Don’t cha wish your girlfriend..


..Could squat like me;)? 

Fin rumpe vil vi alle ha, og personlig synes jeg det er VELDIG viktig at jeg er fornøyd med rumpa mi. Siste tiden har jeg sett og følt at rumpa har begynt å bli litt slappere, så da var det bare å komme seg på SATS igjen og få igang rumpemusklene. Noe man ikke er fornøyd med? Ja, da må man bare gjøre noe med det. Ingenting kommer av seg selv, og i allefall ikke fin rumpe. Som nevnt har jeg hatt litt for lang “juleferie”, men slutt på det nå. Trives best når jeg trener, merker det så utrolig godt på humøret. Og når kjæresten trener så mye som han gjør (fotball da..), kan ikke jeg ligge på latsiden. 


Kjempebrae bilder asss. Må begynne og ta i bruk det dyre kameraet mitt litt, hvis ikke kan jeg vel heller bare gi det bort.

Ville bare blogge litt og si hei. God natt! 

114 kommentarer

Siste innlegg