Fin kjole ønsker ny eier

Hei! Skal hvert øyeblikk legge meg under dyna å sovne (gråte) til The Notebook. Fikk plutselig så lyst til å se den igjen, det er jo en av de fineste filmene som finnes. 

Har som nevnt en kjole som er litt for liten til meg over puppene. Den funker, men puppene tyter bare litt ut på siden og cupen på kjolen sitter liksom oppå puppene mine. Litt ubehagelig, så jeg tror ikke jeg blir å bruke den, så vil heller gi den bort til noen som blir å gjøre det. Den er fra Nelly og i str. 8 som tilsvarer XS. Veldig, veldig fin! For å få kjolen må dere like facebooksiden min HER og legge igjen en kommentar med mailadresse og navn. 


Nydusjet og kjempefin, men se på kjolen daa! (bhen min som jeg har tatt ned stroppene på, en veldig tynn bh så det er greit med plass til pupper i kjolen, kanskje en B-cup)

Lykke til, håper kjolen får en bedre eier ♥

989 kommentarer

Siste innlegg