Plutselig i Sverige

Da er jeg plutselig i SVERIGE! Vegard er her på treningssamling med fotballaget, han dro ned på søndagen. Jeg skulle i utgangspunktet være med han ned, men så ble det ikke sånn daa. Storesøsteren hans, som også er her i Piteå, foreslo at jeg skulle komme ned å overraske han. Så da gjorde jeg det daa. Aldri kjørt så langt i hele mitt liv (har bare hatt lappen i sånn 3 måneder da haha..), men trodde aldri jeg noensinne skulle klare og kjøre i 10 timer i strekk. Uten GPS, så dere kan tro jeg var litt nervøs for hva som kunne skje på veien. Hadde det skjedd noe med bilen hadde jeg jo stått der som et brødhodet. Sikkert fått passe panikk, begynt å grine og ringt Vegard og sagt han måtte komme og redde meg. MEN jeg kom meg fram og Vegard ble veldig glad. Håper jeg da. Heldigvis trenger jeg ikke å kjøre hele veien hjem igjen alene ♥ Og ja – har kjøpt meg bil. Skal vise dere bilen min veldig snart!

Har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært enda flinkere til å blogge, og at jeg ikke har tatt noen bilder foruten om når jeg satt i bilen.. Men jeg føler egentlig ikke at jeg MÅ blogge hver eneste dag, for vil ikke bli lei av det heller. Koser meg veldig med bloggen og synes det er utrolig morsomt å være tilbake – og ikke minst at SÅ mange fortsatt vil følge meg ♥

40 kommentarer

Siste innlegg