Pakke, pakke, pakke..

Her er det KAOS! I dag skal stortsett alt ut av leiligheten, og det sier seg selv at det er mye som skal gjøres! Men heldigvis kan Vegard og Marius hjelpe til å ta seg av de tunge løftene, haha! Og heldigvis har jeg en superhandy kjæreste, som faktisk ikke er en selvfølge nå til dags. Å flytte er det verste jeg vet, og det aller verste er at jeg må flytte IGJEN om kort tid. Skal jo som nevnt bare bo hjemme midlertidig til jeg finner en fin leilighet jeg kan kjøpe. Gleder meg til alt faller på plass, for akkurat nå føles alt så.. usikkert. Det er veldig blandende følelser rundt flyttingen – men alt ordner seg til slutt, for snille piker :) 

Å flytte er kjedelig så da blir bildene like så:


Gruer meg til å bo i søppelsekker og pappesker framover. Tror ikke jeg kommer til å føle meg som “hjemme” selv om jeg faktisk skal bo hjemme, hvor jeg har bodd i 10 år. Det gamle rommet mitt har lillebroren min fått og jeg har dessverre ingen rettigheter på å få det tilbake, så jeg får gjesterommet i huset. Som er veldig lite. Men sånn er det bare, får bare prøve og gjøre det beste ut av det!


Hahah de er så søte der de står og plages og kjefter på hverandre

29 kommentarer
    1. Jeg kan virkelig ikke si deg hvor sykt jeg er glad for at du har begynt å blogge igjen. Du er virkelig forbildet mitt, og det er ikke tull engang. Alt med deg er helt sykt bra. Du er den personen, jeg helst ville vært, om jeg måtte velge! Du er jordnær, smart, pen, har kjempe fin kropp. Du motiverer meg liksom til å dra på trening også. Hvertfall før i tiden, når du la ut masse trenings innlegg. Kan love deg at jeg dro til treningsenteret med engang, hver eneste gang. Klarer liksom ikke å få ut det jeg virkelig vil si til deg. Poenget er iallefall, at du gjør så mange glade, av å bare skrive et par innlegg om dagen. DU vet virkelig ikke hvor mye det faktisk betyr for andre, spesielt når andre har deg som et forbilde. Føler ikke at du er som noen andre bloggere. Du er liksom deg selv 100%. Enten så er du det, eller så er du en veldig bra skuespiller. Iallefall, du burde så sykt vært lengre oppe på topplista. Ikke at det gjør noe, det å ligge litt lavere er en fordel for deg kanskje, slipper å stresse så mye og få så mye hat. Uansett, igjen, jeg er så utrolig glad du er tilbake. Du aner virkelig ikke. Nå har jeg liksom masse motivasjon til å faktisk gidde å trene igjen, gidde å ordne meg hver dag osv. Før det, så gadd jeg ingenting. Orka aldri å sminke meg, det tok så utrolig langt tid, og jeg hadde på en måte ingenting som faktisk dro meg opp for å gjøre det. Men så så jeg innlegga dine, og det fikk meg til å stå opp og gjøre masse produktivt. Er iallefall sykt glad nå, og det er pga deg. så ja, stå på, du! du har så mange som ser opptil deg. Takk for den du er. Takk for alt du gidder å faktisk dele med oss. Takk for at du gidder å stå opp hver morgen for å skrive et innlegg her.
      Jeg er ikke en person som skriver kommentarer på blogger. Jeg er ikke en person som idet hele tatt gidder å skrive slike ting, men det er et eller annet ved deg og bloggen din, som faktisk gjør sånn at jeg sitter her midt på nattaen og får meg til å skrive dette. Er helt sykt det her.

    2. Sykt at jeg faktisk leser hva du skriver.. På andre blogger ser jeg bare på bildene, haha! Digger deg:D

    3. Hei! Kan ikke du ha et sånn innlegg om hvor mye du har forandret deg på 10 år i bilder? Elsker bloggen din!!!!!

    4. Lykke til og håper at dere finner dere en fin leilighet seinere når dere har muligheten for det igjen. 🙂

    5. Kjæmpebra du har begynt å blogge igjæn 🙂
      Lure på om du kan lægge ut bilde av bilen din? 🙂

    6. Super fint bilde:) men greier ikkej og fremstille meg kven som krangler:/ Trur det er Therese og kjæresten, men er ikkje sikker. Lykkepille framover

    7. ett fint bilde av deg på bloggen men du kan lissom kutt ut med det barnepjattet jeg er hos Pappa i Kongsberg men jeg tenkte ikke på den filmen om Jesus Of Nazareth den er for skummel for meg den handler om å korsfeste Jesus det er en spiker inni armen Pappa og Morten og Ina så på den filmen men da vakke jeg her da da var jeg hjemmet ha en god sommer

    8. Men jeg var borte hos naboen og bannet for meg helt avsted vi skal egentlig se carl og co på tv her så pappa har dominert lys på veggen her Inne i stua ikke kom å se jeg mener det helt sykt du kan kommet hit yes ues us

    9. Hei! jeg er sykt glad for at du har begynt å blogge igjen!:) jeg kommer fra en liten kalt Espevær, jeg vet du vet hvor det er:) jeg er naboen til broren her ute:) han er her ute nå med kjæresten trur eg;) kommenter tilbake viss du har lest denne;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg