Litt nytt

Shopper faktisk ikke så mye for tiden, til å være meg i allefall. Er blitt litt mer kresen på hva jeg kjøper. Før kunne jeg bare plukke med meg alt som var å se på vei bort mot kassa, uten å tenke over om jeg egentlig kom til å bruke plaggene. Derfor har jeg alt for mange klær som bare ligger der, flere med prislappen på til og med. Kanskje på tide å bli kvitt noe, men har et problem med det også! Men kjøpte to finer topper i går på Bik Bok. Vet i allefall at jeg kommer til å bruke den gulltoppen på byen en eller annen gang, og den andre er veldig fin til hverdags.

Begge fra Bik Bok!

Synes man får veldig fin fasong i disse toppene. Har veldig lyst på en i svart, og det fant jeg på Nelly + to andre jeg likte veldig godt.  

Svart til 399,- HER // Paljetter til 299,- HER // Mønstret til 399,- HER

17 kommentarer

Siste innlegg