Bilder av leiligheten

Har akkurat hatt første kjøretime på veldig lenge, og både jeg og kjørelæreren var imponert over hvor flink jeg var. Så typisk meg å starte på noe og aldri fullføre, men nååå må jeg holde fokus så jeg får dette etterlengtede førerkortet. Ikke bare jeg som er lei av at jeg ikke har lappen.. Ny kjøretime på fredag, så er jeg over på trinn 3 av 4. Jippiiii gleder meg! 

Therese har allerede vist bilder av leiligheten for lenge siden, så da tenkte jeg at jeg ikke behøvde å gjøre det, siden jeg regnet med at alle har sett bildene på hennes blogg. Men tydeligvis ikke alle som har fått med seg bildene, siden jeg hele tiden får spørsmål om å vise. Bildene ble tatt for et par måneder siden, men er ikke så mye som er gjort siden da, så det går vel fint. Leiligheten er på 104 kvadratmeter, som er veldig stort. Nesten litt for stort, blir liksom litt upersonlig. Neste gang jeg flytter vil jeg nok finne noe mer koselig. 

Velkommen!

Yttergangen vår:

Gangen med trapp opp til andre etasje. Rommene våre er rett fram fra man går inn ytterdøren. 

Badet. Her har vi fått noen brune badhyller, som vi håpet skulle gjøre det ryddigere..

Stuen vår, med hver sin TV i tilfelle vi ikke skulle bli enige om tvkanal. 

Peisen vår som vi ikke bruker siden vi ikke har ved:( Fryser oss ihjæl, noen som kan hugge ved til oss 🙁

52 kommentarer

Siste innlegg