Svar del 1

Hva var målet når du begynte å blogge? – Ønsket og målet var å komme på topplisten! Men trodde ikke det kom til å skje, for topplisten virket så langt unna da jeg startet med 30 lesere om dagen. 

Kan man få skreddersydd treningsprogram av Lene mot betaling? – Hun jobber som PT på treningssenter nå, så vet ikke om hun jobber med kunder over nett lengre. Bloggen hennes finner du HER, der finner du mailadressen hennes, så du kan jo høre med henne, om du er interessert. 

Hvilke blogger leser du? – Therese, Renate Henriksen, Andrea Badendyck, Annais, Kristina Andersen, Livingdoll ++

Hvordan går det mellom deg og kjæresten? – Det går veldig bra! I begynnelsen var det veldig uvant å gå fra og være singel og kun tenke på seg selv, til å måtte tilpasse seg en annen person, slik at begge har det bra. Fikk nesten litt panikk den første uka etter at vi ble offisielt sammen, tenkte liksom “hva er det egentlig jeg har gjort nå”. Måtte la det synke litt inn før jeg klarte å slappe av. Faktisk veldig mye å fordøye for en person som aldri har vært sammen med noen tidligere. Men nå har jeg det veldig fint, og stortrives med å ha kjæreste. 

Hvis du skulle ha byttet liv med en kjendis for en uke, hvem ville du byttet med og hvorfor? – Faktisk så kunne jeg aldri tenkt meg og levd et liv som superkjendis, sånn som Justin Bieber f. eks. som er avhengig av livvakter rundt seg hele tiden for å ikke bli overfalt på gata. Ingen privatliv. Hadde kanskje overlevd en uke. Men hvis jeg må velge en kjendiss, så tror jeg at jeg ville vært akkurat Justin Bieber. Sånn for å oppleve hvordan det faktisk er å være skikkelig stor superstjerne, for en uke. 

Hvor ser du deg selv om 5 år? – Forhåpentligvis kjøpt leilighet, fått ett barn til da – forhåpentligvis sammen med en jeg er lykkelig med. Håper jeg har grei økonomi, men vet ikke hvordan, for når det kommer til jobb og utdannelse er jeg helt blank på hva jeg vil. Synes det er veldig vanskelig, for hvis jeg skal ha en 8-16 jobb så må det være en jobb jeg virkelig trives i.

Har du tatt restylane? – Ja, det har jeg. Føler ikke at det er noe å skrive om på bloggen, da det er veldig ubetydelig for andre om jeg har tatt det eller ikke.


Hvordan får du og Therese råd til å betale så mye husleie?
– Vi begge har kun bloggen som jobb, så husleien er det bloggen som betaler. Så får jeg litt støtte fra barnevernet, som kommer greit med. Når man er 18 år kan man ha noe som heter ettervern, som er frivillig fram til man er 21 eller 23, litt ettersom om barnevernet mener man behøver hjelp eller ikke og hvilken bakgrunn man har for hvorfor man har vært i barnevernet. 

Hva har du tenkt til å gjøre etter videregående? – Skulle ønske jeg kunne svare på dette.. Først må jeg bli ferdig med salg, service og sikkerhet som jeg går nå. Så må jeg vel ta påbygging hvis jeg vil studere videre, og det vil jeg jo, for fagbrev innen salg ser jeg ikke en framtid med. Men vet ikke om jeg er motivert for enda et år på skolebenken med det første, så til høsten blir det mest sannsynelig et friår fra skolen. Selv om det gjør at jeg da henger 2 år etter alle andre i mitt årskull. Skal søke på påbygging, så får jeg se hva jeg finner ut at jeg vil til høsten.  

Har forholdet til deg og Therese forandret seg etter dere flyttet sammen? – Synes vi har klart det overraskende bra. Vi visste at det kom til å gå bra, for vi kjenner hverandre såpass godt. Er det noe galt, så sier vi ifra, så er “problemet” løst før det faktisk blir et problem. Synes det er fint at ingen av oss er noen “dramaqueens”, vi er egentlig noen veldig likegyldige personer, om man kan si det sånn. Bryr oss ikke om de små tingene som ikke betyr noe. Eneste jeg ser på som negativt, er at hun ikke går på skole eller jobber, som gjør at vi lever litt forskjellig. Synes det hadde vært lettere å komme seg på skolen om vi begge stod opp om morgenen. Men Vegard har faktisk veldig god innvirkning på meg der, for han tvinger meg til å legge meg tidlig når jeg sover med han. Han sovner seriøst klokken 24. Da er det natt.

Beste og verste med å bo med Therese? – Beste er at vi aldri krangler. Verste er at hun ikke har noen rutiner, som jobb eller skole. 

Er du fornøyd med å ha tatt silikon? – Veldig fornøyd, har aldri angret på det. Det er det beste jeg har kjøpt meg selv (og det dyreste). 

Hvor er nattbordet ditt fra? – Det er fra lampehuset. Vet ikke om det er en butikk vi kun har her i Tromsø, eller om det er en kjedebutikk?

Får du like mye betalt selv om du nesten aldri blogger? – Nei, tjener lite hvis jeg ikke blogger. Hvor mye jeg vil tjene er litt opp til meg selv.  

Hva synes du om at Therese har tatt silikon? – Synes det er veldig fint for hennes del. Jeg skjønner godt at hun valgte å gjøre det, og hun blir nok ikke å angre! Hun trives allerede kjempegodt med de nye puppene. 

Gjør du noe speiselt for å holde håret så fint, langt og tykt? – Stusser det jevnlig og bruker hårolje. Ellers utsetter jeg håret mitt for lite slitasje, som farging og varmeredskaper. Har faktisk ikke farget håret siden juni, men vurderer å gjøre det veldig snart!! Ellers er det ikke noe hokus pokus.

Har du hatt sex, eller venter du til at du har fått ring på fingeren? Ble nysgjerrig jeg! – Sex er det mest naturlige i verden, så lenge man ønsker å ha det og er klar for det – og selvfølgelig ikke horer rundt på fest med hvem som helst, med litt for høy promille. Ut ifra det kan dere tenke dere fram til om jeg er jomfru eller ikke.  

Hva liker du best med typen din? – At han tar seg av matlagingen! 


Oooog selvfølgelig at han er veldig snill, morsom, flink til å si fine ting og skryte av meg, får meg til å føle meg bra, liker at han er en veldig ordentlig gutt som hjelper meg opp på alle mulige måter (som f. eks. å komme meg på skolen og bloggen++) gir meg masse oppmerksomhet og mye mer. 

Kan du ha spørsmålsrunde med kjæresten? – Ja, han har faktisk gått med på å ha en spørsmålsrunde, hvor han svarer på spørsmål. Skriftlig! Blir sikkert ganske snart. Liker at han er så engasjert når det kommer til bloggen, det gjør det mye enklere for meg. Nesten mer engasjert enn meg til og med!! 

Har du silikon over eller under muskelen? – Over. 

Måtte du ha underskrift fra foreldrene dine når du skulle ta silikon? – Man må være minst 18 år for å ta silikon, som vil si at du er myndig, og da trenger du ikke samtykke fra foreldre. 

Når du har tatt silikon i puppene. Er det sånn at du ikke kan ha gym på skolen? Hvis ikke, hvor lenge går det før du kan ha gym igjen? – Man skal ikke trene før så, så lenge etter man har tatt silikon. Husker ikke hvor lenge, og egentlig må man kjenne litt etter selv når man er klar. Og det inkluderer gym på skolen hvor man er i mer aktivitet enn ellers.

100 likes så svarer jeg på del 2 i ikveld :)

37 kommentarer

Siste innlegg