Herbalife

Etter en turbulens flytur er jeg endelig kommet meg i hotellsenga på Thon Hotel i Lillestrøm. Synes egentlig det er litt morsomt med litt turbulens, det gjør liksom den ellers så kjedelige flyturen litt mer spennede. “Dør jeg nå kanskje?”. 

Jeg er her sammen med Lene, og grunnen til at vi er i Oslo er fordi vi skal på Herbalife-seminar. Herbalife er et av verdens største selskaper innen kosttilskudd, indre og ytre ernæring. De har alt fra måltidserstattere,proteinbarer,vitaminer og mineraler til hudpleie,shampoo, treningsklær og produkter for sport – og idrettsutøvere. Mange kjente navn og idrettslag bruker/ og er sponset av Herbalfe,derav Messi, Barcelona, David Beckham, TIL, og mange flere. Herbalife er kjent for svært høy kvalitet på sine produkter og jeg er allerede superfornøyd. Smaker utrolig godt gjør de i tillegg!! Så helgen går ut på at jeg skal lære mer om produktene, hvordan jeg skal bruke de og hvordan de kan hjelpe meg (og andre) osv. Gleder meg veldig mye!

Lene er en helt fantastisk person som hjelper meg med både trening og kosthold. Hun er så dyktig med det hun driver med, hun skal hjelpe meg med å nå de målene jeg (vi) har satt meg. Tror ikke jeg kunne hatt en bedre veileder/PT – og nå vil jeg nesten kunne kalle henne venninne :)

Nå må vi krype under dyna, så vi kommer oss opp til frokosten. Natta :)

44 kommentarer

Siste innlegg