Rosa kjole til salgs


Selger denne kjolen fra Nelly som du finner HER til 250 kr (bare str. M igjen og de har hatt den veeldig lenge, så regner med de ikke tar den inn igjen). Min er i str. 8 som tilsvarer XS eller S? Den er blitt brukt èn gang. Tenkte å selge den for 200kr, men hvis interessen er stor kan du gi bud for å sikre deg kjolen. Om ikke, er det første kvinne til mølla! Jeg kan betale frakt. Har bare lyst å kvitte meg med den siden den bare henger der. Send mail til [email protected] om du er interessert. 

Synes ikke jeg kan kjøpe nye klær før jeg har kvittet meg med noe av det jeg har som jeg aldrii bruker. Så tenkte å kaste, gi bort til Fretex og selge noe på bloggen framover. Har flere kjoler/jakker og annet jeg vil bli kvitt. Mye med prislappen enda hengende på, så det er bare å følge med :)

16 kommentarer

Siste innlegg