Lillesøster på besøk i helga

Da var endelig kjærringa ut av hus og jeg har huset for meg selv en heeel uke. Neida, blir ensomt uten Therese, men i helga får jeg heldigvis besøk av mine kjære lillesøster, Jordild. Skal bli så koselig, synes det er godt å ha henne her av og til. Hun bor i Harstad skjønner dere, så ser henne litt for lite. Hun er 17 år, bare 1 år yngre enn meg, også har jeg jo Karen som bare er 1 år eldre enn meg igjen. Synes det er veldig morsomt at vi er så jevnaldrende, som gjør at vi er gode venner, kan “henge” sammen og byttelåne klær. Hadde vi bodd under samme tak som vi gjorde for mange år siden hadde det nok vært litt verre – masse krangling. Men tror vi alle begynner å bli litt mer voksne. 

Meg og Jordild fra jeg var på besøk hos henne i påsken: 


Fine, søteste Jordild <3

Hun kommer ikke før sent i kveld, så før det skal jeg rekke og komme meg på trening, så blir det sikkert bare avslapping her hjemme. I morgen er det bursdagsfeiring av Amalie, og da skal jeg ikke holde igjen på kruttet for å si det sånn. Ganske imponert over meg selv som nesten aldri drikker lengre, litt av en forandring fra tidligere partydronning nr. 1. Treningen betyr mye for meg så jeg føler ikke det store behovet lengre, så det går veldig greit. Men når jeg en sjelden gang skal ut, sånn som i morgen, ja da skal jeg kooose meg! Jeg skal innrømme at man blir jo litt “outsider” av å ikke dra ut med vennene sine i helgene, men det er verdt det. Heldigvis er de veldig forståelsesfulle ♥ 

77 kommentarer

Siste innlegg