blogglista? BTW: å ha et liv utenom bloggen er greit, men det har jo gått 1 mnd. snart….

    132. Fant den regelen jeg nevne, det Står følgene på blogg.no rettningslinje:Topplistene er forbeholdt AKTIVE bloggere på blogg.no. Blogger som ikke lenger er aktive fjernes umiddelbart fra topplisten.Som INAKTIV BLOGGER regnes for eksempel blogger der det ikke har vært postet innlegg på OVER EN MÅNED>
      så det er bare å vente.. blogger hun ikke på over 1 mnd. blir hun fjernet fra topplista, og hvis blogg.no ikke fjerner henne er det bare klage til demm..

    133. fra idag går jeg aldri mer inn på denne bloggen. og det bør ALLE gjøre. har mistet all respekt når du ikke gidder å bruke 3 minutter på å for eksempel skrive “Pause” eller noe som du kan gjøre med blogg.no sin app. men så er jo bloggen bare en måte å skaffe deg penger på, er det ikke? du driter jo tydeligvis i leserene dine. og ikke kom med den “vi har ikke internett” unskyldingen. for vi alle vet at to jenter på 18 år skaffer seg nett så raskt som mulig.

    134. det er ikke hennes feil at hun er på topplista nei, men det er hennes feil at hun tar betalt for å ligge på topplisten uten å gjøre noenting for det. bloggen er trossalt jobben hennes, og at hun tjener penger uten å gjøre noenting for det er dårlig gjort ovenfor de trofaste leserne som går innpå bloggen hver dag. just saying

    135. det er gått snart en måned. skjerp deg.
      slenger meg på den greia over her. syntes ikke du fortjener å være på topplista når du ikke har tid til et bitte lite innlegg en gang. Sier ikke en gang ifra om at du ikke skal blogge på en stund. hva faen er det forno liksom? …
      I’m out…

    136. HÅPE BLOGG.NO LÆS DENNA BLOGGEN!!!! HU KAN VELL FOR FAEM MÆ ITJ FÅ OPPTIL FLERE TUSEN FÅR Å ITJ BLOGG?! SERIØST, DET HER E SÅ SYKT. JÆVLA “BLOGG”FITTE

    137. treng vel ikke si at bloggleseran e kinda skuffa. greit at du ikke vil blogg meir, men gi oss nu en liten varsel om det. E tross alt vi lesera som gjør at du har peng til å kjøp leiliheta.. da kan du i det minste vis at du e takknemli ovenfor oss, og sei hade til oss. Du kan ikke sei at det e fordi du ikke har nett! Du har iphone me 3G-nett og skole der det garantert e nett. Gi oss nu en halvtime tel å skriv et hade-innlegg så vi veit det.
      Hilsen stortsett alle leseran dine.

    138. Nå skrev Therese på bloggen sin at dere har fått Internett, er det ikke på tide å slenge inn ett innlegg da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg