Pizzakveld

Kaja har invitert til lørdagskos med hjemmelaget pizza og milkshake, nammm! Beste jeg vet er å få mat servert, og takker aldri nei til en middagsinvitasjon –  så jeg, Therese og Karen skal dit å kose oss i kveld. Litt vindrikking blir det også, i alle på meg og Karen. Kaja er treningsnarkoman og er dermed avholds, og Therese må ta hensyn til puppene. Hadde jo blitt en veldig vellykket kveld om hun hadde drukket seg full, trynt på magen og endt opp med èn pupp under hver arm. Men hvis det blir bytur, som det sikkert blir, så skal i allefall Therese være med, bare at hun må holde seg edru. For første gang i hele sitt liv skal hun være mest edru av alle. Må jo ta henne med ut på en liten luftetur, hun som bare har sittet inne en hel uke, stakkars. 

Vegard fortalte nettopp at en av dere ringte han.. Det er flaut, slutt med det! I kveld tar jeg i bruk gulltoppen jeg viste dere for noen dager sider, som er fra Bik Bok. Superfin! 

Svarer på flere spørsmål fra spørsmålsrunden i morgen. Ha en fin lørdagskveld, smask ;*

29 kommentarer

Siste innlegg