No excuses

Hei igjen! I dag har jeg kjøpt 50mm f/1.4 USM-objektivet for andre gang, da det første ble sporløst forsvunnet i leiligheten til meg og Therese. Sure penger, men absolutt nødvendig da bildene blir så mye finere. Nå mangler jeg en selvutløser-fjernkontroll som også er sporløst forsvunnet.. – men alle butikkene var utsolt, så må bare vente til de får inn igjen. Det er utrolig vanskelig å få tatt bilder uten en selvutløser når man ikke har noen som kan ta bildene for deg. Skal heeeelt seriøst bli flinkere til å blogge framover. Nå som jeg har kjøpt inn disse nødvendige tingene som man trenger som blogger, har jeg ingen unnskyldninger lengre!

I kveld skal jeg ut på byen med Therese og Camilla, så jeg må egentlig hive meg rundt. Synes egentlig det er litt flau å blogge de få gangene jeg gjør det, nettopp fordi det går så lang tid mellom hver gang og siden dette var verdens kjedeligste innlegg. 

116 kommentarer

Siste innlegg