Progress pictures of me

Shiiitt, dette her er litt utenfor min komfortsone, så be nice to me. Spesielt å publisere det for så mange dømmende mennesker. Å stille seg rett opp-ned for å ta formbilder av kroppen er noe jeg må bli vandt med, så hvorfor ikke bare kaste seg i det. 

Som skrevet har jeg planer om å stille i Bikini fitness. En klasse hvor man ikke skal være for hard – litt høyere fettprosent og mindre muskler enn f. eks. Body fitness. Derfor tar jeg disse bildene, for å se på framgangen min, og den vil jeg gjerne dele med dere. Jeg vet mange støtter meg, og det er jeg utrolig glad for. Men vet også at mange absolutt skal spytte ut om hvor mandig og stygt det er med muskler, men det er fint vi alle har forskjellige meninger da. Det er MIN kropp og JEG synes muskler er fint. Og som dere ser på bildene under som er tatt med èn måned mellomrom, så får dere som ikke skjønner effekten av styrketrening på jenter, muligens et annet syn på hvor fantastisk bra styrketrening faktisk er for oss jenter også. BARE styrke, INGEN kardio. Får ikke lov å springe, for nå skal jeg bare fokusere på å bygge opp musklene. 


Ikke bry dere om “poseringene” mine, jeg kan ikke helt det der haha. 

<3 Styrketrening <3 Har trent mye og hardt den siste måneden, og jeg er veldig fornøyd med framgangen og gleder meg helt vilt til å ta nye bilder om èn måned!!! Å forme kroppen tar tid, men å se at kroppen sakte men sikkert forbedres er så verdt alle timene på gymmet! Må takke LENE for all hjelp av kosthold og styrkeprogram, hadde aldri klart meg uten henne – og ikke minst meg selv for bra innsats. Klapp på skuldra!

420 kommentarer
    1. folk kan si hva de vill! men ingen kan nekte på at kropppen din ! DEN! den er virkelig perfekt tuva! stå på! kn du legge ut treningsprogramet ditt? haar så lyst å se ut som deg <3

    2. Fin kropp du har, syns det er tøfft av deg å legge ut sånne bilder på bloggen, håper ingen kommer med stygge kommentarer om kroppen dinbildene!! Elsker deg og bloggen din <33

    3. Man ser jo allerede forskjell, kjempe bra! Vil også bare benytte anledningen til å skryte av deg, jeg synes du er kjempe flink til å oppdatere bloggen ofte! Designet er kjempe fint og det ser veldig “voksent” ut 🙂

    4. utrolig inspirerende! jeg synes også muskler er veldig fint, men er ikke så glad i alt for store (slik som bodyfitness osv). Slik du er nå er jo bare helt perfekt 😮 synes det er fælt når folk skal dømme de som liker det, noen synes det er fint å være tynn, noen synes det er fint med former, mens andre liker muskler, slik er det bare! og alt er nydelig på hver sin måte 😀

    5. personelig er jeg veldig jentete og er ikke så fan av muskler, men fyf for en bra jobb du gjør tuva! du ser sykt bra ut og jeg ser hvor hardt du har jobbet for dette! å så må jeg bare få sagt at du har helt vill bra rompe også! 😀 hvilke øvelser bruker du for å få den så rund? :DD

    6. wow! sykt fint me jente som har synlige muskla, sånn som du håll på å bygge! sinnsykt bra tuva 🙂 diggdiggdigg

    7. Har nylig begynt og spise sunt og trene, og du gir meg virkelig motivasjon til å fortsette! Du har så sinnsykt bra kropp, ser faktisk utrolig stor forskjell 🙂

    8. helt utrolig kropp du har! virkelig inspirasjon. syns det er kjempetøft at du legger ut disse bildene, men med den kroppen skjønner jeg hvorfor! INSPIRASJON!

    9. Fy faen! Herregud så flink du er, fantastisk! Elsker kroppen din, spesielt ryggen. Synes muskler på jenter er drit digg.
      Du fortjener alt ros for jobben du har gjort, utrolig bra fremgang etter bare en måned! Også må jeg si at du har vært utrolig flink med å oppdatere bloggen også, Tuva is finaly back! 😀

    10. Wow! Utrolig bra jobba, Tuva! Ser god fremgang. Du er et helt utrolig godt forbilde når det kommer til kropp og helse. Du er en stor inspirasjon for meg, siden jeg har begynt å trene selv! Keep up the good work! Heier på deg!:)

    11. Fysøren! Du har vært så utrolig flink med treninga! Stå på, Tuva! Kan du legge ut treningsprogrammet ditt?

    12. Helt nydelig kropp, Tuva! Du er virkelig flink, og et stort forbilde for veldig mange! Trente selv en del før, men ble bare slappere og slappere med treningen. Nå i det siste, har jeg fulgt med på bloggen din hver eneste dag, og har etter dette begynt å trene en god del igjen, og spise sundt. Vil bare si at du har hjulpet meg utrolig mye med å få treningen igang igjen, utrolig inspirerende:D

    13. Herregud! Jeg er ikke typen som trener, jeg bare orker ikke! Men du gir meg så mye inspirasjon, du viser at du faktisk kan oppnå noe ut av det å trene! Du burde ikke ver redd for å legge ut slike bilder av deg selv, ikke med den kroppen vert fall! Du er helt PERFEKT, og hadde jeg vert deg hadde jeg sikkert blottet meg hver dag! hehe 🙂 Stå på, du er kjempe flinke! Klem meg!

    14. Syns du har fåt en stor framgang og fått en skikkelig fin kropp! Gleder meg til og følge deg videre på ferden mot konkurransen og få inspirasjon til å trene 🙂

    15. SYK bra!!! Fikk lyst til å kaste meg inn på nærmeste treningssenter når jeg så disse bildene. Og FOR en rumpe!! Kjempebra jobba. Stå på videre, du er flink! Vært veldig bra med oppdateringer i det siste også forresten 🙂

    16. Sinnsykt fin kropp du har!! Ser STOR framgang ja 😀 Har endelig klart å skaffe meg treningskort på studio så nå blir det hardkjør på meg framover! 🙂

    17. Elsker musklar på jenter eg! og kan eg berre seie at rumpa di ser dødsbra ut! Kunne du kanskje delt nokre øvingar? 🙂

    18. åå perfekt rumpe! synes det er fiint med muskler jeg også!! elsker når jenter tørr å bruke vekter

    19. One word – respect! For ein kropp, og for ei forvandling! Ein månad med styrke har gjort sitt, du ser fantastisk ut! Sjølv vil eg ikkje ha så mykje musklar, men den rumpa di er berre heilt ubersexy! Er så bra at du har så mykje viljestyrke og er så bestemt på å få den kroppen du vil ha. Har alltid hatt respekt for deg Tuva, og med tanke på alle ideal og “jo tynnare jo bedre” motto jenter lever med i dag er det heilt sjukt tøft av deg å legge ut desse bilda! Den kroppen der kan du ikkje anna enn å vere stolt over! Stå på 🙂

    20. Æ e ein person som ALDRI kommentere på nånn som helst blogga, men akkurat no må æ bare!
      Fyfaen for nå lårmuskla du har!! Du har skikkeli muskla overalt, men akkurat låran la æ godt merke te!
      Æ må bare sei at med ein gang du bynnjt å blogg om kosthold og trening har du gitt mæ masse inspirasjon og ikke minst motivasjon te å gjør nå med kroppen min! Æ sjer på dæ og sjer allj framgangen du gjør og æ får lyst te å gjørra alt det der sjøl! Æ sjer no korr viktig trening og et sunt kosthold e og korr my som faktisk endre sæ, så tuusen takk ska du ha!
      Fortsett med den gode jobben og gjerne blogg my om treninga og framgangen din – spennjanes ! 😀

    21. Du ser helt utrolig bra ut! syntes det er kjempe kult at jenter bygger muskler, og blir ordentlig sterke! Og forr en fin rumpe du har, herregud! hadde vært fantastisk om du ville legge ut et inlegg med dine beste tips til trening av rumpe og mage! STÅ PÅ TUVA!! 🙂

    22. Muskler er sykt fint på jenter! Helt utrolig hva du har oppnådd på en måned Tuva! Skulle ønske jeg hadde kroppen din, du er perfekt! Stå på videre <3

    23. WOW!! Kroppen din er virkelig utrolig fin!! HELT utrolig etter kun EN måned med styrke! Hvor ofte har du trent? Hvor lange økter? Hva har du trent? Spesielt magen og rumpa? Hvordan trener du de??

    24. WOW, du er rå!
      Selv synes jeg at alle slags kroppstyper er fine jeg, men må jo si at man får veldig respekt når man ser en sterk kvinnekropp. Veldig tøft å legge ut disse bildene, håper, og tror, du kan bidra til å gi mange jenter et litt bedre syn på kropp, at de ikke BARE er fint med sylslanke kropper, men også muskuløse kropper.
      Du ser fantastisk ut, har du alltid gjort, men disse bildene viser virkelig hvilken styrke du har. Ikke bare bare å ha en ordentelig sunn livsstil som 18-åring!

    25. oioioi! helvete så misunnelig jeg ble nå! kan du legge ut treningsprogrammet ditt på bloggen?
      er det virkelig sånn at ræva ser bedre ut og mer “løftet” når man begynner å trene?

    26. Dette er den fineste og sunneste kroppen jeg har sett på lengee! Jeg trener også en del, og ser egentlig ikke forskjell på rumpa, lårene og midjen, haha. Men jeg trener fotball da, og har vell kanskje litt mer leggmuskler, men ikke armmuskler. Selvom jeg har utrolig lyst på de fine armene også! Stå på, det her er noe du burde være stolt av. Hard trening, gir et sterkt resultat!! Husk det 🙂 <3

    27. Synes du er tøff, jeg! Du ser smashing ut, ingen kan si noe på det. Skulle gjerne hatt stå-på-viljen din, men blir veldig inspirert av deg. Du ser så fin og sunn ut, og er veldig nyttig for meg å ha en inspirasjon som deg!
      Lykke til videre, dette blir jo helt strålende!!

    28. Kjempe bra framgang du har fått på så kort tid! kor mange ganga i veka trena du og kaslags treningsprogram bruker du? 🙂

    29. Muskler er kjempefint, spesielt om man som sagt har litt fettprosent! Det er ikke noe pent, synes jeg da, om jenter har synlige muskler kun fordi de er veldig tynne! Akkurat som med gutter..
      Stå på Tuva, gleder meg som bare faen til å se bilde av 23. des! Du er jævlig flink, og beundrer viljestyrken din! Er skiløper selv, så vet hvor vanskelig det kan være enkelte ganger når man må stå på kun for egen vinning 🙂 Selv om det er forskjeller mellom disse to tingene da, selvfølgelig. Men ja, du har en kjempeflott kropp, så jeg tror ikke folk skal være så alt for sikre på at du ikke kan nå målene dine, altså! For det er jeg sikker på at du greier 😀

    30. Hei, KJEMPE FIN KROPP!!!
      Bare lurte på noe, når man bare trener styrke;
      hvordan varmer du opp?
      Hva spiser du? Eller tenker du noe over det?
      Og hvor mange mange ganger i uken trener du? 🙂

    31. Kjempebra resultat etter så kort tid! du står virkelig på 🙂 jeg bare lurer på hvordan du varmer opp når du ikke får lov til å løpe osv?

    32. Du er kjempeflink Tuva ❤ Ikke mange som har guts til å gjøre noe sånt, men du er virkelig et godt forbilde 🙂

    33. kan du vær så snill å legge ut rumpeøvelsene du gjør? 🙂 Du har fått verdens mest perfekte rumpe!!!

    34. UTROLIG tøff er du! Og så flott du er blitt. Du må vel opp i buksestørrelser nå pga musklene? Du ser i allefall sykt bra ut.

    35. INSPIRIRASJONS-KILDE TIL TUSEN! Fy faaader for en kropp du har, og man skal ikke si du er heldig, for man ser at du har JOBBET for den! Stå på Tuva, håper du ser hvor mange vi er som støtter deg!:-D

    36. fyfaaen det rompa, hahah!
      liker egentlig ikke body-buliders(?), men jeg har ikke noe imot det! Synes du er kjempeflink og det er bra du har et mål for treninga. Du er nydelig Tuva <3

    37. WOW! Du har jo vært drit flink tuva! Låran og ryggen va blitt sikkelig muskuløs og fått sidemuskla på magen! EEEEEEELSK! Håpe du klare dæ fint framover, du e motivasjon og inspirasjon!

    38. Sexxyyy !
      Muskla e ikke stygt og mandig, bare å bygge. Ser du har fått en veldi forbedra rygg her også for ikke å snakke om d andre 😀
      D der ser sykt bra ut, keep going!

    39. Wow!! Fantastisk fremgang må jeg si, du ser flott ut! Ser du har blitt smalere, men samtidig bygget muskler! Dat ass! Stå på videre 😀

    40. ELSKER MUSKLER<3 du har helt syk kropp! Det eneste som irriterer meg litt er at du snuser, når du tenker så mye på kroppen og helsa di som du gjør. Jeg går selv på toppidrett, og hadde en periode i fjord hvor jeg også snusa, men så ble jeg fortalt av både lærere og legen min at jeg fikk 13% mindre ut av hver eneste trening! Slutta på flekken, savner det selvfølgelig, men vil heller få så mye ut av treningen som mulig 🙂

    41. omg så mye bedre låra dine ble på en mnd! og så mye bedre rygg og armer. og sånn ett løft rompa di har fått! shit ass det er her virkelig inspirasjon! stå på 😀 <3

    42. Ahh så fin kropp du har! ser virkelig fremgangen! Supersjalu på ryggmusklene dine og rompa di (vis det er akseptert å si)! Kan du fortelle om noen av øvelsene du gjør?

    43. Kjempebra, og wow! STOR forandring på bena etter kun en måned! Formbilder er kjempekjekt å se tilbake på, jeg tar de hele tiden, haha.. Men legger de ikke ut på nett. Du har ingen grunn til bekymring, å se mandig ut pga styrketrening tar virkelig ÅR og MASSE mat, folk tror liksom jenter bygger muskler
      bare de plukker opp en vektstang, haha..
      Du ser smashing ut, gleder meg til neste måned! Keep on working 🙂

    44. FORBILDE TIL TUSEN!
      Jeg har bare et lite spørsmål. Nå når det nærmer seg jul og slikt, kommer du til å være like streng med deg selv og kostholdet, eller kommer du til å unne deg julemiddag f.eks?

    45. Du har så utrolig fin kropp!
      Tror du du kan blogge om rutiner, hvordan du trener, kosthold og forskjellige tips for å holde motivasjonen oppe? Det hadde vært utrolig fint!

    46. Du er så flink! Er i samme prosess som deg, er herlig å trene:D fortsett å legge ut formbilder, gir meg så mye motivasjon!

    47. Woow, beundrer viljen din til å faktisk utføre treningen. Jeg mangler som mange andre, viljen og motivasjonen til å trene. Skal si du har gjort sykt framgang. GO GIRL!

    48. Du ser helt utrolig flott ut allerede! Stå på, jente! 🙂 Blir motivert av å lese bloggen din, er noe helt annet enn tidligere. Det forrige innlegget ditt med treningstøy var knall, endte opp med å klikke noe nytt treningstøy hjem selv 🙂

    49. åh, herregud! jeg ser sykt forskjell!! du burde være SÅ stolt over deg selv!! <3 LOVE IT! GIVES ME MOTIVATION .. haha!

    50. fyfaen tuva, du har så nydeli kropp! missunne virkeli viljestyrka di! haha du e kjempe flink å stå på!!! glede mæ til å se korsn du fortsette å jobbe me musklan! æ digge dæ!

    51. du ser fantastisk ut!! utrolig kult at du er så modig, og du kler muskler utrolig bra! stå på, har troa på deg:-) du burde være stolt av deg selv!

    52. Vet du ikke vil legge ut treningsprogrammet ditt eller tips.
      noe som er ganske trist fordi jeg har nettop begynt å trene etter å ha fulgt bloggen din en stund.
      jeg syns du gir stor inspirasjon på meg!
      noe som jeg sliter veldig med er lår og mage, jeg ser ingen forbedringer…
      kan du legge ut et innlegg om hvilke bra øvelser du tar på mage og lår ? 🙂

    53. Wow, kjempebra framgang, er imponert! Synes muskler er dritdigg, er selv 14 år, men til neste år blir jeg 15, og da kan jeg trene i styrkesalen alene. Da skal jeg bygge muskler as. 😀

    54. Sykt fint!! Digger kroppen din helt sykt. Jeg brukte aldri å trene, men pga bloggen din så har jeg begynt sakte men sikkert å trene selv. I følge mamma er dette revulosjonerende, så det sier litt om hvor lat jeg egentlig er. Har alltid tenkt at jeg er tynn så da trenger jeg ikke trene, men shiiit jeg vil ha kroppen din, så styrketrening har blitt min venn. 🙂
      Jeg lurer på en ting, det bilde av muskelen du la ut på instagram, var det deg? Det så ut som sykt mye større muskler enn det du har på bildene her?

    55. fyttihelvete, så stolt du burde være av deg selv. Utrolig bra!
      Kan du lage ett innlegg om rumpe øvelser? for wow, de funker bra:)

    56. fyfaen for en jobb du gjør tuva! du er en utrolig stor inspirasjon og får meg til å ville trene mer og bli mer fit! elsker muskler på jenter, det er så fint! wanna look like u, du er nydelig

    57. Utrolig bra gjort av deg tuva, stå på videre! på bare en måned er det tydelige forbedringer på spessielt lår og ryggmusklene dine, ser veldig bra ut spør du meg. tror du har en god kjangse innfor bikini sjangeren vist du holder samme fokus 😀

    58. Herregud, så utrolig bra jobbet! 🙂 Skikkelig inspirasjon til å fortsette med styrketrening (startet i sommer).

    59. Dette er virkelig inspirerende. Ser virkelig at styrketrening er viktig, spesielt på rumpen. Ja takk til masse innlegg om treningsinspo, mat osv 🙂

    60. Du har en virkelig syk kropp! Tenk at du har forandret deg slik på bare en måned, hadde ikke trodd at noen kunne klart det så kjapt! Men jeg lurer på, hvordan forandrer vekten din seg? Går den opp eller ned?

    61. Så hot du er! kroppen er jo drømmen, men kan du fortelle om du har gått opp eller ned i vekt? Og forbrenner man calorier når man trener styrketrening, og hvor lenge trener du hver gang du trener? håper du svarer 🙂

    62. sykt inspirerende og utrolig modig gjort å legge ut slike bilder! Er utrolig pent med muskler bare det ikke blir for mye slik at man ser ut som en mann! Ser virkelig forskjell jeg, har du noen bra rompe og lårøvelser? Hadde vært veldig glad hvis du postet noen slike øvelser! Stå på!

    63. Du er fantastisk flott Tuva! En super god inspirasjon for andre unge jenter der ute 🙂 Herlighet for en sunn, sterk og flott kropp du har. Du burde så absolutt være stolt av deg selv!

    64. Herlig!!! Dette var bare sykt kult og fint. Blir inspirert altså! Rompa di er jo perfekt!! Kan du ordne ett eget innlegg med der du skriver hva du gjør osv?

    65. åherregud for en nydelig kropp du har!! du fortjener det, stå på ♥
      lurte på om du kanskje kunne fortelle om hvordan du trener rumpa? hahah

    66. Utrolig bra jobba! Lykke til videre!:) utrolig spennende å inspirerende å følge bloggen din, stå på 🙂

    67. Så utrolig stor forandring på så kort tid!! Dette kan du være stolt av, i tillegg til den inspirasjonen du er for andre (inkl. Meg).
      Kan du være så snill å legge ut øvelser for lår/rumpe??

    68. kan du være så snill og legge ut trenings programmet ditt? lage et innlegg om hvordan du trener. hvilken type øvelser osv.

    69. må kommentere igjen jeg – WOOW
      er helt sjokkert, du er faktisk den eneste at toppbloggerne som sier at skal trene – og faktisk fullfører målene sine. DET er inspirasjon det.
      Hvordan får du så fin rumpe og lår? Vis oss øvelsene.

    70. FY SØREN! Du er kjempeflink!!! Du har kjempefin kropp, digger muskler på jenter! Du har jo fått DEN rumpa! Kan du legge ut øvelser for rumpa? Som man kan gjøre hjemme, for jeg vil også ha fin rumpe….

    71. Kjøp deg noe billige steroider på internett, så slipper du all denne slitsomme treningen. Koster ikke skjorta heller, og så sparer du tiden din til mer fornuftige ting.

    72. Du er sinnsykt fin! Du kan faen meg være fornøyd med kroppen din! Jævli motivasjon det der!!
      Liksom.. Jeg kunne blitt lesbisk for den kroppen der..

    73. bare så synd at du kommer til å se ut som lene når du er ferdig, alt for mye muskler etter alle nordmenns smak. hadde du bevart kroppen som du har nå, så ville du vunnet alt av kåringer

    74. Kjempe bra jobbet Tuva, ser skikkelig forskjell på lårene, og det er jo bare en måned i mellom!
      Du har en kjempe fin kropp, skikkelig motivasjon, spesielt rumpa!
      You go girl 🙂

    75. ah tuva! inspirasjonskilde nummer 1! godt jobba <3 fortsett med slike bilder, ønsker meg også litt blogging om trening/øvelser tihi

    76. Fyfaen! Så sykt bra du har jobbet! Blir virkelig motivert av deg! Det krever mye jobbing for en slik framgang! Stå på!

    77. åh, du e r så flink Tuva! Du har all grunn til å være stolt av deg selv, så hardt som du har jobbet! Jeg har troen på at du kommer til å få den kroppen du er ute etter (selvom du har helt nydelig kropp) Stå på! 🙂

    78. wow, må si du virkelig har jobbet bra. det viktigste er at du er fornøyd med kroppen din:)
      må si at trusa på bildet fra november sitter utrolig mye bedre på rumpa di enn for bare en måned siden! digger det, stå på videre:)<3

    79. Sinnsykt fin kropp du har fått. Veldig fin fra før også, men nå ser du virkelig at du har jobbet for det. Fint markert å ikke minst den RUMPA !! 🙂

    80. Vet du ikke kan gi ut treningsprogrammet ditt, og det forstår jeg, meeeen! Kan du værsåsnill og fortelle meg hvordan du trener rumpa?! Det er den fineste rumpa jeg har sett, haha! Flinke deg, Tuva- du ser forresten mye mer ”livsglad” ut nå, enn hva du gjorde før. Glinser liksom litt ekstra i øynene dine når du legger ut bilder fra treningen. Digger deg, helt ærlig!

    81. WOW! jeg lover, jeg er ikke lesbisk, men den rumpa der, er bare de råeste! trodde ikke de kunne bli en så stor forskjell på en måned, men jeg tok visst feil! stå på vidre tuva, jeg liker at du skriver om trening, du motiverer meg! 🙂

    82. Jeg ville bare si at jeg syntes det er bra at du er så modig som du er.
      Foressten du har gjort en utrolig bra jobb;)

    83. Misunnelig på rompa di, fyfaen. kan du vise hvilke rompeøvelser du har gjort, og også hvor mye og hvor lenge du gjør dem ? 😀

    84. Uansett hva alle andre sier, så elsker jeg muskler! Du burde være stolt av deg selv, for kroppen din ser helt rå ut!
      Strong is the new skinny!!!!

    85. Kan du skrive i ett innlegg hvilke øvelser du tar for lår og rumpe? også hvilke du tar for biceps/skuldre og rygg? 🙂

    86. Utrolig inspirerende å lese bloggen din, og at du har klart å få så stor forandring på så kort tid er sinnsykt bra. Jeg trener selv, men sliter med motivasjonen og mangler et ferdig kosthold. Vil du legge ut kostholdprogrammet ditt? 🙂
      Stå på videre!

    87. WOW, sykt bra forbedring på rumpa!! kan du fortelle hvilke øvelser du har gjort for å få den + hvor ofte og hvor mange repitisjoner? hadde satt såå utrolig pris på det! stå på tuva, muskler er kjempe pent på jenter, så lenge det ikke blir alt for massse. (tenker når det er klumper overalt osv, ikke pent…) lykke til med å bli med på bikini fitness, kroppen din kommer til å bli digg!!!

    88. Jeg er imponert! Du har utrolig pågangsmot og det er utrolig bra å se! Syns det er utrolig tøft av deg å legge ut disse bildene, og være stolt av det. Jeg har selv merket at jeg kan syns det er litt flaut siden jeg har litt mer muskler på arma enn noen andre jenter, men jeg prøver å se positivt på det! Du ser utrolig bra ut!

    89. kan du legge ut ett treningsinnlegg hvor du viser de styrkeøvelsene du liker best? helst til rumpe og mage, og hadde vært veldig fint om du kunna laget en video 😀 er lettere å se hva du gjør da!

    90. Shit! Sykt bra jobba! Du har perfekt kropp! 🙂 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å trene, så tror jaggu jeg går og gjør det! 🙂 Som sagt over her, kan du legge ut bein/rumpe øvelsene dine?

    91. Pleier vanligvis ikke og kommentere på andres blogger, men her må jeg virkelig slenge med en kommentar. Jeg har selv trent i en uke nå, og håper på og se forandringer like fort som deg. Du gir meg enormt med inspirasjon. Om folk skulle ha negative tanker om dette innlegget så tror jeg heller vi kan kalle det sjalusi. Stå på videre Tuva!

    92. Du ser helt S-M-A-S-H-I-N-G ut!! Du er FLINK! Jeg lurer bare på om du har en kosedag i uken der du kan spise hva du vil eller må du følge fast kosthold? Og hva skjer på julaften kommer du til å spise god mat å sånt eller må du holde deg unna det?

    93. Dæven, du har fått helt syke lårmuskler! Digger det, og har satt mine mål om å “følge dine fotspor” ved å få ræva i gir og trene meg opp 🙂

    94. Så flott du er Tuva! Beina dine<3
      Ikke værst med så stor fremgang på så kort tid. Stå på, og lykke til! 🙂

    95. Det ser ut som du skyter rompa skikkelig ut på det bildet med ryggen til… Vil ikke rakke ned på deg eller noenting for du har virkelig drømme kroppen:)

    96. Du ser helt utrolig ut! Dette er ikke egentlig noe jeg kunne tenkte meg selv. Jeg trener selv ganske mye cardio, og synes det er viktig å trene, men det du har gjort på så kort tid er virkelig utrolig.

    97. Wow! Det der er faktisk veldig motiverende! Gratulerer med framgangen. Må innrømme jeg ser det best på låra og armene dine, og de ser virkelig smashing ut! Nå har ikke jeg akkurat samme mål som deg med muskler, men det er fint å se at det kan skje så mye på en måned! 🙂

    98. Utrolig fin kropp du har! Driver selv og trener meg til fastere mage og rumpe, du er jo blessed med sykt fin rumpe, haha! Men du har vert urolig flink og har store framskritt allerede fra 1 mnd! Du har gjort en god jobb! 🙂 Masse lykke til videre!

    99. Aw, digger hvordan det ikke er en eneste negativ kommentar her. Du er utrolig flink Tuva! Pleide å ta styrketrening noen ganger i uka, nå fikk jeg lyst til å ta det oftere! Tenk å få en sånn kropp som du har. Håper du er utrooolig stolt over deg selv nå, for du ser fantastisk ut.

    100. Du har fått en kjempe fin kropp på bare en måned! 🙂 men når du trener hva bruker du å gjøre i en treningsøkt?<3

    101. SHIT! skam bra!! veldig inspirerende!stå på videre Tuva! 🙂 å rumpa di ser bare smashing ut! 😀 *MISUNNELIG*

    102. Fy søren så jeg får motivasjon til å trene når jeg ser deg,tuva! Du har seriøst drømmekroppen allerede ;o

    103. SKITT BANDITT!! jeg får lyst til å trene tung styrke i morgen av å se på deg! Du er nydelig 🙂

    104. Kjempe flott kropp! 🙂 har veldig lik beinstruktur som deg (og den har jeg alltid misslikt) men å se deg gjøre DET med din kropp, gir meg virkelig trenings-motivasjon 🙂 STÅ PÅ!

    105. hadde du kunnte lagt ut et innlegg med øvelser for rumpe/lår? Som du mener er effektive, og som du vet vil hjelpe? 🙂 Plages litt med eget utsende, og er det noe jeg vil forandre på så er det rompen å lårene. Hadde vært kjempeflott med tips fra en så flott og veltrent jente som deg 🙂

    106. Orker ikke å lese igjennom alle kommentarene for å se om noen har spurt om det samme, men kan du skrive navnene på de styrkeøvelsene du har gjort, slik at vi kan søke oss litt frem og prøve oss ut selv? 🙂
      Forresten, NYDELIG kropp, stå på!

    107. Så bra! inspirasjon!
      Men værsåsnill å legg ut noen mageøvelser, for å få fit og fin mage!
      spessielt noen for å få den <"streken" fra mellom brystene og ned til navlen, strever veldig med å få til det! kom med tips til å klare det? :s

    108. Du er en stor inspirasjon for mange, og for meg! Nydelig kropp, dette er definasjon på perftekt! Men hvordan trener du den rompa? har trent rompa i flere måneder nå, ser litt resultater, men har du noe tips?

    109. Vil egentlig bare takke deg for at du gjør dette! Du er et utrolig bra forbilde, og gir virkelig treningsmotivasjon. Kroppen din er NYDELIG, vil virkelig følge deg fremover, og håper du legger ut litt tips til øvelser og/eller mat! Stå på videre, du er nydelig! 🙂

    110. Shit, drømmekroppen jo! å DAT ASS sier jeg bare! haha. Du inspirerer meg virkelig til å trene mye selv, og bygge opp drømmekroppen min 🙂

    111. Du er inspirasjon!
      just face it ; fin rompe for fan!
      kan du lage innlegg med rumpe- mage – lår – armer øvelser?

    112. Åj syyyyyyyykt! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne å trene ordentlig og fast! Vet du hva aldersgrensa er for å trene på studio, og hvilket studio i tromsø som har lavest aldersgrense? Jeg ble sykt stoka nå, herreguuud! Jeg ble skikkelig inspirert av deg, Tuva <3 Tusen tusen takk <3 <3 <3

    113. Hahahhah fyfaen du er jævli støgg ass, og d*** feit! Jajajj du tror du legger ut skrytebilder osvosv, men fyfaen så jævelig stygg kropp du har! hahhha LMFAO

    114. Fy søren så VILT! Og for en utrolig rumpe du har, haha 🙂 Tipper du inspirerte en del til å begynne å trene med det innlegget her 🙂 Stå på, du gjør en utrolig bra jobb!!

    115. HELVETTE FOR EN KROPP!!!
      du gir meg bare så mye insprasjon, elsker at du er så motiver og fokusert! gelder meg til å se framgangen din, det gir meg lyst til å hoppe opp av soffan å heller gjøre noe!

    116. WOW! For en motivasjon og inspirasjon du er! You go girl og fortsett det fantastiske arbeidet!! Du ser fantastisk ut. Håper du fortsetter med å legge ut formbilder, gøy å se hvor mye hard trening lønner seg.

    117. Fyyyfaen! Du har allerede fått en helt syk kropp! Dette motiverte virkelig meg til å fortsette med styrke. Det gir jo stoore resultater! Du er virkelig dønn nydelig Tuva, stå på ♥

    118. Utrolig imponerende! Stå på! Synes kroppen din er rålekker 😀
      Har du kunne lagt ut (eller sendt på mail: [email protected]) treningsprogrammet ditt, eller deler av det? Skal begynne å trene selv, og ønsker litt mer muskler, men ANER ikke hvordan jeg skal gå fram best mulig. Vet liksom ikke hvor mye jeg skal ta av hver øvelse, heller ikke hvilke øvelser som er best osv. Om du hadde gjort det ville det vært til stor hjelp 😀

    119. killer body!!
      kroppen din blir bare sjukere og sjukere!
      Kjempemorsomt å lese om en som faktisk går skikkelig inn for å trene og livsstilen er sånn, isteden for bloggere som skryter av trening og kun består av skinn og bein.

    120. Åh Tuva! For en fantastisk fin kropp du har fått, dette her ble jeg skikkelig glad for å lese/se! Kjempe bra jobba, du ser smashing ut ;D

    121. WOW!
      ønsker meg virkelig ett innlegg om rumpe/lår-trening 😉
      du har virkelig fått endringer, men vises best på rumpa da, såå vil veldig gjerne vite HVA du gjør for å trene den slik! 🙂

    122. Så utrolig kult! Driver med det samme selv, skal begynne med trener nå. Lever for styrketrening, og er supert å se forandringen din! Utrolig motivasjon, stå på 😀

    123. WOW! Må bare si at jeg ble helt sjokkert at du har klart å få DAT ASS på bare en månde! Du har vært kjempe flink! Hvilke treningsformer gjør du for rumpa?:D

    124. Herregud så flink du har vært Tuva!! Kroppen din er så fin, gleder meg til å se videre utvikling 🙂 Det her er veldig inspirerende og motiverende å se 🙂 Håper du kan komme med en

    125. Tuva, du er nydelig! Du gir så mye inspirasjon, og gir meg lyst til å trene! Stå på Tuva, du er dritgod, jeg digger deg! Du er utrolig!

    126. Endelig er det en toppblogger som virkelig går inn for trening! Stå på, dette tror jeg er noe for deg!
      Fin fremgang på lårmusklene og rygg! :.)

    127. fantastisk kropp, sjuukt framgang bare på en måned!! kan du vise øvelsene du bruker på rumpe? fiiin!!

    128. Åh, du har den perfekte drømmekroppen! Og du inspirerer meg såå masse., leser bloggen din hver dag. Tror du du kunne du lagd et innlegg hvor du viser de forskjellige øvelsene du gjør? 😀

    129. Du har virkelig drømmekroppen!! men så har det seg vel slikt at du har jobbet ordentlig mye for å få den slik også!!
      Lurte på om du kanskje kunne laget et innlegg om motivasjon til trening, hva du trener og hvordan?<3

    130. Så sinnssykt flink du er! 🙂 Lykke til 🙂 Håper du unner deg litt godis iblant? Sunt å kose seg litt også og så flink du er så kan du kose deg med god samvittighet 🙂

    131. Har også begynt å trene skikkelig, og ser allerede resultater+ at jeg føler meg mye bedre(motivert, godt humør osv). Du motiverer meg til å fortsette, og må bare si at du ser rå bra ut!! 🙂 keep up the good work!!

    132. Stå på, det der er kjempebra 🙂 Du kan være så stolt over deg selv. Dette gir virkelig meg inspirasjon til å begynne å trene igjen etter en lang pause. Jeg skjønner at det kan være skremmende å legge ut bilder for alle til å se, men du har ingenting å skamme deg over. virkelig, stå på 🙂

    133. Har bare ett spørsmål. Ser du har mista “fett” rundt magen, ingenting negativt ment i det altså, men hvordan har du gjort det? Løper du på tredemølle eller går det for det meste bare i styrke?
      Utrolig bra jobba uansett, du bør være stolt!

    134. vær så snill, kan du legge ut noen styrke øvelser du syntes funker bra for mage og rumpe? Eller legg ut treningsprogrammet ditt eller kostholdet du har!

    135. For en tøffing du er som tør dette! Du har jo en veldig bra kropp, men skjønner at du var litt nervøs før du la det ut. Lurer på om du og Therese noen ganger spør hverandre “kan jeg legge ut dette på bloggen eller går ikke det?” . Keep up the good work!

    136. Hei! Jeg lurte på om du ville gi litt tips til hvordan du får de lårmusklene?
      Jeg har i en evighet fått trent opp benet mitt igjen, og nå vil jeg bare trene mere! Har du noen tips til å få muskler på mage, lår og armer? 🙂

    137. Herregud, jeg håper virkelig du leser denne kommentaren!!
      Det å lese bloggen din gir meg sååå mye motivasjon! Og det er kjempekjekt å se at du selv gjør fremgang, makes me smile:) kjempebra jobba! Noen (2?) innlegg ovenfor, sier du at om vi synes det blir for mye om trening her på bloggen, må vi si ifra.. Jeg synes det er kjempebra! Du blogger jo om hverdagen din, og som du sier: sove, spise, trene, sove, spise, trene… Det blir jo hverdagen. Stå på videre! Elsker bloggen din mer og mer Tuva!

    138. Er dette bare etter en måned? og bare pga trening og kosthold? Det er jo heeelt sjukt! og jeg må bare si at rumpa de er ufattelig fin! Den må du være stolt av 🙂

    139. Er utrolig motiverende og se at det er mulig å få en så stor forandring bare på en mnd! Misunnelig på den rompa!

    140. Wow! For en framgang! Utrolig inspirerende! Kunne du lagt ut treningsprogrammet ditt? Og hva du spiser etter trening, eventuellt hvilken proteindrikk du drikker under/etter trening? 😀 Hadde vært utrolig flott om du gjorde det!

    141. WOW!!! du inspierer så mye !!! Har ikke ord, fremgangen din er fantastisk! Hadde vært fint om du kunne hatt en spm runde hvor vi kunne få spurt om alt vi lurer på men trening og ikke mist din trening.

    142. Hei 🙂 Ville bare si at du er vanvittig flink! Syntes kroppen din ser helt vilt bra ut! Er ikke langt unna drømmekroppen det der 😉
      Stå på videre!!! Håper jeg også får like bra resultater på treningen etterhvert 😀

    143. du har sykt fin kropp ! misunner deg til de grader ! du hadde kjempe fin kropp før, men du har jo enda finere nå 🙂 når jeg ser forbedringen din, så vil jeg prøve det du har gjort selv ! btw.. bloggen din er kjempefin !

    144. Hei. Jeg lurte på en ting, jeg og min søster trener selv og vi vil gjerne ha sterke, men gode endringer! Jeg ser at på en mnd har du fått sjuk bra endring med kroppen din. Er det en liten mulighet for at du ønsker å lage et innlegg om akkurat hva du gjør på en treningsøkt, eller hva du gjør på en hel uke? 🙂

    145. Wow! Så bra resultat etter 1 mnd!! Du er virkelig til inspirasjon :). Ser du har jobbet masse med rumpemusklene :D. Jeg selv har ett hinder og det er at jeg får i meg for mye sukker :/. Kanskje du kunne hatt ett innlegg om kosthold? 🙂

    146. Å fyttihælvettee!! Sku faen mæ ønske æ klarte å trene sånn som dæ! DET RESULTATET DU HAR OPPNÅDD e jo faktisk SYYKT!
      Du har jo sykelig med muskla, og man ser tydlig at du har trent bort endel rett over hoftan! Nei, håpe æ har like mye viljestyrke når æ blir 18/19 <3

    147. oi, sykt! så det spesielt godt på lårene! godt jobba! Jeg trener også styrke.. men jeg har ett problem jeg har lyst å bli kvitt.. for jeg ser at du har fått litt mindre ‘sideflesk’, sier ikke at du hadde mye på det første bilde eller noe!! men ser at du har fått mindre, vet du hvordan det skjedde?:-) Jeg er veldig god på å spise sunt og sånn også, men det vil bare ikke vekk!

    148. må berre si at e misunna de kjæmpe my! så sjukt stor framgang, virkele inspirasjon du! og den ræva, DAMN.

    149. skulle ønske jeg kunne fortalt deg i virkeligheten hvor mye du akkurat hjalp meg! Du er et utrolig bra forbilde og igjen, tusen takk! Stå på videre 🙂

    150. wooow, så utrolig fantastisk kropp! “sjalu”. Skal virkelig begynne med masse styrke trening til neste år!! Og rumpen din, utrolig flott!

    151. Du har så fin kropp! <3 Skulle ønske jeg hadde din !
      Jeg har så utrolig lyst på dine lår. Hvilke øvelser gjorde du?<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg