Mine flytteplaner

Hei dere! 

Da er jeg kommet trygt tilbake på norsk jord og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg nesten har vært i dyp depresjon over å ha kommet hjem. Det er selvfølgelig alltid godt å komme hjem, men jeg er en av de som liker best å være på reisefot. Det har vel mye med at vi holder på å pakke ned tingene våre siden vi skal flytte, så det var litt vemodig å komme hjem til ei rotete leilighet uten sofa. 

1. august sier vi farvel til turistvegen hvor vi allerede har bodd i 10 måneder. Den hovedsaklige grunnen for at vi bestemte oss for å si opp leiligheten er fordi det ikke er parkering til oss begge her, og den andre grunnen er at vi rett og slett ikke trives så godt i denne leiligheten. Den er alt for stor og kald – en mindre, koseligere leilighet er mye heller å foretrekke. Spesielt siden vi ikke lengre kun tenker på festing og moro (kjærestepier har vi også blitt utrolig nok, begge to).

Therese er så heldig å ha kjøpt seg leilighet som hun flytter inn i. Jeg er selvfølgelig dritsjalu, men jeg er selv på utkikk etter å kjøpe leilighet så det ordner seg etterhvert. Men i mellomtiden skal jeg flytte hjem til mor og far, og det må jeg si jeg grugleder meg til. Skal bli VELDIG rart og uvant, men samtidig godt, å ha noen rundt meg hele tiden. Et kjøleskap fylt med mat til en hver tid er absolutt noe jeg har savnet veldig dette året jeg har bodd for meg selv. Det kan bli en utfordring å flytte hjem igjen, etter å ha blitt så vant til å være min egen sjef, men jeg er veldig innstilt på at det skal gå fint – også satser jeg selvfølgelig på at jeg finner meg egen leilighet så fort som mulig! 


Ikke et sjokk at alle klærne er fra Bik Bok :)

62 kommentarer

Siste innlegg