Salg på Bik Bok – Innkjøp

Favorittbutikken min Bik Bok har 50% på hele butikken i dag, og det kunne jeg selvfølgelig ikke gå glipp av. Elsker at de ofte har slike dager med 50%, jeg går alltid helt bananas. Klær får i allefall aldri jeg nok av :) Nerstranda har åpent helt til klokken 21, så få på dere jakka og skoene og kom dere til Bik Bok for billig shopping dere også!!


Elsket denne buksa, utrolig fin blåfarge. Den er skikkelig stretch så den er veldig behagelig selv om den er supertight. Noen lesere mener jeg kjøper alt for trange bukser, men jeg liker bare buksene hvis de er supertight, så det så. Fikk den for 250 kr, love iit.


Samme buksa i mørkere farge.


Superfornøyd med denne også, passer fint til den blåe buksa :)


Har leitet lenge etter en sånn her type jakke med skinnarmer, finally!!

Nå skal jeg på SATS for ei kjapp beinøkt, før jeg skal på kjøretime. Nei, jeg har ikke lappen og det irriterer dritten av meg (og alle de jeg tvinger til å kjøre rundt på meg, blant annet Therese). Tok noen kjøretimer rett før jeg ble 18, men så ble jeg 18 og tenkte kun på andre ting, som å dra på byen. Men nåå er det altså på tide!

Flere som har vært og shoppet på Bik Bok i dag? 

63 kommentarer

Siste innlegg