Spontanfylla

Hei på dere! Må bare beklage for iphonebilder, men det er ikke alltid jeg orker å ta med meg kameraet, når vi er ute og drikker for eksempel. Håper det funker greit av og til?

På mandag, da jeg planla at vi skulle besøke borgen, ble det plutselig ei spontanfylla.. Ågud! Jeg aner ikke hva som skjedde, men det var ikke mange drinkene som skulle ned før jeg begynte å sjangle. Akkurat den dagen tålte jeg uvanlig lite alkohol, så det endte med kvalme og spybøtte på sengekanten. Gøy var det så lenge det varte, men ble et litt for høyt inntakt for lille meg. Jeg er kanskje bare 19 år, men kroppen min tåler visstnok ikke alkohol like godt som før, så dermed ble dagen i går en skikkelig hangover-dag. 

Noen bilder fra kvelden:

Vi har fått oss et vennepar her nede, Mads og Anita! De er superhyggelige og kule, og hvem hadde trodd at de var 30 år? Ikke vi i allefall! Vi bor på hotell like ved hverandre og deler favoritt resturant; Destino – hvor vi spiser stortsett hver dag.


Anita og meg


Vegard og Mads

Når vi omsider kom oss opp av sengen i går dro vi rett på Burger King for å få i oss noe mat kjapt. Vi er litt matleie begge to, men BK føltes nesten litt “norskt” ut. Deretter dro vi på stranden, da var klokken over 17, så solen begynte å bli svakere. Vi begge sovnet av på solsengene og våknet opp i 20-tiden til solnedgang. Det var helt fantastisk deilig! Stranden var nesten helt tom for mennesker, solen ga en mild varme og perfekt lys. Irriterte meg over at jeg ikke hadde kamera da!

Skal opp å vekke Vegard nå, så blir det nest siste dag på stranden. Natt til fredag reiser vi hjem 🙁 

45 kommentarer

Siste innlegg