Nytt forsøk i morgen

Hello my beautiful readers! Jeg husker faktisk ikke hvordan man blogger, men jeg prøver faktisk! Synes nesten det er litt kleint, men må bare komme ordentlig inn i det igjen så går det nok fint!  

Idag lå jeg alt for lenge i sengen og så på “Kjærlighetsredet” på tv3play – som forresten må være på topp 3 listen over de latterligste programmene TV3 har kommet med, men for det om så blir man jo hekta. Det er vel underholdene å bli flau på andre sine vegne, eller? Uansett, det blir jo mørkt klokken alt-for-tidlig her i nord, og det er veldig deprimerende for oss bloggere som vil ha lyse, fine bilder til bloggen. Jeg er ikke så glad i å bruke blitsen, men det må man faktisk på kveldstid.. Alle disse månedene framover er i grunn ganske deprimerende for hele bloggen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg helt plutselig fikk så lyst til å begynne og blogge igjen nå, haha.  

Siden jeg valgte å bruke tiden med sollys ute på å se på meningsløs TV, rakk jeg ikke å ta bilder av det jeg egentlig hadde tenkt å blogge om. Bra start på den nye bloggkarrieren dette da, Tuva. 


Dro med Therese for å spise pizza. Selv om hun ikke så særlig fresh ut så måtte jeg ta bilde, sånn for å vise dere at vi fortsatt er venner.


Et helt meningsløs innlegg med dårlige bilder. Får gjøre et nytt forsøk i morgen!

14 kommentarer

Siste innlegg