Flyttet hjem da

Det var en deilig følelse å lukke døren for siste gang til leiligheten i går – etter rydding, pakking, bæring og vasking i flere dager. Det har gått i ett kjør siden mandag og det ble veldig stress på slutten siden Therese skulle rekke fly, men vi kom i mål og nå skal vi aldri tilbake igjen til turistvegen. Veldig rart, men også veldig deilig å være ferdig med leiligheten! 

I går natt var første natten hjemme – kan ikke få sagt det nok hvor rart det føles! Jeg blir ikke å savne leiligheten, men blir å savne og bo med Therese og det å ha et eget sted. Therese blir jeg jo å være mye sammen med uansett, men vi har jo bodd så nært hverandre (vært naboer) helt siden vi var 11 år, og nå bodd sammen det siste året. Har ikke rukket og fått roet ned og kjent ordentlig på følelsen enda, så er veldig spent på hvordan det blir å bo hjemme igjen etter å ha bodd for meg selv i nøyaktig 1 år. Håper på å finne meg en mindre og koselig leilighet som jeg kan kjøpe, mens jeg nå i mellomtiden kan spare penger mens jeg bor hjemme. Det er jo veldig positivt da, i og med at det faktisk koster en formue å bo for seg selv. Heldigvis har jeg bilen min, så ting blir lettere i forhold til sist jeg bodde hjemme. 


<3

12 kommentarer

Siste innlegg