TUSEN TAKK

WOW for ei positiv tilbakemelding på forrige innlegg, jeg er så takknemlig! Dere er så gode alle sammen, er det rart jeg elsker å blogge? (Jeg gjør det altså, selv om jeg er litt av og på). Tror ikke jeg leste ÈN negativ kommentar? Jeg elsker dere!!! Tusen, tusen takk! Gleder meg til å dele framgangen med dere videre, for dette er virkelig gøy og jeg elsker å drive med det. Skal også vise dere øvelser jeg gjør, også for rumpe/lår, som kanskje var mest etterspurt. Finnes ikke noe finere enn ei fin rumpe!

Dro ut en tur på byen i går edru, for å ha noe å gjøre liksom. Tror bare jeg skal slutte med det, for det går faktisk ikke ann å ha det gøy uten alkohol haha. Fytti så ekle fulle folk er, får bare mindre lyst til å drikke når jeg ser hvor teit man faktisk er. I dag skal jeg hjem til Kvaløya å spise lam OG biff til middag, for en luksus! Gleder meg masse til å få servert maten og ikke minst se familien igjen ♥ Deilig å bo alene, men av og til savner jeg veldig å bo hjemme, det er så mye kjærlighet å få der. Klisjè, men sant! Dere som gleder dere sååå til å komme dere bort fra de masete foreldrene deres; Prøv og vær litt mer takknemlig og sett pris på foreldrene dine, kommer en tid hvor du skulle ønske du fortsatt hadde noen som tok vare på deg og vasket skittentøyet ditt. 


Før jeg dro ut i går. Både shorts og topp fra Bik Bok. 

Ha en fin søndag ♥ 

52 kommentarer

Siste innlegg