Long lashes serum

Jeg har alltid vært sjalu på de jentene som har lange og fyldige vipper. Selvfølgelig er ikke jeg en av de, alle øyenvippene fikk Karen. Dårlig fordeling. Akkurat derfor jeg er så avhengig av løsvipper. Høyden fikk hun også. That bitch. 

Men vi lever heldigvis i 2013, som har flere virkemidler for å hjelpe oss med både det ene og det andre vi ikke er begavet med. For oss lave jenter finnes det høye hæler. Og nå – vet ikke hvor lenge det har vært på markedet, men jeg har i allefall aldri testet det ut – finnes det vippeserum som lover sterkere, mørkere, lengre og fyldige øyenvipper på 3-6 uker. Skal man tro på det? Jeg er veldig spent på å se resultatet, begynte første behandling i dag. 


Man skal stryke et lag av serumet over vipperoten, der hvor man påfører dipliner. Viktig å ikke komme kontakt med øynene. Om du dypper penselen èn gang, skal dette holdet til begge øynene. 

Før-bilde, tatt i dag. Slitsomt å måtte stå å jobbe med mascarabørsten så lenge, for å få de korte vippene til å vises. Så håper virkelig dette funker, skal i allefall holde dere oppdaterte!


Serumet inneholder 3-6 måneders forbruk. Prisen er satt ned 50%, så serumet koster nå 499kr. Du finner serumet HER hos iGlow.no hvis du er interessert i å teste ut. 

– Noen som har testet ut dette eller andre serum, som vet om det funker? 

34 kommentarer
    1. Jeg har vipper jeg, og jeg kunne nesten tenkt meg å ned-dramtisere de. De blir såå voldsom med for eks. en volume mascara, så jeg bruker kun vanlig mascara for at det ikke skal se ut som at jeg er skikkelig dramaqueen..

    2. Leste om ei som hadde sånn vippeserum du har på om natten, så tok hun på litt ekstra mye en dag, så det rant inn i øyet om natten og øynene ble litt rødlige. Det forsvant, men kom tilbake etter noen uker og da hadde hun knallrøde flekker i øynene. Men ellers så har det funket fint på mange jeg kjenner 🙂

    3. Ja den kan funke, MEN de jeg skjenner som har prøvd det har mistet vippene etterpå! Så jeg har aldri turt og prøve det selv! Man blir nok avhengige av disse serumene og det er jo heller ikke bra

    4. Vær forsiktig! Jeg har brukt dette før og det funket strålende..helt til jeg gikk tom.. Da tenkte jeg jo at jeg hadde fått fyldige vipper uansett og følte ikke lenger behov for å bruke det. Bad choice. Vippene fortsatte jo å vokse, men når de ikke hadde noe serum å “holde seg fast i” falt de bare ut.. Gikk fra superlange, fyldige vipper, til ingen vipper i det hele tatt!

    5. Har brukt et lignende, og det funket. Bare hold på en god stund, og bruk det hver dag. Det måtte jeg hvertfall gjøre, men stoppet etter en stund rett og slett fordi jeg glemte det..

    6. Jeg bruker samme serum og har brukt det i over lengre tid. øynelokkene mine blir helt blå lilla hvis jeg bruker for mye av det og etterhvert som jeg har brukt det så detter det store mengder av vippene av dette trodde jeg kom av at vippene ble for lange men det samme skjer hvis jeg slutter og bruke det. hadde jeg hvist dette fra starten av hadde jeg heller lat være

    7. Har prøvd lignende produkt fra Mary Kay, som kan brukes både på vippene og på brynene for at de skal bli tettere. Det fungerte bra. Vippene ble tydelig lengre, men ikke super lange. Heldigvis helt uten bivirkninger som misfarging, rødhet og at man mister vippene. (Personlig synes jeg det er mye bedre med korte vipper enn først lange og så ingen vipper 😉 ) Men lykke til med produktet!

    8. Dette har jeg prøvd. Og jeg skal LOVE deg at det funker. Jeg fikk flere kommentarer på om jeg hadde brukt vippe-extensions. Bare husk å bruk det hver dag 🙂 Lykke til

    9. funker, men latterlig at det enda står at de har 50% på nettsiden, Prisen har vært den samme i over 1 år, så rart at de har LOV å si at det er på salg.

    10. vet ikke om den du har funker, men jeg har lest om en som heter lielash overalt på forumer på nettet og er ganske sikker på at den funker 🙂

    11. Kjenner ei som har brukt det, og ja det fungerer 🙂 Men det er ikke sånn WOW effekt av det. Du kan se litt forskjell, men ikke veldig mye 🙂

    12. Bruker akkurat samme vippeserum selv, og vippene har blitt VELDIG lange! Merket forskjell etter bare èn uke også 🙂 Men har faktisk mistet en del vipper da…

    13. Hvis du har svake vipper, vil dette serumet styrke de. Har veldig lange vipper fra før, blir spurt om jeg bruker falskvipper. Men var veldig plaget med at vippene datt av. Brukte dette serumet for 1 1/2 år siden, og begynte nettopp igjen. Virker som bare det, styrker vippene og gjør de både lengre og fyldigere.
      Dette serumet inneholder naturlige ingredienser som egentlig bare “hjelper” vippene å bli lengre, så det kan neppe være selve serumet som gjør at enkelte har opplevd at de har mistet vipper.

    14. Moren min jobber med skjønnhet og pleie og slik. Hun har et sånnt serum som faktisk fungerer noe sykt! Hun måtte til og med slutte og bruke det, fordi de ble neste for lange syntes hun. Og det varte 🙂 Kan prøve og finne ut hva det het igjen.

    15. Om du ikke er fornøyd må du prøve Priori, har vært på markedet i vel et år om ikke mer. Men er ikke først nå folk legger merke til det virker det som. Men det har jeg i hvertfall brukt i ett år og er kjempe fornøyd og funker fantastisk. Det er også den som blir brukt hos hud og spa klinikker og “akademier” for de som vil bli hud og spa terapaut, så vi definitivt si det er en sikker kilde også.

    16. jeg har den hjemme, den funker syykt bra, øyevippene min har i tilleg blitt en del mørkere. Jeg har fått mange kommentarer om hvor lange de har blitt, jeg suuperfornøyd 🙂

    17. jeg faktisk mister masse øyevipper på det ene øye og på den andre mister det normalt.men fikk resultat på det ene og ikke den andre som er veldig merkelig.neu-lash er merket jeg bruker.og det er veldig naturlige ting i den.

    18. Heisann! Så mange flotte historier dere har om den gode effekten!
      Om det er noen som har tatt før/etter bilder så vil vi gjerne ha iGlow-jenter som kan hjelpe oss å vise hvor flotte vipper man kan få:) Vi vil selvsagt være svært generøse med dem som har slike bilder å dele med oss, kanskje noen eksemplarer med vårt Vippeserum kunne vært noe? 🙂
      Hilsen Leiv/iGlow

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg